Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 4

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 16 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat Gent naast de medische behandeling anders maakt, is volgens meerderen de benadering van patiënten. Ik ben benieuwd hoe jij dat gaat ervaren.

2. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Ik ben erg benieuwd Meleka! De omgang van artsen met patienten is heel erg belangrijk!

3. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    gaat alles goed met jouw hoop ?
    ik zit nog braaf op het wachbankje het is alleen wel heel alleen zonder jouw ;) ....

4. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Hier: Ik kwam zulk goed nieuws brengen, net gebeld voor HCG uitslag, zoals ik al aangaf zou het ongeveer 1400-1500 moeten zijn, maar het was 2398 :$:).
    Blijdschap was alleen van korte duur, want ik moet naar de wc en heb ik roze afscheiding:$:(:(:(:(.
    Ik kan alleen maar denken NEE HÉ NIET WEER!!!!!!!!!!

5. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik werd helemaal blij van je hcg uitslag.
    En dan roze afscheiding. Maar he, het hoeft niet mis te gaan!!!!!!!!!
    Maar ik kan me je angst voorstellen natuurlijk. Ik hoop dat het heel snel stopt, zodat je weer een beetje opgelucht kun ademhalen.

6. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Ik weet dat het niet mis hoeft te gaan, maar ja... jij snapt wel wat ik voel, als het nog nooit goed gegaan is....

7. Babss

Babss Actief lid

23 feb 2011
    471
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ow, y30, wat een gemengd nieuws.... Hcg is wel super natuurlijk, en er kan altijd een klein vaatje springen o.i.d.... Daar ga ik nu maar gewoon van uit hoor!! Al snap ik je zorgen heel goed... Heb je nog een afspraak gemaakt voor een echo?

X babss.

8. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja maar al te goed. Het maakt dat ik weinig zin meer heb in zwangerschappen. Het wordt een noodzakelijk kwaad.

Wat is dat toch dat bijna geen van ons meiden van een zorgeloze (voor zover dat nog mogelijk is), fijne zwangerschap mag genieten :(

9. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Y30: mooie stijging! En ik heb 5x bloedverlies gehad deze zwangerschap. Na 10 weken stopte het. Ik duim dat dit niets betekent.

10. Babss

Babss Actief lid

23 feb 2011
    471
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mimi, hoe gaat het bij jou?

Angelica, knuffel voor jou....

Joehoe, voel je je alweer wat beter? Ook nog een knuffel voor jou...

Lfs babss.

11. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Ja, ik heb een echo gepland voor a.s. donderdag (nog precies een week dus). Ik ben dan (hopelijk) 6 weken, hopelijk is er ook al een hartje te zien/horen maar zo niet, krijg ik in ieder geval duidelijkheid over of er een vruchtje in het zakje zit.

12. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Nee, dat zorgeloos zwanger zijn is de meiden hier echt niet gegunt.

@Mykelti: ik duim maar dat het hier net als bij jou niets te betekenen heeft. Vind het alleen wel zwaar zo, moeilijk om positief te blijven. Had jij dat niet?
    Ik praat mezelf maar weer moed in:).

13. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Soms, maar deze zwangerschap voelde goed en dat deed het ook tijdens de bloedingen, alhoewel je dan natuurlijk wel ongerust bent. Kan het niet beter omschrijven helaas...;)

14. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Y30, Is het rozeverlies inmiddels gestopt?

Mimi, hoe gaat het bij jou?

15. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @mykelti: het is nog niet terug geweest. Maar eerlijk gezegd ken ik dat wel van mijn mk's dan zat er soms ook uren tussen de vloeingen. Ik heb zelf zoiets, als het vandaag en morgen verder weg blijft zal ik er iets geruster op zijn.

16. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    y30 eerst super goed nieuws wat jammer dat er dan weer minder goed nieuws achter aan moet komen.
    maar het hoefd inderdaad niks te betekenen bij mijn dochter heb ik van week 6 tot week 18/19 fikse bloedingen gehad en het is nou een prachtige kleine peuter dus houd moet al snap ik dat het dat dat heel moeilijk is.

suus ik heb al mail terug van DS en volgens haar komt het niet door de prednison dus dat is mooi.
    ze vroeg wel of ze hier in het ziekenhuis weten dat ik fraxiparine spuit en dat ik een hoog risico zwangere ben en dus goed in de gaten gehouden moet worden.
    ik ben echter vandaag in het ziekenhuis geweest en daar werd een beetje makkelijk gedaan eerst deed de co assistente het woord en was de gyn met een andere dokter weg de co assistente vertelde dat ze al veel over mij gehoord had en dat de gyn had gezegt dat het een heel interessant verhaal was (dit hebben al meerde co assistente gezegt dus blijkbaar vinden ze het allemaal heel leuk)
    toen de gyn terug kwam vertelde ik van de bloeding zij zei dat dat kan gebeuren met de fraxiparine en dat ik wat meer moest gaan genieten en dat mijn afspraken tot 20 weken blijven staan en dat ik daarna iedere 4 weken mag komen en vanaf nu gewoon gezien word als een normale zwangere maar daar snap ik echt helemaal niks van.
    ik dacht altijd dat ik een risico zwangere was dus goed in de gaten gehouden moest worden en dan lijkt mij niet dat dat iedere 4 weken is.
    DS noemde me dus ook al een hoog risico zwangere en de vaat arts in het AMC heeft zelfs heel subtiel gezegt dat het beter is mocht ik nog 1 kindje krijgen het hier bij te houden vanwegen de hooge risico's.
    ik snap er dus niks van!! of ben ik weer zo'n doos die het verkeerd ziet??
    ik heb me trouwens ook ziek gemeld vanwegen de bloeding ik werd vandaag gebeld voor het uwv en die bellen me niet meer terug zij vinden het beter dat ik gewoon thuis blijf door mijn verleden en wat ik heb ik moet zeggen dat ik dat wel erg fijn vind als ik thuis mag blijven want vind het dood eng dat er wat gebeurt.
    ik moet alleen even mijn baas bellen om het te vertellen zodat hij mocht hij het nodig vinden mij nog naar een bedrijfsarts kan sturen voor een 2de mening.
    met de bloeding gaat het goed het is alleen nog oud bloed hoop dat het snel minder word

17. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @mimi: heb in het andere topic al even gereageerd op het feit dat je echo goed was. Maar wat een lullige houding van dat ziekenhuis. Tuurlijk is dit geen gewone zwangerschap!!
    Wel fijn dat het UWV zo mee werkt!

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Mimi ik vind het ook heel erg vreemd! Mssn DS een mail sturen voor advies?

19. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    ja dat heb ik net gedaan al weet ik natuurlijk niet of ze daar zo uitspraak over wil doen.
    tuurlijk blijft bij mij de angst en misschien inderdaad wel iets te veel maar wat wil je na met mijn aandoening 5 miskramen een hel van een zwangerschap en een vroeggeboorte en dacht dat ik alle recht had om het dood en te vinden

20. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    groot gelijk hoor!! Ik had 5 miskramen en dat vond ik al angstjagend genoeg, laat staan wat jij nog meer hebt meegemaakt! Dat ze daar zo "luchtig" mee omgaan vind ik erg jammer!

Deel Deze Pagina