Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 4

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 16 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Eerst i.d.d naar maandag voor missy, en dan naar VRIJDAG voor mij;)

2. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    ik was ook bij H bij ons lijkt het ook overduidelijk we hebben 3 foto's van het geslacht zelfs in 3d ik twijfelde dus totaal niet tot nu ik deze verhalen hoor haha.
    nou over 2 weken bij de echo maar even vragen of ze toch nog even willen kijken ik wil zo graag winkelen als we op vakantie gaan.
    en eerlijk gezegt helpt het me ook nu we (denken)weten wat het word het voelt echter voor de echo hield ik er toch wat meer afstand van klinkt misschien raar maar misschien begrijp je wel wat ik bedoel.

3. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Hebben de meiden het toch goed ontfutseld;). Wel leuk hoor een jochie, lekker stoere spijkerjasjes e.d. zijn ook schattig.

4. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    haha tja ik kon het toch niet voor me houden komt denk ik omdat we het teveel over geslachtsbepalings echo's hebben.
    ja leuk stoere spijkerbroekjes mijn dochter draagt alleen maar jurkjes en rokjes dus weer eens totaal wat anders

5. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Is ook zo moeilijk om aan te voelen, zeker omdat je toch veel hoop houd (al is het in je achterhoofd).
    Hopelijk blijkt het maandag toch goed te zijn.
    En Gent is inderdaad bijzonder snel in het reageren op de mail, echt SUPER.

6. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Nog ff een vraagje over de Utro:

Ik probeer me te houden aan het 8 uur er tussen ritme. Wat neer komt op 7.00 uur 15.00 uur en 23.00 uur. Maar als het weekend is ben ik niet uit mezelf zo vroeg wakker, dus heb ik vanmorgen de wekker gezet. Maar echt top is dat natuurlijk niet.
    Hoe doen jullie dat?? Hebben jullie er ook wel eens 6 uur tussen zitten bijvoorbeeld?

7. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat gebeurt mij wel eens ja. En dat mag.
    De drie pillen zo goed mogelijk over de tijd dat je wakker bent verdelen. Als je eens een uurtje of twee uurtjes moet smokkelen dan is dat geen ramp.

8. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    klopt het trouwens dat het profiel van suus niet meer actief is , zat wat berichtjes terug te lezen en en er staat
    Niet meer actief alleen staat er flavour in de plaats van suus

9. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Missy: dit was al meer meiden opgevallen. Als je iets terug leest kom je het wel tegen.

10. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    hier even een klein berichtje van mijn ....

nog steeds geen bloedverlies meer gezien , helaas wel zwangerschapsymptomen die verdwijnen .... alleen het rare daar van is dat mijn zwangerschapstesten niet af nemen , en ergens zou je toch denken dat als je zwangerschapssymptomen af nemen dat je hcg ook af neemt ... beetje vaag

ik ga morgen gewoon bellen en kijken wat ze kunnen doen en hopelijk krijg ik dan meer zekerheid .
    want dit is gewoon heel vervelend

11. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    y30 volgens mij maakt het niet uit als er niet precies 8 uur tussen zit.
    mij is het overgens ook nooit gezegt.
    ik begon meestal om 6uur dan is mijn dochter wakker dan om 1 uur en dan om 10 uur als ik naar bed ging dat ging hier dus prima.

missymaaike je zou inderdaad denken dat je zwangerschapstest lichter word helemaal zovroeg in je zwangerschap.
    ik had deze zwangerschap ook niet zoveel kwaaltjes in het begin van de zwangerschap.

12. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Fijn dat het bloedverlies weg blijft, maakt de kans toch groter dat het nog gewoon goed kan zijn. Ik zou morgen i.i.g. vragen om HCG te prikken en dan woensdag weer. Als je 's ochtends gaat prikken kun je eind van de middag bellen voor de uitslag. Een echo kunnen ze vaak nog niet zoveel aan zien in dit stadium.
    Sterkte meid!

13. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    pffffffffffffffffffffff ik word voledig gek , mijn speeksel is weer terug met (.)(.) doen weer zeer en ben emotioneel dus wie weet ...
    net stond mijn moeder voor de deur met een cleur bleu test heb deze gedaan en die geeft gelukkig 2-3 aan (4 -5 weken) en dit klopt wel met de zwangerschapsduur !

net lekker wezen lunche met mijn vriend en hebben besloten dat ik maandag nog niet de gyn ga bellen en ik gewoon kijk of ik het nog 2 weken uit ga zitten .... ik kan bloed laten prikken maar door mijn dystrofie en dystonie is prikken echt een hel, en kan zo ie zo niet 2 x in een week geprikt worden omdat de kans er dan is dat die gevolgen gaat hebben voor mijn dystrofie!

zoals jullie is lezen is er toch wel wat positiviteit in dit berichtje en hoe dat komt ik weet het niet maar zolang ik me zo voel ga ik er van uit dat het nog goed is met de kanttekening dat ik wel bloed verlies heb gehad en er een kans bestaat dat het niet goed is !

14. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    je hoeft echt niet de hele tijd door kwaaltjes te hebben hoor!!
    wel fijn dat ze weer terug zijn ik begrijp heel goed dat je je daar toch zekerder door voelt.
    2 weken wachten is lang maar je hebt wel wat meer zekerheid en ik snap heel goed dat het geen pretje is om bloed te laten prikken laat staan 2 keer in de week.

15. leonieke

leonieke Niet meer actief

Missy, Fijn dat je weer symptomen hebt! Probeer hierop wat te vertrouwen meis.. de tijd tot de eerste echo IS killing.. dus natuurlijk ben je bang en onzeker.. niet te steng voor jezelf.. ;)

16. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Missy, wat een zorgen he, zo'n zwangerschap?
    Knap dat je nog even wil afwachten, ik zou het niet kunnen. :)

Hier gaat het niet zo goed, lichamelijk dan.
    Ik had gisteren al veel buikpijn, en nu nog.
    Ik hoop dat het er gewoon allemaal bij hoort.

17. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    hahah ik zeg ook alleen maar vandaag dat ik het kan het morgen kan het heel anders zijn.

ga me gewoon focussen op de bruiloft :) me jurk is geregeld en ga deze week lekker me haar laten doen door me zusje en schoenen kopen voor onder me jurk :)

18. leonieke

leonieke Niet meer actief

Missy, leuk..!! Bruiloft en jurk! foto? :)

19. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    ik ga 23 maart trouwen :) zou morgen is even een foto van me jurk maken ;) en met jullie delen ;) maar nu zit mijn vent naast me en dat is nog een klein geheimpje

20. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Oh wat leuk, 23 maart trouwen! :)
    Ik zou de jurk trouwens niet online zetten, straks zijn er bekenden van je hier!

Deel Deze Pagina