Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 4

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 16 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Leo, fijn dat de operatie goed is gegaan. Dat het schot "aan de maat was" betekent mss ook wel dat het toch broodnodig was.
    Balen van de nasleep. Hopelijk weer snel boven jan.
    Knuff!

2. Flavour

Flavour Niet meer actief

Leo, wat naar. En wat een plek ook! Ben je in het MCA? Ik hoop dat je naar huis mag.

Hier gaat het prut, ons meisje is veranderd van een huilbaby'tje in een flessenweigeraar en moest vorige week een aantal dagen in het AMC worden opgenomen. Ze is nu weer thuis, maar nu gaat het alwéér slechter en het AMC laat ons geweldig in de steek. Lang verhaal, komt wel een keer.

Leo, sterkte!

Suus

3. leonieke

leonieke Niet meer actief

Ben ook blij dat ik het gedaan heb hoor! Dit gaat ook weer over..
    Wat ga jij hard nu?! Wanneer heb je de 20 wkn echo?

4. lym

lym Actief lid

8 okt 2010
    445
    0
    0
    NULL
    zuidholland

5. leonieke

Ahnee.. Suus wat naar.. arme kleine en arme jullie.. houdt het dan nooit eens op. Wat klote dat je je zo in de steek gelaten voelt.. je bent al zo kapot..Ik snap dat je niet wilt klagen..maar thee.. je hebt alle reden om op z'n minst je hart uit te storten hoor!
    Dikke knuff.. wilde dat ie zou helpen :(

6. Flavour

Flavour Niet meer actief

Swederzijds!

Suus

7. leonieke

Ach de verloskamers.. zie het als therapie.. net wel ff een traantje. Ben wel blij dat ik hier lig met een warme deken..poli is dicht, anders zat ik daar een uur op zo'n houten bankje..

8. Leo hou je ons op de hoogte hoe t nu verder gaat?

Suus wat naar van je meisje. En helemaal net nu t beter leek te gaan als gevolg van je eigen ingreep om de medicijnen te verhogen. Enig idee hoe t kan dat ze nu de flessen weigert? En moet ze (weer) veel huilen? Alle sterkte voor jullie!

9. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Leo, je bent nu in het ziekenhuis lees ik? Heel veel sterkte, hopelijk knap je snel op.
    Hier vrijdag de 20 weken echo...toch wel spannend...

Suus, jemig en het ging net zo goed...heel veel sterkte met je meisje.

10. Flavour

Flavour Niet meer actief

Geen flauw idee. We weten alleen dat het AMC heeft geconstateerd dat ze pijn heeft bij het drinken. Dus drinken is voor haar pijn, dus drinkt ze niet, behalve met veel tegensputteren of als ze slaapt.

En het AMC biedt geen hulp dus, dat is het ergste. Ze huilt niet meer, nee. De medicatie helpt echt. Maar dit probleem is eigenlijk nog groter.

SUus

11. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    leonieke bah waarom mag het nou niet een keer gewoon goed gaan.
    en tja die verloskamers ken ik helaas heb ik vaak genoeg gelegen dat ik weer een fikse bloeding had werd er bij mij dood leuk gevraagd of ik niet beter abortus kan plegen hoor je een kamer verder een baby huilen heel erg leuk
    maar alles is inderdaad beter als op een houten bankje zitten.

suus jeetje meid ik vind het zo erg voor jullie eerst de miskramen met nasleep toen de zware zwangerschap met vroeggeboorte en neo en nu dus nog steeds al die ellende komt er dan nooit een eind aan.

lobi hoe gaat het met jou??

12. Maar hoe hebben ze geconstateerd dat ze pijn heeft dan? En heeft ze dat eerder ook gehad?
    En wat zegt t AMC dan? Dit kan toch niet?! Misschien weten ze niet hóe ze kunnen helpen?

13. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    suus maar als ze weten dat ze pijn heeft met het drinken dan kunnen ze daar toch iets aan doen zou je denken??
    ik weet dat je daar niet weer op zit te wachten maar is een sonde geen tijdelijke oplossing??
    dan komt het meteen in haar maag misschien kunnen ze dan achter halen waar ze de pijn heeft misschien zit het wel boven de maag en heeft ze er door de sonde helemaal geen last van

14. Mimi hier gaat t wel goed. Lief dat je t vraagt. Ik heb 2011 afgesloten als een heftig, emotioneel en rotjaar (met wel heel veel mogen genieten van mijn meisje natuurlijk). Ik probeer t nieuwe jaar positief te zijn, afstand te nemen van alle teleurstellingen en verdriet en zoveel mogelijk te genieten. Van wat er komt maar ook als t niet komt.

Daar komt bij dat ik deze 2e maand zonder hormonen wéér rechts een eitje heb. Hoe bizar is dat!!! Morgen terug naar t ziekenhuis. Ik had er nl links én rechts een en we willen proberen te bepalen of rechts ook daadwerkelijk springt of gesprongen is.
    En ik heb onlangs de mri gehad. Anderhalf uur erin gelegen maar ze zeiden dat ze t uiteindelijk goed in beeld hebben gekregen. Eindelijk duidelijk dus.... Ben heeeeeeel benieuwd....!!!

En met jou? T bloeden inmiddels gestopt?

15. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    goed van je dat je zo positief probeerd te zijn al begrijp ik dat dat heel moeilijk is.
    wat goed dat je nu 2 keer rechts een eitje hebt en dat ze het nu eindelijk goed in beeld hebben gekregen met de mri!!

hier ook 2011 afgesloten als een heftig emotioneel rotjaar (met dan wel een mooi einde) wij lagen ook voor 12 uur in bed ik had er helemaal geen zin in.
    de bloeding was gestopt maar ik heb net weer een beetje bruin roze gehad maar hoop dat het bij dat kleine beetje blijft.

16. Ik hoop het met je mee mimi. Zo rot dat je niet onbezorgd kan zijn. Ik hoop op een verdere mooie en gezonde zwangerschap!

17. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Leonieke, beterschap, dikke knuf, hoop det de ab aanslaat.

Suus, wat een sof, frustrerend om je meisje zo te zien, hoop dat er een oorzaak wordt gevonden en dat ze opknapt.

18. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    He meid wat vervelend!! Hopelijk komt het met extra ab snel goed.
    Wel fijn dat de operatie succesvol was.

19. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Wat beroerd, sterkte!!

20. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @leonieke: Rot dat ze je moesten opnemen, en op de verloskamer nog wel... hopelijk gaat het snel wat beter en mag je naar huis.

@mimi: Rot dat je weer afscheiding had.

@Lobi: mooi weer een eitje rechts! En ook fijn dat ze het nu goed in beeld hebben gehad met de mri.

Hier: Ik heb het doosje utrogestan bij de post gehad vandaag, maar vind het een beetje eng om te beginnen. m.n. doordat ze het over bloedingen hebben in de bijsluiter. Bovendien heeft mijn gyn dus aangegeven niet te gaan voorschrijven, dus kan ik van daar uit ook geen advies verwachten over hoeveel ik moet nemen en vanaf wanneer af te bouwen.
    Ik weet dat als ik nu niet start en er is wel sprake van progesteron te kort dat ik te laat ben, gezien de termijn van de zwangerschap. Wie helpt mij even over de drempel, heb ff advies nodig, over hoeveel etc.

Verder vroeg ik me af, brengen jullie die witte bolletjes (100mg) gewoon met je vinger in?
    En wat ik me nog bedacht, kan het geen kwaad om nu terwijl ik al ruim twee weken zwanger ben er plots mee te beginnen? Moet ik rustig opbouwen??

Deel Deze Pagina