Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 4

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 16 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    ik loop in het ziekenhuis ga denk ik maandag even bellen of ik in de plaats van de 24e niet wat eerder mag komen .....
    inderdaad het geeft mijn de zenuwen en ben onzettend bang dat het uiteindelijk toch weer foute boel is ....

2. Babss

Babss Actief lid

23 feb 2011
    471
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik begrijp je (helaas) helemaal... Hoop dat je snel terecht kunt voor een echo...

3. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    zwanger zijn is gewoon echt niet meer leuk..... begin er nu echt een hekel aan te krijgen .... elke keer gebeurt er weer iets waar ik geen controlle over heb en maak ik me weer zorgen !
    en weet je als het alleen die 2 kleine drupjes bloed waren was ik nog niet bang geweest .....maar het gevoel daarbij is irritant

4. Missy wat een schrik meis... Kan me voorstellen dat je even helemaal niet meer weet waar je t zoeken moet:( Heel veel sterkte en ik hoop en duim voor je dat t toch goed mag gaan!!

Babss jij vroeg naar mn mri. Daar mochten ze nog niks over zeggen. 27 februari krijg ik de uitslag

5. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Missymaaike: ohh meis,wat erg! Weer bloed.Ik begrijp je angst heel goed.Zo is zwanger worden en zijn ook niet leuk meer.Je kan niet blij zijn.Dat je als eerste een gevoel had dat het niet goed meer zat is vaak een voorteken(helaas).Maar ik duim dat het toch nog goed zit,maar dit zijn weer zenuwslopende dagen.Dikke knufff voor jou!

6. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    inderdaad ik zei ook al tegen mijn vriend waren sommige dingen los van elkaar dan had ik het in context kunnen zien .
    aan de andere kant geloof ik er ergens ook wel in dat je eigen gevoel kan beinvloeden en of dit het geval is weet ik niet maar eerst had ik wat buikpijn ik ben er 99.9 % zeker van dat het me darmen waren , maar toch ga je lopen malen , vervolgens zijn er twee ieniemien drupjes bloed op het wc papier ja en dan ben je klaar althans dan is je gevoel gelijk de waarheid.

net wel met mijn vriend afgesproken , dat ik hier in nederland klaar ben met de gyn 2 x kan domme pech zijn maar als het voor een 3x gebeurt moet er toch ergens wat mis zijn .... ( heb nog geen uitslag van de chromosonen maar denk dat daar ook weinig uit komt) ga maandag bellen kijken of ze even mee kunnen kijken , op dit moment namelijk geen bloed maar is het wel fout en zet het bloeden door dan gaan we toch echt naar gent.
    hopelijk dat ze daar iets meer kunnen doen ....
    ach we wachten maar weer af moet nog een hoop regelen voor mijn trouwen dus ga me daar maar is op storten

7. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Ja wel naar gevraagd maar ze gaf aan dat de HCG zo weinig duidelijkheid geeft naar mate je in de duizenden zit. Een echo was nu het enige wat een goed beeld gaf, aldus gyn.

8. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland

Super dat alles goed is!!

9. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Hé jammer meid dat het zo langzaam gaat, zeker omdat het klussen nu dus ook niets gebracht zal hebben.
    Nou hopelijk is het volgende week echt weg!

10. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Hé meid wat onwijs vervelend! Het is ook gewoon niet leuk meer om zwanger te zijn nadat het een eerder mis ging. Veel sterkte met afwachten.

11. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    missymaaike bah bloed daar zitten we nu juist niet op te wachten al hoefd dat inderdaad niks te zeggen.
    groot gelijk dat je maandag gaat bellen of je niet eerder mag komen.
    is gent ver weg voor jullie??(ikhoop dat je het niet nodig hebt maar het is altijd fijn om wat achter de hand te houden)

lobi jeetje wat moet je nog lang wachten op de uitslag van de mri.

mykelti mooi behang hoor ik wou het ook graag maar ons kamertje is al behangen hij is wit en 1 muur is donker groen nou zei mijn man waarom verven we niet alleen die muur roze of blauw scheelf een hoop tijd.
    het behang zit er net 3 jaar op dus kan me wel voorstellen dat hij niet zoveel zin heeft om het er weer af te gaan halen.

12. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Nog geen bericht van suus verder zie ik. Nou ja...ze zal zich met een reden even terug trekken. Het zit ook allemaal niet mee bij hun.

Hier: denk ik zelf dat het niet goed is (ik vind het naar om het te denken want stel er is wel een levend beebje dan is het net alsof ik hem/haar opgeef), maar ik voel me gewoon helemaal niet zwanger meer. Mijn (.) (.) zijn minder gevoelig dan ze waren maar ook de steekjes lijken weg.
    Ik hoop natuurlijk heel heftig dat alles weer terug komt en er vrijdag een kloppend hartje is!
    Vreemd is wel ik voel me heel rustig/ kalm, wat ik daarvan moet maken weet ik niet.

13. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    wij wonen in almere dus gent is wel een stukje rijden , maarja hier in nederland word je toch van het kastje naar de muur gestuurd......
    weet iemand hoe ik daar een afspraak kan maken als het nodig is moet ik bel of kan ik ook mailen

14. Babss

Babss Actief lid

23 feb 2011
    471
    0
    0
    NULL
    NULL
    Jeetje, dan moet je nog wel even geduld hebben! Kan me voorstellen dat je toch wel heel benieuwd bent wat er uit gaat komen... Hoop dat je genoeg afleiding hebt en dat het snel eind feb is!!

Lfs babss.

15. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    y30 dat rustige gevoel had ik alleen maar als het goed ging misschien dus een goed teken.

missymaaike wij wonen in de kop van noord holland ook een flink stuk rijden maar zeker de moeite waard.
    ik heb een mail gestuurd waar ik binnen 2 uur bericht op terug kreeg met een afspraak wat wel 4 maanden duurde

16. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    Mag ik vragen of jij naar dat je naar gentt bent gegaan gelijk zwanger bleef ? en heb jij het mail adres? want dan kan il vast mailen

17. Babss

Babss Actief lid

23 feb 2011
    471
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hè y30, wat vervelend dat je je zo voelt:(. Er is zo moeilijk iets van te zeggen... Kwaaltjes komen en gaan soms... Jezelf geen schuldgevoel t.o.v. de baby aanpraten hoor, de baby is intens gewenst, je hebt er alles voor over... Dit ligt nu gewoon buiten je macht en je zou het zelf ook veel liever anders zien. Goed dat je je rustig voelt, aan stress heeft immers ook niemand iets... Hoop voor je dat het snel vrijdag is en dat er dan gewoon een hartje klopt!!

Lfs babss.

18. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    #3198 mimi1982, 7 jan 2012
    Laatst bewerkt: 7 jan 2012
    ik ben zwanger naar gent gegaan.
    ik had in augustus na mijn 5de miskraam een afspraak gemaakt en kon toen half december pas terecht.
    ik kwam er begin oktober achter dat ik alweer zwanger was toen heb ik haar een mail gestuurd en gevraagd of ik alsjeblieft langs mocht komen dat mocht alleen zat zij vol en ben toen bij haar collega geweest die met haar zou over leggen mocht dat nodig zijn.
    ik ging voor de progestron en de prednison voor allebei heb ik meteen een recept mee gekregen alleen de prednison moest ze voor de zekerheid even overleggen maar ze dacht dat dat geen probleem was en dat was het gelukkig ook niet.
    ik ben er heen gegaan dat ik 5 weken zwanger was en ik ben nog steeds zwanger ik ben dus maar 1 keer in gent geweest.
    andere meiden in dit topic kunnen meer over haar vertellen ik heb dus alleen maar via de mail contact gehad met haar de rest heeft haar collega dus afgehandeld

19. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Dank je voor je lieve woorden. De baby is inderdaad intens gewenst, schiet er even helemaal van vol:).

20. Y30 ik sluit me helemaal aan bij de woorden van babss. En ik ook kan je vertellen dat kwaaltjes verwdijnen en weer terug kunnen komen en dat dit niks (hoeft) te betekenen. Maar ik kan me je ongerustheid zó goed voorstellen. .. Kun je niet ietsje eerder langs voor een echo?

Missy hoe ia t eigenlijk nu? Is t bij de 2 druppeltjes gebleven?

Deel Deze Pagina