Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 4

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 16 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flavour

Flavour Niet meer actief

Spannend Lobi, en heel raar!

Suus

2. leonieke

leonieke Niet meer actief

Lobi, inderdaad een raar verhaal..

Suus, hoop dat ze snel reageren op je mail! Fijn dat de ha mee wil werken!
    Schot was idd behoorlijk.. heb nooit MRI gehad wel lapro en hystero's

3. raspberry

raspberry Niet meer actief

Nou, ik weet 1 ding, en dat is dat slokdarmontsteking bij baby's WEL kan. Maagzuur verandert niet ineens van samenstelling als je ouder wordt, toch? :(

Maar jeetje joh, dan denk je dat het leven je al wel aardig te pakken heeft gehad en dan komt er nog meer :(
    Lukt het een beetje om op je strepen te gaan staan? Ik zou denk ik ook om een sonde vragen hoor, ken hier meer verhalen van kids die m verschillende redenen niet meer wilden drinken en vanaf de sonde uiteindelijk op vast voedsel zijn gekomen... Ideaal is het niet, maar iig beter dan wat het nu is!

@Leonieke: fijn dat het achter de rug is, wel beroerd van de nasleep. Hopelijk knap je snel op!

@all: hier dankzij Aloha hier van het forum (na 5 miskramen ineens gezond zwanger spontaan) over een kleine 2 weken al een afspraak in Gent, ipv 22-2 :) Mocht haar afspraak overnemen. Super dus :)

4. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    O.k. dank je!

5. Flavour

Flavour Niet meer actief

Die sonde komt er uiteindelijk vanzelf wel als ze eenmaal flink is uitgedroogd. Maar het punt van de sonde is dat veel premature kinderen, die langdurig sondevoeding hebben gehad en zijn beademd, na de tweede keer sonde nooit meer willen drinken. Dan heb je dus nog jaren een probleem. Maar wat moet dat moet. Voor ons zou het op dit moment een verademing zijn.

6. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @lobi: vreemd weer! Nou afwachten op het bericht, spannend!

@Leo: hoe is het nu?

7. raspberry

@Suus: er zit hier op het forum iemand van wie het dochtertje ook niet meer wilde drinken. Die is aan de sonde gegaan en wilde ook nooit meer aan de lfes, maar is uiteindelijk rond het jaar ofzo wel gaan drinken uit een bekertje.
    Ideaal niet natuurlijk, verre van, maar idd: wat moet dat moet...

8. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    @ suus mijn over buurjongetje (2 jaar) is ook aan de sonde geweest als baby en die wilt nu niet meer eten ( alleen babypotjes) en drinken , maar ik snap wel dat het een oplossing is voor nu

9. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik vind het eerlijk gezegd geen oplossing, want ze drinkt niet omdat ze pijn heeft, en daar wil niemand verder naar kijken. Het is pure verwaarlozing.

Suus

10. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    @ suus ik geef je ook gelijk hoor ik vind dat er veel te snel naar die sonde word gegrepen , mijn overbuurjongetje is nu 2 en valt alleen maar af drinken en eten lijkt hem pijn te doen, en in het ziekenhuis hier zeiden ze ook ach dan geven we dat jong toch gewoon een sonde ... zijn moeder zei ook ja daar los je het probleem van afvallen mee op maar neit de pijn en weerstand die hij bij het eten heeft !

11. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    suus nou apart zeg, dat is zeker geen oplossing

Lobi heel apart maar ik hoop op pos nieuws

12. leonieke

Suus, kan me voorstellen dat je een oplossing wilt, geen symptoombestrijding..Zeker als er *verdorie* gewoon al een pijn score bekend is..

Hier gaat het steeds beter, nog steeds geen eetlust sinds maandag. Newyears resolution #1: loose weight :)

13. raspberry

Er moet natuurlijk aan beide dingen iets gedaan worden. Je kunt niet naar die ene arts weer die de maagzuurremmers wel voor wilde schrijven?
    (Niet dat die remmers de oplossing zijn, maar die arts wil misschien wel verder kijken? Mogelijk een operatie aan het maagklepje nodig?)

14. Wat een gedoe Suus. En wat sneu voor jullie meisje...en voor jullie natuurlijk...

Leo fijn meis. Hopelijk snel weer de oude!

Missymaaike, heb jij nog een testje gedaan?

Angelica ik zou je graag wat positiviteit willen geven meis. Maar tis hier ook even ver te zoeken nu... Hopelijk gaat t snel beter met je!

15. Flavour

Flavour Niet meer actief

Nee die arts vindt juist dat we uitbehandeld zijn. Ze negeert het slechte drinken, de ziekenhuisopname en de geconstateerde pijn en stuurt ons terug naar het perifere ziekenhuis, waar ze de pijn ook negeren en ons naar een prelogopedist sturen.

Zo, ik hou erover op hoor.

Suus

16. Rozemarijke fijn hoor dat de afspraak vervroegd is. Ben heel benieuwd hoe t zal verlopen!

17. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    afgelopen zondag geloof ik en die was echt een stuk duidelijker ben nu gestopt met testen , want vorige keer had ik een knaltest en ging het ook fout dus een knaltest zeg niks meer voor mijn ...ik heb nog steed symptomen en heb 24 jan me eerste echo dus ik wacht gewoon rustig af

18. Missy knaltest is iig super!! Spannend hoor... Ik duim voor je!

19. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    ja ikke ook voor mezelf :) maar moet zegen ben de rustheid zelf ... dus we zien het wel weer slik braaf me b12 en het stomme daar van is dat ik hiervoor best een tijd er over heb gedaan om zwanger te worden 8 rondes en 5 rondes nu ben ik 2 keer ongesteld geweest waarvan ik de eerste keer niet zwanger kon worden omdat ik niet schoon was... dus of dat nou doro de b12 komt ik weet het niet maar ben in iedergeval erg blij met jullie hulp die ik gehad heb anders had ik nooit aan b12 en andere dingen gedacht

20. leonieke

#3060 leonieke, 4 jan 2012
    Laatst bewerkt door een moderator: 4 jan 2012
    Rozemarijke, wat fijn dat je dat zo hebt kunnen regelen zeg! Scheelt weer een maand onzekerheid!

Missy, Heerlijk dat je test zo duidelijk was. Het blijft spannend.. goed dat je zo rustig bent! Moge dat een teken zijn!!!

Deel Deze Pagina