Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 4

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 16 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    @Meleka: dikke knuffel meis...weet niet zo goed wat ik verder moet zeggen...

@Angelica: mooi buikje! :) Nu maar hopen dat dat komt door een mooi beebje en niet door OS. Succes morgen!

Hier vandaag het ziekenhuis gebeld en die vonden het niet nodig dat ik langskwam. Hoorde bij de zwangerschap zeiden ze. Hmmm zou kunnen. Wordt wel wat minder nu. Mijn grootste symptoom is nu nog een soort warm/branderig gevoel in mijn buik en bovenbenen. Komt heel wisselend, maar wel een raar gevoel. Nu heb ik veel striea al van mezelf, dus kan het zijn dat ik ineens begin te groeien en dat ik dat voel ofzo? Ik weet wel dat dat ook kan jeuken.
    Heb nu wel plaspotjes in huis, dus kan morgenochtend of maandagochtend even langs de ha.

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Moesch, jij nog nieuws?

3. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hubby belde net om te zeggen dat hij weer een afwijzing heeft van een solli...zijn contract (projectbasis) loopt eind november af en nieuw werk wil maar niet lukken. Grrr...ben je dr in de biochemie, word je nergens aangenomen omdat je gepromoveerd bent...soms denk ik wel eens "was maar gewoon gestopt na de universiteit" dan had hij veel meer kans op een baan gehad, maar er is gewoon een anti gepromoveerden sfeertje en dat betaalt de rekeningen niet...
    Gelukkig verdien ik bijna net zoveel als hij, maar ik wil zo graag minder werken of stoppen als de kleine geboren is...:(

Sorry, even ego...:(

4. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Werk ze Rozemarijke, duimen jullie ook voor mij, morgenochtend echo..... Ik knijp m......
    Meleka ook morgen echo toch?
    Duim,duim,duim, kaarsje,kaarsje, gewoon n beetje geluk voor de dames op dit forum ;)

5. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    mykelti ik zou toch even je urine laten nakijken dan weet je het zeker.
    wat betreft de striea je hebt van vsm mama hele goede creme bbb creme heet het.
    ik heb het ook gesmeerd en heb helemaal geen striea al moet ik er wel eerlijk bij zeggen dat ik natuurlijk nooit verder ben gekomen als 34 weken en een kleine buik had.
    wat erg dat je man geen werk kan vinden wel fijn dat jij ook goed werk hebt al begrip ik volkomen dat je straks minder wilt gaan werken of zelfs wilt gaan stoppen

6. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    succes morgen met de echo!!
    het is de eerste echo toch??

7. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Mirri, ik duim me suf voor je!

Mimi, bedankt voor de tip! Heb hier ook bio oil, mss die alvast maar beginnen denk ik.

8. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Och Mykelti, hoop dat er op tijd een oplossing is, meestal is dat wel zo maar kan me voorstellen dat je m knijpt ;)
    Wens m succes van mij ;) en probeer vertrouwen te hebben ;)

9. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Ja, ik wil alles of nx zien.....vind dat k wel lang gewacht heb....

10. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Doe ik! ;):D

Gaat ws wel goedkomen, maar de tijd gaat zooo snel... ;)

11. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    ik ben geloof ik ook al vanaf een week of 8 begonnen

12. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    dat kan ik wel begrijpen dat je alles of niks wilt maar vind het heel knap van je want ik ben heel blij met elke week een echo.
    ik kijk dus ook al weer heel erg uit naar woensdag dan zien we hopenlijk een kloppend hartje al zegt dat in ons geval helaas helemaal niks.

13. Flavour

Flavour Niet meer actief

Mirri, ik duim voor je!

Mykelti, laat echt je urine checken. Beter 1 keer te veel... Het risico van een blaasontsteking wordt nogal eens onderschat!

Suus

14. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ga morgenochtend even naar het inloopspreekuur met mijn potje...;)

Maar zou dat gloeiende gevoel daarvan komen of herkent iemand dat echt als zijnde een zwangerschaps gerelateerd iets?

15. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Ik vind t knap dat jij t iedere week kan Mimi, ik vind die zenuwen 1 keer al errug genoeg ;) ga nog liever naar de tandarts .....

Bedankt voor t duimen meiden ;D

16. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik herken het alleen als zijnde blaasontsteking.

17. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    mirri en meleka morgen beide echo, spannend!
    hoop dat jullie beide goed nieuws krijgen!

18. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    OK...en je moet zeker expliciet vragen om het op kweek te zetten? Ze zijn vast niet zo vooruitstrevend dat ze het zelf op kweek zetten...:cool:

19. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Ik niet hoor lieverd...zou wel willen, maar mag nog een weekje wachten! :D

Hoe is het met jou?

20. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    ik bedoelde meleka haha.. heb t gewijzigd!

hier gaat t wel goed denk ik met de baby.. hartje klopte vanmorgen nog dus hopelijk over 5,5 maand een gezond babytje!
    hoe gaat ie met jou? kwaaltjes?

Deel Deze Pagina