Hoop, gefeliciteerd met jullie ondertrouw! Fijn dat het ziekenhuis jullie zo'n goed gevoel heeft gegeven!!
@hoop: Gefeliciteerd met je ondertrouw, mooi dat jullie er een gezellige dag van hebben gemaakt. Verder natuurlijk super fijn dat je zo'n goed gevoel had bij het gesprek in het ziekenhuis.
Dank je wel! Ja,het was een fijn gesprek in het ziekenhuis! Jij moet vrijdag voor je echo toch?Hoe gaat het met bloedvevrlies?
Gefeliciteerd ondergetrouwde vrouw Fijn dat je een goed gevoel had bij je bezoek aan die arts. Gent zal waarschijnlijk nog aanvullingen doen op het onderzoek, hopelijk gaat het dan helemaal goedkomen voor jullie.
Dank je wel Meleka!! Ik ben benieuwd hoe het in Gent gaat! Jullie hebben me er zoveel over verteld! Is dat ook zo,n groot ziekenhuis?
Ja, dat vinden wij ook al, maar aan de andere kant was hij nog vrij jong dat zijn laatste zieke broer overleed, dus heeft hij er ook niet superveel van meegemaakt. Mijn moeder was namelijk degene die altijd de zorg voor haar broers op zich moest nemen (mijn oma was vrij ouderwets en vond dat de vrouw mee moest helpen in huis). En ben blij dat ik hier wel steun krijg. Dank je! Nou maar hopen dat ik weer een eisprong heb, want zoals het nu is, snap ik er helemaal niks meer van (zie temperatuur-gedeelte van dit forum en dan 'eisprong onduidelijk').
Ik ken het ziekenhuis waar jij bent geweest niet, maar het UZ Gent is een groot ziekenhuis. Meerdere gebouwen op een groot terrein. Van buiten ziet het er niet uit. De afdeling van ds is echter heel mooi gerenoveerd (de eerste keer dat ik er kwam zat die nog in het oude gedeelte, dat was even slikken ).
Heb ik op 30 dec voor het laatst gehad, hopelijk blijft het weg!! En i.d.d. vrijdag de echo, de zenuwen beginnen al flink toe te slaan.
Y30 hier zullen we gespannen wachten op je bericht. Heeeeeeeeeeeel veel succes! Hoe laat heb je de echo?
Hoop, nog gefeliciteerd met je ondertrouw. En dat is wel een fijn gevoel, dat die gyn jullie intensief wil gaan begeleiden. Ook nu, met al die onderzoeken. Succes! Deesjebeesje, eerlijk gezegd snap ik niet veel van die eisprong-praat. Ik heb me daar nooit zo mee beziggehouden als ik eerlijk ben.. Y30, oow spannend joh, vrijdag weer echo! Ik ga voor je duimen! Vandaag had mijn zusje haar 12-weken echo, en bij haar was gelukkig nog steeds alles goed. Het voelde wel erg dubbel, omdat ik eigenlijk tegelijk met haar zwanger was.. Ik zou nu 11 weken zijn. Tuurlijk ben ik superblij voor haar, maar ja, wanneer mogen wij weer een goede zwangerschap meemaken??
Om 10.40 uur. Gelukkig mooi op tijd! Ik zal zeker even komen melden of het nou goed of slecht nieuws is.
Dat soort dingen blijven erg dubbel! Kan me voorstellen dat het extra moeilijk is als het je zusje betreft en je zo gelijk op liep.
@Hoop: gefeliciteerd! En een arts waarbij je je begrepen voelt, is voor mij altijd het halve werk al! @Jusi: dat is moeilijk, maar je klinkt toch wel blij voor je zus. Heel knap hoor! @Deesje: ik veroordeel je ook niet hoor om jullie keuze. Zouden wij ook voor gaan. Hier snap ik de mensen niet die al een kindje met een erfelijke afwijking hebben (met grote kans op herhaling, bv taaislijmziekte) die dan nog even gaan "proberen" voor een gezond kindje. Dat vind ik heel erg moeilijk om te zien. Je wilt toch niet een grote kans hebben om een kindje met een dodelijke afwijking op de wereld te zetten?! Ik zou persoonlijk dan alle mogelijkheden aangrijpen om dat te voorkomen. Maar nogmaals, dat is onze mening. Hopelijk zijn jullie snel zwanger van een gezond beebje! @Meleka: hoe gaat het met je? @Y30: alvast succes voor vrijdag!
hoop gefeliciteerd met jullie ondertrouw!! en wat fijn dat je je zo goed voelde bij deze gyn. gent is inderdaad heel erg groot ik wist niet wat ik zag het ziet er inderdaad zo als meleka al zegt oud uit maar de afdeling waar jij moet zijn is prachtig gerenoveerd
Lieve meiden, sorry dat ik zo jullie topic kom binnenvallen maar ik heb een vraagje; Weet iemand waar Suus gebleven is? Ik zie dat ze inactief is, vind het heel jammer, volg haar al jaren (ze heeft me destijds veel geholpen daarom heb ik oa mee gedaan aan de dikke buikentaart toen ze in het ziekenhuis lag met gebroken vliezen) en vind het jammer nu niet te weten hoe het met haar vechtertje en haar gaat.. Misschien iemand die een update heeft? (mag via prive bericht uiteraard!) Thanx Liefs Loki