Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 4

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 16 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Missy ik had je nog niet gefeliciteerd!
    Dus bij deze van harte meid en veel succes :)

Suus, wat naar om te lezen dat het niet goed gaat met jullie meisje en dat je weer tegen een muur oploopt :( Rust, rust, waar blijft die rust voor jullie!

Ik: de bloeding en het bruinverlies zijn nu ein-de-lijk over. Hopelijk heb ik deze keer gewoon gelijk ;) Het bleef zo lang naslepen deze keer. Over, niet over, over, toch niet over. Nu moet snel dat hcg weg, zodat ik weer kan gaan ovu-testen. Ik had al het idee wat ovu slijm te verliezen, maar door dat hcg heeft testen geen zin. Weet iemand of er sprake kan zijn van een eisprong als er nog sprake is van hcg? Qua gevoel willen man en ik er weer voor gaan, maar ons verstand zegt ons beschermd te vrijen tot we een betrouwbare positieve ovu test hebben ivm de te nemen medicatie. Dus voorlopig jasje aan :( En dat na al die weken van geheel onthouding :D

2. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland

Kan me voorstellen dat je onwijs gefrustreerd raakt van hoe ze met je kleintje omgaan, en je hebt gelijk het is inderdaad verwaarlozing.
    Je geeft aan dat je er over op houd, als dat is omdat je er even zat van bent, kan ik me dat voorstellen. Maar voel je wel vrij om je hart te luchten hier. (mag ook best in dit topic, wat mij betreft)

3. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Wat fijn dat je je zo relaxt voelt, is vast een goed teken.
    En die knal test is in ieder geval een goed begin.

4. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Ik heb wel eens begrepen dat vanaf HCG <6 je een eisprong kunt krijgen. Je hoeft dus niet helemaal op 0 te staan.

5. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    wtf?! en baby reflux NIET zuur? :$:( ... :x:x:x gaan we weer, knuffs voor de kleintjes en voor jullie!

6. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    gelukkig, beterschap!

7. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    dikke knuffs!

8. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Herkenbaar, mijn man was ook sceptisch, maar ik was al begonnen met de babyaspirine. Ik kon niet op tijd aan utro komen, HA wou mij niet helpen, moest de gyns vertrouwen en ik kon van een van de lieverds hier krijgen maar zou een hele weekend overgaan, en dat zou in mijn geval, als het mijn prog.waardes waren, te laat zijn. Gelukkig stemde hij wel in dat mocht het fout gaan dat wij wél naar Gent gingen en dat ik dan alvast aan de utro mocht.
    Het is hun lijf niet. Hun kunnen tot zo ver mee leven maar het is hun lijf gewoon niet :(

9. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    spannend en idd raar. Ik ken wel eentje die pas een dag later temp stijging kreeg, maar dat zou je altijd moeten hebben lijkt mij, als jij dat normaal niet heb dan denk ik dat je nog geen eisprong hebt gehad en dat die idd dominante is

10. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    super!!! ik duim meid! hier ook nar 5mk's een gezonde zwangerschap!

11. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    ik blijf het gewoon een rare opmerking.. houdt mij bezig.. relfux niet zuur.. daarom krijgen baby's ook meds voor de zuur en pijn ;) volgens mij moet die arts weer in opleiding ;) een goede vriendin van mij (en ook arts) haar 2e had erge reflux en kreeg BV, Die had veel pijn aan :(

12. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    oef :( ik leefde voor de knal gezien mijn anderen, ook al vrij duidelijk en vroeg. ik duim ook voor een prachtige echo!

13. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    rozemarijke wat super dat je eerder terrecht kan!!

suus ik hoop dat er snel een oplossing komt want dit is heel frustrerend.

y30 wat super dat je de pillen hebt. hoe ga je nu aan de rest van de pillen komen?? is het geen idee om nog en keer hcg te laten prikken??

meiden wat zouden jullie doen ik moest de utro gebruiken tot 16 weken en vanaf 16 weken krijg ik spuiten maandag was ik 16 weken maar ben toch nog even door gegaan morgen krijg ik mijn eerste spuit wanneer zou ik nou voor het laatst de utro gebruiken vanavond of morgen ochtend?? ik krijg net voor 12:00 mijn spuit

14. Flavour

Flavour Niet meer actief

Morgenochtend nog 1 keer, zou ik doen.

Suus

15. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Ik heb morgen echo dus HCG prikken leek me niet meer zo zinvol.
    Sowieso naar mate de waarde hoger wordt zegt het niet meer zo veel, volgens internet.
    Ben heel blij met mijn gratis doosje Utro;) voor de rest zal ik waarschijnlijk dik moeten betalen via internet. Ik ga morgen nog wel proberen om de gyn om te praten, maar verwacht daar niet veel van.

M.b.t. jouw vraag, sorry ik heb geen idee. Er reageert vast nog iemand met meer ervaring;). edit: zie dat je al reactie hebt:)

16. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    dankje suus

y30 hcg prikken heeft dan inderdaad geen zin meer ik dacht dat je volgende week pas voor een echo moest maar je mag lekker morgen al spannend hoor

17. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    @Rozemarijke: Waar dit forum allemaal wel niet goed voor is! Heel veel succes bij DS!

@Y30, ik duim voor een super echo!! Veel succes morgen!

@Mimi: Wat voor een spuiten krijg je dan als ik vragen mag? Ik zou ook voor de zekerheid ook nog morgenochtend doen, maar dat is puur gevoel..

Hier eindelijk ongi.... 8 dagen na stoppen utro etc.... GRRRRR duurt lekker lang zo... :-S

X

18. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    joehoe ik krijg proluton spuiten dit is omdat ik al eens eerder een vroeggeboorte heb gehad hiermee denken ze de kans erop te kunnen verminderen.
    het is progestron alleen dan in een spuit dus ik lever mijn pillen 3x daags in voor 1 spuit in de week zeg maar

19. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Nog even een vraagje over de Utro:

Brengen jullie die liggend in en zo ja, blijven jullie dan nog even liggen (het valt me op dat alles er zo uit loopt, sorry voor smerige details).

En zo ja, hoe doen jullie dat dan met de middag dosis. Als ik 's ochtends rond 8 uur voor het werk neem, dan moet ik rond 16 uur weer en dan ben ik nog op het werk. Kan daar dus niet even gaan liggen;).

20. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Hoi meiden, even geen puf om alles te lezen, maar wil jullie even laten weten dat ik gisteren tóch gecurreteerd ben.
    Twee maal een kuur van 4 pillen Cytotec heeft dus niet geholpen..
    Omdat ik zo bang was voor de curretage, ivm lichte vorm van Ashermann bij mijn 1e curretage, is nu uit voorzorg een spiraal geplaatst, direct na mijn curretage.
    Ook is er tijdens de ingreep een infuus met antibiotica toegediend.
    Hopelijk gaat dit wel verklevingen tegen.
    Over 6 weken mag ik weer naar de gyn, en dan wordt waarschijnlijk ook het spiraaltje eruit gehaald, omdat ik dan wrsch ook gewoon ongesteld ben geweest.

Zo, het lichamelijke is achter de rug, nu het herstel nog.. En belangrijker nog; het geestelijke herstel.
    Ik heb er echt een klap aan overgehouden dit keer, ik huil om niks. :( Ik kan niks hebben, ik ben echt een emotioneel wrak op het moment.
    Zodra ik me wat beter voel, zal ik ook op jullie verhalen gaan reageren, vergeef me. :)

Deel Deze Pagina