Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 4

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 16 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Mijne ook, hopelijk beide een posi test!!

2. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Daar gaan we gewoon voor!!

3. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Lobi: hopelijk gaat verder alles wel ok bij jullie?
    Enne, ik weet dat ik mijn werk los moet laten, maar heb je daar een pilletje voor?? Ik probeer me suf, maar dat lukt niet altijd even goed. En bij ons is het echt heel erg, mensen kunnen zich geen voorstelling maken van de bedrijfsvoering.

Maar goed, hubby is ineens populair en weer benaderd voor een solli gesprek, dus hopelijk is er eentje raak! Heeft hij zo verdiend!

@alle wachtbankers: ik duim me suf!

We hadden een pretecho gisteravond. Ze zag heel snel het geslacht, eigenlijk gelijk, maar daarna was de kleine zeer eigenwijs, dus heel mooie foto's hebben we niet, want ze wilde zich absoluut niet en profiel tonen. Ze lag op een gegeven moment helemaal opgekruld, net zo lenig als mams...daar wel een mooie foto van. :)
    Maar ik had gelijk, we krijgen een meisje!!! :D

4. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Wow Mykelti wat mooi, gefeliciteerd!! :)

5. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Dank je wel Dreamz, hoe is het met jou?

Voor de liefhebber: ze hebben gefilmd en daaruit toch een neusje kunnen printscreenen. Staat in mijn album.

6. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Hoi Mykelti, hier gaat ie wel, ben wel erg druk geweest van de week en aankomende week ook, maar dan is het eindelijk lekker vakantie!
    Hopelijk begint de vakantie met een positieve test!

7. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @Mykelti: leuk een meid!! En dat poseren voor de foto leert ze vast nog wel :D.

8. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook even gespiekt Mykelti :)
    Prachtig! :D

Ik heb vanmorgen nog even een cb testje gedaan om iets te weten over het hcg. Die geeft aan zwanger 2-3. Dus hcg staat volgens de test nog op 4-5 weken zwanger. Geen wonder dat ik mijn boobs nog voel. Hopelijk wil het snel zakken. Het bloeden is nog maar minimaal.

9. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    he bah het is allemaal al erg genoeg dan zit je al helemaal niet erop te wachten dat het zo lang duurd ik hoop voor je dat je hcg snel zakt

10. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    De bloeding duur nu anderhalve week, dat is voor mijn doen nog niet zo lang. Ik dacht dat het verminderde, maar het verhevigt weer. Het heeft tijd nodig, niet aan te doen helaas.

11. raspberry

raspberry Niet meer actief

@Meleka: jeetje meid, wat duurt dat lang! Sterkte, hopelijk is het snel klaar nu en wil dat hcg dan een beetje gaan zakken.

@Mykelti: leuk, een meid! Gefeliciteerd!
    Enneh, dingen loslaten is ook een crime als je onder de zwangerschapshormonen zit... Accepteren dat je je er druk over maakt, is misschien wel haalbaar? Lastig hoor, zo'n baas :(

12. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Dreamz: ohhh vakantie, heerlijk!!! Ik duim heel hard voor je!

@Y30: wie weet! ;):D

@Meleka: jeetje, vind het zo sneu dat het dan zo lang moet duren. Wat een frustratie. Maar wat ben jij sterk meis! Petje af!

@Rozemarijke: dat probeer ik wel en lukt me ook wel wat, maar schijnbaar niet genoeg. ;) Maarre, bedankt voor de tip! Hoe gaat het met jou?

En bedankt allemaal voor de felicitaties! :)

13. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben benieuwd hoe het met Suus en Lym gaat.

14. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Ja ik ook, lang niks gehoord..

15. Anna25

Anna25 Fanatiek lid

6 sep 2011
    2.049
    0
    0
    Was eigenlijk ook de bedoeling dat er een week tussen zou zitten, maar omdat mijn vriend en ik allebei met ons werk zitten, kwamen we uit op vrijdag.

Oh ook spannend voor jou dan! Idd hopen dat we allebei goed nieuws krijgen! Zou een mooi begin van de kerst zijn he! ;)

16. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Mocht je er klaar mee willen zijn zou je cytotec kunnen proberen.
    Maar ik kan me ook wel voorstellen dat je het gewoon af wilt wachten. Hoop dat je HCG snel terug gaat lopen!

17. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    oh vandaar. Knap dat je het zo lang volhoud, ik geloof dat ik zelf een dagdeel vrij genomen zou hebben. (ben niet zo geduldig;))

18. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, als er iets moet gebeuren, dan ga ik voor de pillen.
    Maar ik heb geen reden om niet langer af te wachten voor nu.

19. lym

lym Actief lid

8 okt 2010
    445
    0
    0
    NULL
    zuidholland
    Goodmorning ladies,

Tijdje niks laten horen, wel mee gelezen, :)

Ik was er even helemaal klaar mee....
    Had met DS overlegd of ik wel of geen hormonen zou gebruiken dit keer maar zij vond het beter van wel.
    Wel gevraagd hoe nu verder mocht deze keer weer niet lukken.
    IK heb vast een afspraak met haar 23 februari maar hoop natuurlijk dat dat niet nodig is. Het is ook een mogelijkheid om met een van haar collega de mogelijkheden door te nemen.
    Heb voor mezelf een knoop doorgehakt, ik ga alleen nog in de MMM door als ze me IVF aanbieden. Zo niet dan niet, dan maar au naturel.

Afgelopen vrijdag de 3e IUI gehad, met superzaad!
    We hadden heel eigenwijs de dag ervoor geklust (mn gevoel gevolgd)
    en het zaad was nog beter dan de vorige keer, :D
    Ook het hele gebeuren was anders, had al 4 dagen enorm veel slijm (BM was 2 dagen ervoor 8.3mm) en lymman heeft zelf geinsemineerd, was heel apart.
    Dus wie weet......

Nu dus weer in de wacht. Probeer er niet te veel mee bezig te zijn, heb ook de utro iets teruggebracht want daar heb ik erg last van.
    Op mn werk is het een gekkenhuis dus dat is op zich wel prettig.
    Vrijdag gaan we een weekje weg en kan op NOD (30 dec) geen bloedprikken dus het wordt echt afwachten.

@Meleka; sterkte meis! Ik denk aan je. Hoop dat je snel weer doorkan.
    @dreamz; spannend, vrijdag! Fijne vakantie!

@all; Fijne zondag

20. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Fijn om van je te horen, Lym :)

Daar gaat de theorie (in jullie geval dan) dat het zaad van mindere kwaliteit wordt als de kwantiteit wordt aangetast ;)
    Ik duim dat het deze keer raak zal zijn!

Lastig he, beslissen wat het beste is om te doen.
    Dilemma, dilemma. Adviezen aanhoren en vervolgens moet je altijd zelf beslissen. Ik hoop dat het zover gewoon niet gaat komen, omdat het superzaad je zwanger heeft gemaakt :D

Deel Deze Pagina