Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 4

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 16 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Welke dag heb je je echo ook al weer?

2. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Wat is het hier eigenlijk stil, de hele dag niemand iets gepost, kan me niet herinneren dat ik dat ooit eerder heb gezien op dit topic;).

3. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Sorry meiden, van mijn kant uit is het ook erg stil, maar ik heb het best wel druk en leef gigantisch naar mijn vakantie toe..
    Nog eventjes volhouden en mocht ik gaan testen dan geef ik een gil!

4. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Sorry, weet hier ook niet zoveel te melden, behalve dat gisteren mijn onderdruk boven de 90 was en ik volgende week weer terug moet naar de VK. Als het dan nog te hoog is, dan gaan ze overleggen met de gyn.
    Komt volgens mij (deels) door mijn werk, heb er alleen maar extra taken bijgekregen...de vk zegt bespreekbaar maken, maar ja, ze luisteren toch niet, denken toch dat je je aanstelt. Ik wacht volgende week wel even af en probeer me zo min mogelijk te ergeren. :cool:

5. Lieve meiden ik lees ook trouw mee. Maar er speelt momenteel veel en ik ben geloof ik niet zo id kletsmodus.
    Komt wel weer...
    Ik duim voor iedereen mee hier!!

6. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Sterkte Lobi, als je het kwijt wilt, je weet me te vinden he?
    Dikke knuffel!

Mykelti, balen dat je onderdruk zo hoog is..

7. Dank je dreamz. Jij mij ook he!!

En mykelti probeer je werk los te laten. Het is t niet waard. Nog maar een ding dat nog maar telt nu..

8. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Dankjewel meis!

9. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ik kan ook 25 december testen.Ik begin meestal 3/4 dagen voor NOD pas wat te voelen.Spannend weer he:)

@Meleka: hoe is het nou met jou meid? We horen al een tijdje niets van je.Ongetwijfeld zullen jullie het erg moeilijk hebben.Heel veel sterkte ermee!

10. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    Hoi Meiden,

Heb ook even weinig te vertellen... eisprong gehad (denk ik, temperatuur is nog niet overtuigend, maar zit wel 3,5 dag na pregnyl). Gestart met prednison en ascal en zodra mn temp hoger is komen de fijn (not whahahaha) utrobollen er weer bij...
    28 december kan ik weer testen...

Meleka, ben ook benieuwd hoe het met je is! Hoop dat alles ok is met jullie....

Knuffel voor iedereen

11. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier ben ik :)

De miskraam uit zich zoals altijd bij mij in een lange menstruatie.
    Het verloopt over het algemeen rustig. Soms plotseling heftiger bloed- en stolselverlies. Bij het zetten van de kerstboom bijvoorbeeld ;) Zat net de buurman hier en ik voelde het gewoon lopen. Maar het werd al snel rustig gelukkig, ik word er direct angstig van :). Geen goede combi, herhaalde miskramen en angst voor veel bloed. Dat maakt het ook zwaar. Ik hoop dat op deze manier mijn baarmoeder schoon wordt. Nu is het bloedverlies heel erg afgenomen. Hopelijk begint het niet weer opnieuw, maar is het zo goed als voorbij. Nog niet naar het ziekenhuis geweest. Zodra de bloeding is gestopt, ga ik om mijn hcg en baarmoeder te laten controleren.

Mentaal gaat het redelijk. Op de een of andere manier, ondanks dat het verschrikkelijk blijft, went het. Hoe dubbel. Dat komt denk ik ook omdat ik er ergens nog een sprankje hoop uit weet te persen. Heel tegenstrijdig, want ik ben aan de andere kant als de dood voor meer miskramen en geen kindje krijgen. Ik kan me gewoon niet meer voorstellen dat ik nog een goede zwangerschap ga krijgen.

Om me heen beginnen dierbaren zich zorgen te maken over me. Ze vragen zich af hoeveel (miskramen) ik nog aankan. Ik schijn er niet zo best uit te zien. Terwijl ik 3 maanden geleden juist opmerkingen kreeg dat ik er goed uitzag. Dat zie ik zelf ook wel. Ik heb gezien mijn leeftijd nog maar kort de tijd om goed zwanger te worden. Die tijd moeten we gewoon gebruiken. Anders zal ik me altijd blijven afvragen wat als. Ik ben dus nog niet klaar om te stoppen.

Ik wilde vanochtend een cb test met weekindicator doen om te zien of dat wat duidelijk geeft over het hcg. Maar helaas werkt ook deze test, die is opgestuurd door cb omdat een andere niet werkte, niet. Toen toch nog een ovu test gedaan, omdat het voelt alsof ik een eisprong heb. Deze was erg positief. Maar ja, zonder te weten of het hcg weg is, zegt dat ook niets natuurlijk.

12. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Meleka: hoi meis,fijn dat je er even bent!
    Je zal het ergste bloeden wel gehd hebben nu.
    Ik denk niet dat het went,zoals jij het noemt,maar ik denk dat je gevoel een beetje doodgeslagen word.Ik denk ter zelfbescherming.Dat je er niet zo geweldig uit ziet,zoals anderen zeggen,dat is zo gek niet.Je bent continu bezig met zwanger worden en ontzwangeren,dat vreet aan je.Ik zag er ook slecht uit na mijn miskramen,voelde me ook zo slap als een vaatdoek.Tis behoorlijk heftig allemaal en ik denk des te meer miskramen je krijgt,des te zwaarder word het. Je lichaam en brein moet zich steeds weer herstellen.

Doe heel rustig aan meis en neem de tijd!
    Sterkte met alles!

13. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Volgende week vrijdag. Nog een week in spanning dus..
    Merk dat ik er zo onzeker van word..
    Het ene moment voel ik me goed, en denk ik ook dat t goed komt, maar t andere moment voel ik me zo down... :( Weet niet wat er gebeurd als ze volgende week idd zeggen dat t fout is...

14. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Y30 en Hoop, ik zit bij jullie op de wachtbank.
    23e is NOD...

Meleka heel veel sterkte meissie...

15. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Meleka hele hele dikke knuffel

Dames op de wachtbank ik duim heel erg roze!

16. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Spannend meis....een hele mooie tijd om zwanger te worden:)

17. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Ja het zou een heel mooi kerstcadeautje zijn.
    Volgens mij hebben we goed geklust, dus nu maar afwachten!

18. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland

Wat rot dat ze op het werk zo onredelijk blijven doen!
    Maar beebje gaat voor hoor, desnoods hoog opspelen!

19. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland

Logisch dat je er nu niet goed uitziet, het is niet niets wat je steeds voor je kiezen krijgt. Bovendien vergt zo'n mk fysiek ook heel wat.
    Ik hoop dat het bloeden snel stopt en je schoon blijkt te zijn. Sterkte!!

20. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland

Jeetje, nu nog een week wachten?? Waarom laten ze er zo lang tussen zitten, is toch wel een beetje onmenselijk. Meestal laten ze er max. een week tussen, dan moeten ze goed verschil kunnen zien tussen beide echo's. Ik duim dat we beide de 23e super goed nieuws krijgt, is voor mij waarschijnlijk NOD (nu eisprong twee dagen eerder was).

Deel Deze Pagina