Lym, groot gelijk dat je je even terug getrokken hebt hoor, we weten als geen ander hoe alles soms zo kan ophopen, dat je er even niet op zit te wachten om hier mee te schrijven. Wat goed dat je voor jezelf de knoop hebt kunnen doorhakken, ik heb echt respect voor je, want ik zit zelf nog in een grijs gebied wat knopen doorhakken betreft. Wat goed dat de iui met superzaad is gebeurd, ik ga voor je duimen! Waar ga je heen vrijdag? Wij gaan ook een weekje weg! Geniet lekker van je weekje weg van alles! Dikke knuffels xx
Hopelijk gaat het dit keer gewoon helemaal lukken met het superzaad, en kun je die afspraak in februari gebruiken voor een leuke echo o.i.d.
Helemaal mee eens! Wij gaan woensdag t/m vrijdag ook even er uit naar belgië, kerstmarktje aandoen en momenteel ligt er sneeuw dus dat is ook wel leuk.
Het was van korte duur dat genieten Bloeding is nu toch gestopt denk ik. Ik wilde met de verwijzing die ik al had een afspraak maken in het ziekenhuis voor een controle of de baarmoeder schoon is. Probleem, verkeerde verwijzing. Voor een 1e consult ipv voor het spoedspreekuur. Dat consult kan pas laat in januari en is overdreven. Een echo maken kan pas 13 januari ivm de feestdagen. Verdorie wat een gedoe toch telkens. Had ik toch maar eerder gebeld, dan was ik misschien nu aan de beurt geweest. Nu ga ik waarschijnlijk via de huisarts weer het hcg laten meten, omdat de cb test nog 4-5 weken zwangerschap aangaf. Toch iets om even te controleren. Als dat niet netjes terugloopt, dan alsnog een tussentijdse echo om te zien wat er aan de hand is. De assistente was het hier mee eens, even afwachten wat de huisarts vind.
Wat een gezeik toch steeds bij dat ziekenhuis! Heb je geen andere in de buurt? Vindt dat ze bij je huidige ziekenhuis echt heel bureaucratisch doen, en weinig empathie tonen voor de situatie waarin je je bevindt.
Goedemiddag meiden, Graag zou ik me nav. de titel van dit topic bij jullie groepje willen aansluiten. Gisteren hebben wij voor de 3e keer op rij een miskraam gehad. Wil graag ergens mijn hart kunnen luchten en meepraten met dames die 'lotgenoten' zijn. Graag leer ik jullie digitaal kennen en ben ik benieuwd naar jullie ervaringen op dit gebied?
Meleka ik ben natuurlijk zelf niet helemaal te spreken over t radboud. Maar ik denk dat dat zeker te maken heeft met mn specifieke situatie. Ik zou overwegen over te stappen, want hier word je doodmoe van... Debby helaas welkom hier... Wat rot dat je 3 miskramen op een rij hebt gehad. Heel veel sterkte!
Welkom debby! Ik hoop dat je hier inderdaad je hart zult kunnen luchten en steun zult ervaren. Het is allemaal nog erg vers bij jullie lees ik, heel veel sterkte! Hopelijk ben je snel schoon, en zal je gyn je kunnen/ willen helpen bij onderzoek naar de reden waarom het steeds mis gaat.
@Welkom Debby! Wij weten hier helaas hoe het allemaal voelt wat jullie nu meemaken! Heel moeilijk! Veel sterkte!
@Meleka > belachelijk... jij zou in jou situatie elk moment voor een echo moeten kunnen komen!! @Debby, welkom, helaas, maar wij weten idd wel hoe het is! Hopelijk hoef je je niet meer miskramen mee te maken. Hier in t wachtbankje... en sinds gisterenavond onrustig... gespannen en kortademig... had gehoopt dat dit gevoel minder zou worden... maar angst is en blijft er toch ondanks dat ik nu prednison kan gebruiken. Daar komt bij dat mn temp niet echt omhoog wil. Hij si wel hoger dannie was, maar waar ie normaal 37 was issie nu 36,7... pff vrees dat deze ronde dus ook is mislukt, maar zal het volgende week woensdag pas weten... sorry meiden, maar heb ff een dipje... Dikke knuffel