Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 4

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 16 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Y30 en Mykelti, ja ik ben ook echt wel blij voor mijn zusje hoor!
    Het is haar eerste, en wij zijn al gezegend met een gezond kindje. Dat scheelt ook wel denk ik. Als ik nog geen kind had gehad weet ik zeker dat ik zo niet had gepraat...

Meleka, ik zou ook wel graag willen weten wat er met Suus aan de hand is. :)

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Dat is ook zo. Dat zou voor mij ook veel uitmaken, ondanks dat je wens en verlangen voor een tweede net zo groot kan zijn als voor een eerste.

Meleka, ik ben ook wel erg benieuwd wat er met Suus is. ;)

3. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden, Suus komt om bepaalde redenen niet meer op dit forum.
    Het gaat goed met haar. Maar laten we het niet meer over haar hebben. Voor Suus.

4. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    #3344 Meleka, 12 jan 2012
    Laatst bewerkt: 12 jan 2012
    Wish me luck vandaag :)
    Ik heb vanmiddag een (groeps)sollicitatie voor een leuke functie bij een zorginstelling. En ik werd om half 9 gebeld en uitgenodigd voor een sollicitatiegesprek volgende week. Vreemd, zo krijg je anderhalf jaar geen enkele uitnodiging en nu begint het te lopen. Ik ben er blij mee :)

De afgelopen dagen had ik erg veel last van hormonen. En last van een vreemd gevoel in mijn onderbuik. Die hormonen waren lastig. Slapeloosheid, nachtelijk zweten, labiel (ene moment lachen en dan spontaan om niets tranen), aanhankelijk als een kind :) Heel vermoeiend ook voor mijn man :) Vanochtend wat bruinverlies bij het afvegen. Dus hoogstwaarschijnlijk word ik ongesteld en is mijn cyclus weer op gang. Hele kleine kans dat het een innesteling is, want het is nu week na mijn vermoeden van een eerste ovulatie na de miskraam en het geklus. Maar daar ga ik niet van uit. Ik heb nog nooit bloed verloren bij een innesteling. Anyway, er gebeurt weer wat!

5. lym

lym Actief lid

8 okt 2010
    445
    0
    0
    NULL
    zuidholland

Good Luck, en fijn dat er weer wat gebeurt....

6. Jusi, herkenbaar. Ik heb in decemner een nichtje gekregen. Het was de eerste en ondanks dat het soms even slikken is, maakt het dat wel makkelijker!

Meleka succes meid!

Suus...ik snap er niks van:(

7. Deesjebeesje

Deesjebeesje Bekend lid

7 jan 2012
    888
    1
    0
    Den Oever
    Dank je wel!! Nou maar hopen dat ik zelf zw. ben. Heb wel de nodige klachten, maar wil niks zeggen. Naar ze zeggen heerst de griep ook weer (maar volgens mij heerst die zowat het hele jaar door).

8. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Deesjebeesje iedereen heeft het recht om zelf een dergelijke moeilijke afweging te maken. Als ik goed zwanger raak, dan loop ik ivm met mijn leeftijd meer dan gemiddeld kans op een kindje wat niet gezond is. Het is dan ook alleen aan mijn man en mij om daar in te besluiten. En dat is al moeilijk genoeg zonder commentaar en inmenging van buitenstaanders.

9. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben een beetje aan het klungelen met mijn posts :D

10. Deesje... ik snap je overweging. Ik heb er respect voor en ik wens voor jullie een helemaal gezond kindje!!

Net als voor de andere meiden trouwens!

11. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @meleka: heel veel succes met je sollicitatie!!

Hier: mega zenuwen al, maar moet zo weg en dan tot vanavond laat onder de pannen, dus dat leidt in ieder geval af.
    Kom morgen na de echo sowieso even melden hoe het is gegaan.

12. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Y30, ik snap je zenuwen hoor!
    Fijn dat je nog afleiding hebt. :)
    Succes morgen!!

13. Y30 alvast heeeeel veel succes hoor!!

14. Ik zag trouwens dat Suus' verhaal op de andere site bij herhaalde miskramen ook verdwenen is...

15. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Lobi, het gaat goed met S. Later meer!

16. Ik vind t écht oprecht heel erg vervelend dat iedereen zo vaag doet. Ik had altijd goed contact met suus en ineens is ze spoorloos verdwenen. En blijkbaar zijn er hier meiden die wel contact met haar hebben maar niks willen of mogen zeggen. Zou iemand van hier me hier misschien een pbtje willen sturen ofzo?

17. Babss

Babss Actief lid

23 feb 2011
    471
    0
    0
    NULL
    NULL
    Meiden,

Ben gisteren bij de Sutter geweest en ongeloofelijk (had het echt niet meer verwacht) maar waar, er is toch iets uit de onderzoeken gekomen. Ik blijk een afwijking in mijn genen te hebben nl: ik ben homozygoot voor de mutatie MTHFR 677TT. Deze afwijking heeft meestal hyperhomocysteinemie tot gevolg. Nu had ik hier in het kader van vitamine b12 tekort wel vaker van gehoord, maar bij mij is de oorzaak dus genetisch bepaald. Ik heb nu een hoge dosering foliumzuur (5 mg) en b6 voorgeschreven gekregen en in principe hebben we afgesproken om het nu nog een half jaar via de natuurlijke weg te proberen (vanaf een positieve test mag ik trouwens ook utrogestan gebruiken in het kader van baat het niet dan schaadt het niet). Ze sloot namelijk zelfs niet uit dat er regelmatig bevruchting plaats vind, maar dat het vruchtje niet kan innestelen door de hyperhomocysteinemie en dat het dus al mis kan gaan voordat ik mijn menstruatie krijg.

Op zich ben ik best blij dat er eindelijk eens iets gevonden is wat een oorzaak van de miskramen zou kunnen zijn, ik bedacht me later alleen dat mijn homocysteine waarde ongeveer 2 jaar geleden al getest is, en dat daar toen geen bijzonderheden uit gekomen zijn. Nu vraag ik me dus af of ik niet de uitzondering op de uitzondering ben waarbij de genafwijking niet tot hyperhomocysteine lijdt....In dat geval heeft de behandeling ben ik bang niet het gewenste effect. Ik heb al een mailtje naar DS gestuurd met deze vraag, dus ben benieuwd wat ze antwoordt...

Y30 en Meleka, SUCCES morgen!!!

Lfs Babss.

18. Babss

Babss Actief lid

23 feb 2011
    471
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lobi ik begrijp wat je bedoelt en sluit me bij je aan. Het laatste wat ik wil is Suus in de problemen brengen, en als zij dit zo wil (of als het om wat voor rede dan ook zo moet), dan moet het zo, maar ik krijg er ook een onprettig en bezorgd gevoel bij...

19. Jeetje babsss.. Hoe is t mogelijk!! Heeft t nog verdere gevolgen behalve voor je homocysteine?
    En slik je nu vitamines? Zo niet, dan zou je kunnen overwegen om je hh nogmaals te laten prikken.

20. Ondanks dat mijn hh waardes niet goed zijn, is dit bij mij volgens mij nog nooit onderzocht...

Deel Deze Pagina