Lieve meiden, Ik wens jullie een goed uiteinde toe en een knalroze 2012!! Dat jullie grote verlangen, jullie grootste maar mag gaan uitkomen in 2012!! Zal op jullie proosten!! Dikke xxx en liefs mamatje
lieve meiden de aller beste wensen voor jullie allemaal dat we aankomend jaar dit topic maar mogen sluiten en dat al jullie wensen uit mogen komen
tja hoe kwam dat mijn dochter was van een tweeling ik heb 1 van de 2 verloren met bijna 7 weken zwangerschap ze zeggen dat het daar door komt maar ik heb dus vanaf het moment dat ik er dus 1 verloor tot een week of 18/19 bloedingen gehad dus ik heb sterk mijn twijfels of het daar door kwam. ook kon je duidelijk zien aan mijn placenta dat ik veel bloedingen had gehad dus ik weet niet of het echt daardoor kwam. dat mijn dochter te vroeg geboren is weten ze ook de oorzaak niet van maar nu blijkt dat met wat ik heb je dus ook een vroeggeboorte kan krijgen. hier zakte het hartje ook tijdens de bevalling en stonden ze ook al klaar om in te grijpen maar ik was al zover dat 1 keer persen genoeg was om haar eruit te krijgen gelukkig.
Meiden ik wens jullie ook allemaal een gezond, liefdevol en een heeeeel erg vruchtbaar jaar! Mag dit nu jullie jaar worden want dat is jullie ONTZETTEND gegund!!!!!! XXX
Lieve meiden, ik wens jullie het allerbeste toe in 2012 en hoop dat al onze wensen eindelijk uit mogen gaan komen! Dikke knuffels!
Lieve meiden, hier is het nieuwe jaar met rood begonnen ipv roze....helaas. Ik wil jullie allen een heel gelukkig, gezond en vruchtbaar jaar wensen. May all your dreams come true. Kzz
Bedankt voor de info, ik zit in het zelfde pakket, dus dan weet ik waar ik aan toe ben. Al hoop ik het niet nodig te hebben, natuurlijk.
Voor iedereen hier: Een heel gelukkig, gezond en voorspoedig 2012 gewenst. Met veel blijvend roze en lieve, gezonde baby's.
Nee nog niet helemaal duidelijk. Ben er wel ff klaar mee, bah Ga maandag ff bellen voor een afspraak in gent of ze willen mee werken aan IVF. Weet wel dat de kans op miskramen dan net zo groot is maar dat zien we dan wel weer. Heb n afspraak staan met DS op 23 febr maar dat duurt me te lang. Komende ronde doen we ff niks, ( nou ja wel zelf klussen maar zonder meds) heb volgende week een belangrijk examen. Dus voor nu maar weer de natural way. Alles was super de laatste poging dus was een enorme domper dat t weer niet gelukt is! Word er een beetje moedeloos van, werd iedere keer zo makkelijk zwanger en nu gebeurt er helemaal niks meer!!! Maar ja jij hebt het zelfde doorgemaakt dus weet waar ik het over heb. Gaan wel lekker vast de zomervakantie plannen.... Hebben te lang alles af laten hangen van wel of niet goed zwanger zijn,😏
Wat een rot start van 2012 voor jou lym. Kan me helemaal voorstellen dat je er moedeloos van wordt.... Werd de iui nu ondersteund met hormonen en met med ter voorkoming van een miskraam? Als alles perfect volgens het boekje verloopt snap je gewoon echt niet waarom je steeds maar niet zwanger raakt hè, ik vind dat echt een verschrikkelijk frustrerend stuk op het moment.... Dikke knuffel meid! Lfs babss.
Wat een vervelende manier om het nieuwe jaar te beginnen, zeker doordat alles zo goed leek. Lijkt me een goed idee om ff op iets leuks zoals vakantieplannen, doe je goed.
Hoi meiden, Ik heb al een tijdje nagedacht over de mogelijkheden om hulp te zoeken met zwanger worden dmv ivf-pgs. Ik vind het nu zo lang duren allemaal... Weet iemand wat daar de eisen voor zijn? Ik heb al een mail gestuurd naar za maastricht om te vragen hoe zoiets in zijn werk gaat...
Pfff klinkt ook erg heftig allemaal zeg! We mogen erg blij zijn met onze kanjers, dat blijkt maar weer...
Lym, ik lees net dat jouw laatste IUI mislukt is. Jeetje, ik weet niet goed wat ik daarop moet zeggen, heel je leven stort in lijkt me. Goed dat jullie toch een vakantie gaan boeken, hopelijk heb je daarmee wat afleiding.
Morgen moet ik weer naar de gyn, om te kijken of alles weg is nu. Ik hoop het wel, maar ben er bang voor, want ik heb erg weinig gevloeid deze keer.. Het liefst heb ik dan nog een kuur Cytotec, want ik heb echt een trauma overgehouden aan mijn curretage.. Maar we zullen wel zien morgen, nog even afwachten.
Tnx ladies, Zoals gewoonlijk maar weer doorgaan met ademhalen en op naar de volgende ronde... @meleka: ga je van de week nog hcg prikken? @leonieke: succes morgen! @dreamz: geen idee, ben (nog) niet thuis in ivf, waarom pgs als ik vragen mag? @lobi: hoe is het met jou??? @babbs: heb de keren van iui met medicijnen gedaan omdat ik de maanden ervoor decapeptyl kreeg om alles plat te leggen. Dus om alles optimaal te maken dus meds, heeft achteraf dus ook geen bal geholpen, dus nu maar weer op eigen kracht @angelica: hoe gaat het? Heb ff gemist of je icsi poging al geweest is? @suus: hoe is het met je meissie? Gaat het al beter nu met de reflux? @y30: is het bloeden inmiddels gestopt @jusi: tnx, helaas jij dus ook hier @mimi: is het bij jou ook al weer rustig?