y30 volgens mij zit de echo er al op dus succes wensen heeft weinig zin meer maar ik hoop dat je ons zo het goede nieuws komt vertellen. jusi wat naar dat je als nog gecurreteerd ben wel fijn dat ze uit voorzorg al een spiraaltje geplaatst hebben hopenlijk knap je snel op. angelica ik zou zeker een test doen je weet maar nooit. nou ik heb mijn eerste proluton prik gehad ze vroeg of ik wekelijks naar het ziekenuis kwam ofdat de huisarts het ging doen of ik zelf dus ik zeg nog heel stoer ik spuit ook fraxiparine dus als ik het zelf kan doen dan vind ik dat prima maar toen had ik de naald nog niet gezien jeetje wat een joekel zeg nou dat durfde ik echt niet dus nu ga ik hem wekelijks halen bij de huisarts maar die wouden het alleen doen als ze een brief hadden van het ziekenhuis dus weer gebeld en als het goed is is de brief onderweg en kan ik dus vanaf volgende week mijn spuit bij de huisarts halen.
Y30, ik hoop ook mee!! Angelica, ik zou testen... Stel dat het raak is, dan wil je dat toch weten. Als de test negatief is, is het niet leuk om te weten, maar het is nog minder leuk om de komende dagen hoop op te bouwen die dan vervolgens weer de grond in wordt geboord... X babss.
Jusi wat naar meis...ik hoop dat je er snel weer bovenop bent, ook psychisch. Heel veel sterkte. Angelica ik sluit me helemaal aan bij babss' woorden
Babss, ik lees dat jij volgende week een afspraak hebt in Gent. Waarvoor precies als ik vragen mag? Leonieke, ja is inderdaad erg dubbel.. een spiraal als je zwanger wilt worden. Maar ja, als het een verkleving tegengaat ben ik allang blij. Waarom heb jij een spiraal? Angelica, ik ken je achtergrond niet, maar een test kan nooit zoveel kwaad toch? Mimi, waar is zo'n prik voor dan? Sorry meiden als ik nu dom overkom , ik 'ken' jullie allemaal nog niet, dus moet echt even een tijdje meelezen wil ik jullie situatie kennen. Vergeef me!
We krijgen de laatste uitslagen van bloedonderzoeken. Voornamelijk onderzoeken naar immunologische problemen. Daarnaast is het volgende maand een jaar geleden dat ik zwanger ben geraakt, gaan aan de hand van deze gegevens het verdere plan bepalen...
Ow dat is inderdaad erg spannend dan allemaal! Ik hoop voor jullie dat er geen ernstige dingen uit de onderzoeken naar voren komen. Heel veel succes, en vooral sterkte, morgen!
jusi korte intro, ben de laatste tijd niet zo actief Ik ben 2x op een natuurlijke manier zwanger geraakt 1x in 2008 dit was bbz 1x erna mk daarna met iui zwanger weer bbz. linker eileider verwijderd, daarna 2x zw miskraam. Naar UZ gent gegaan Anti spermalichamen ontdekt. In 2010 6 iui pogingen ondanks de prednison mislukt. 1 IVF in Nederland gehad mislukt tweede in Gent ook mislukt. 3 de gecancelled vanwege vakantie en overstimulatie nu 3 wk later nog geen ongi
man gaat ze halen ik geloof het niet horor, nou ja ik had 16 folikels dus kans zat hahaha IK wil gewoon verder anders bel ik maandag uzgent
Je hebt echt heel veel behandelingen gehad. En nog geen kindje aan je handtekening te zien. Pff, wat heftig zeg, ik weet gewoon niet goed wat ik moet zeggen... Dikke knuffel voor jou..
Angelica, jeez.. stel je voor, wat spannend! Het is toch zo dat die anti lichamen op een gegeven moment weer kan verdwijnen? Jusi, Spiraal is ook tegen kans verklevingen na verwijdering van een tussenschot. Y30, ik hoop dat alles goed is gegaan vandaag.
Jusi: Na 3 miskramen naar Gent gegaan. Diagnose adenomyose in de baarmoederwand, mogelijke oorzaak van de miskramen. Hiervoor behandeld: 3 maanden in een kunstmatige overgang begin 2011. Daarna zomer 2011 3 ivf pogingen. Allen mislukt want het is nooit tot een punctie van eicellen gekomen. Adenomyose keert binnen 3 cycli terug, dus kunstmatige overgang is voor niets geweest helaas. Na het ivf-decable bang dat ik niet meer zwanger kon worden, maar dat lukt wel. En snel ook. September 2011 direct zwanger, miskraam. November 2011 weer direct zwanger, miskraam. Dus ik raak heel snel zwanger, maar blijf het niet. Gezien mijn leeftijd heb ik nog maar even de tijd.