Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 4

Discussion in 'Miskraam' started by Dreamz3, Oct 16, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Aowyn

Aowyn VIP lid

Dec 16, 2007
    15,763
    1
    38
    komt goed meissie!! knuffs!

2. Aowyn

Aowyn VIP lid

Dec 16, 2007
    15,763
    1
    38
    oooh gelukkig!!!!! :) ja maar jouw reactie was ook logisch, als goed is snap je nu de onze ook :p

3. Aowyn

Aowyn VIP lid

Dec 16, 2007
    15,763
    1
    38
    solly ben niet zo snel :p:p en jullie beppen te veel :D

4. Meleka

Meleka Fanatiek lid

Aug 15, 2010
    1,743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik wil eerst even laten weten hoe blij ik met jullie allemaal ben :D

Zo en nu weer over tot de orde van de dag....

Babs goed dat je naar Gent bent gegaan. Bij jou is er dus ook iets gevonden als men maar wat meer moeite wil doen en voorbij de statistiekjes en protocollen wil gaan. Een aandoening is nooit leuk. Maar als je er een hebt en het is bekend, dan kan er in ieder geval naar gehandeld worden. Succes ermee.

Leonieke, ik hoop dat je je snel weer toptfit voelt. Portugal is februari klinkt heel goed. Is het daar dan al enigszins warm en zonnig? Het lijkt me heerlijk om in deze tijd van het jaar warme zonnestralen op je huid te voelen en het zal de tijd sneller doen gaan. Dat heb je goed gepland :)

Mimi vervelend dat oude bloed dat niet stopt. Maar gelukkig is het oud bloed. Op naar de 20 weken!

Mykelti je gaat goed! Zwanger worden en blijven moet al heerlijk zijn. Dat bevestigd krijgen door een spartelende baby in je buik te voelen laat je volgens mij gewoon zweven :) Je zwangerschap en die van mimi geven me hoop. En hoop doet..... juist ja leven. Kom maar op daarmee! :D

Y30 wat een spannende dag voor jou. Ik kom af en toe langs om te zien of er nieuws is.

Ikke: gister wat bruinverlies en bij afvegen een beetje bloed. En ik voelde me gister toch beroerd. Niet prettig tijdens een sollicitatie (ik weet niet hoe dat is gegaan, het was een groepssollicitatie en daarvan kun je weinig zeggen na afloop). Vandaag een miniem restje bruinverlies. Laat maar komen die menstruatie. Het komt trager dan anders, maar dat is niet gek na een miskraam. Maar toch he, een klein beetje hoop. Een week na ons geklus en mijn idee dat ik misschien een ovulatie had. Als dat überhaupt al kan met een restant hcg in je lichaam. Die positieve ovutest zei natuurlijk helemaal niets. Maar goed, zoals mijn man ook al zei (hij gelooft ook niet dat ik opnieuw zwanger zou kunnen zijn): dat zou dan betekenen 5 keer de eerste poging zwanger, waarvan 3 keer op rij. Neuh, da zal wel niet :D Dus kom rode duiveltjes en geef maar lekker duidelijkheid ipv dat op onwaarschijnlijkheid gebaseerde kleine beetje hoop dat zich niet helemaal de kop laat indrukken :D

5. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

Aug 17, 2009
    1,850
    2
    38
    NULL
    NULL
    wat heerlijk dat is ideaal alleen maar je ticket moeten kopen scheeld inderdaad een hoop geld.
    ja wij gaan naar de ardennen ik wou perse nog even weg en ik wou niet meer naar de 20 weken mijn man wou niet verweg en zag het eigenlijk ook niet zo zitten hij is veel te bang dat er met wij wat gebeurt dus we hebben mijn ouders gevraagd of die zin hadden om mee te gaan en dat hadden ze dus nu kunnen we toch nog heerlijk er even tussen uit.

o wat leuk dan moet ik ook maar eens even langs cool.
    ja mooi is het winkel cebtrum geworden ik kom er minimaal 1 keer per week om mijn grote boodschappen te doen en dan ga ik meestal ook nog even winkelen want vind het heerlijk dat het overdekt is en er zit nu ook best wel veel.
    mare dan ga je daar winkelen en dan kom je niet eens even bij mij op de koffie:p ik woon er vlak bij nouja in het nieuwe gedeelte

6. Meleka, een groepssollicitatie??? Geen idee wat ik me daarvan voor moet stellen...? Wanneer hoor je meer?
    En 5 keer op een rij lijkt mij ook wel heel bijzonder ja. Maarja de wonderen zijn de wereld nog niet uit natuurlijk... Ik hoop voor je dat Of je menstruatie snel doorzet, Of je ander super nieuws mag brengen! Want ja, ook ik hou stiekem een sprankje hoop voor je!

Missymaaike hoe gaat het met jou?

7. Aowyn

Aowyn VIP lid

Dec 16, 2007
    15,763
    1
    38
    meleka blijft nog ff spannend met dat bruinverlies dus. Snap wel dat je verder wilt, zo is het niks!
    Hier dus ook. 5mk's en dan D en onlangs had ik 3 dgn achter elkaar dan wel dan niet roze verlies. Ik hoop natuurlijk dat ik, net als bij K, pas na 6mnd ongi word, maar dan dit en ook krampjes, vette huid, D dronk moeilijk.. dan heb ik zoiets van zet dan ook door dan weet ik of ik nog in orde bent of niet!! grrrr

8. Meleka

Meleka Fanatiek lid

Aug 15, 2010
    1,743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dubbel geplaatst.

9. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

Feb 8, 2011
    3,738
    8
    38
    Female
    flevoland
    hoi hoi ,

ja hier gaat het wel goed... moet eigelijk zegen beter dan verwacht hou het nog steeds vol om netjes me echo van de 24 af te wachten en heb na die ene nacht hellemaal geen angst meer gehad , dus ik hoop dat mijn lichaam toen maar een loopje met me heeft genomen :)
    nog 11 dagen en dan weten we of het goed is :)

kortom ik ben weer vol vertrouwen en zien wel wat er gebeurt :)

10. Meleka

Meleka Fanatiek lid

Aug 15, 2010
    1,743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik ben blij met je sprankje :D
    Als ik het woord groepssollicitatie schrijf of zeg, krijg ik ongewild associaties met het woord groepssex :) Maar zo was het niet hoor :)
    Er waren 30 sollicitanten uitgenodigd. We kregen info en werden rondgeleid. We moesten ons om de beurt kort voorstellen en we moesten een schriftelijke opdracht maken. Het was net een examen. Geen idee of ik dat naar behoren heb gedaan. Iedereen was er wel even mee bezig. Afwachten dus om ik terug mag komen voor een persoonlijk gesprek.

Oh ik heb me net ten onrechte druk zitten maken tegen een medewerker van het uwv. Gelukkig ben ik wel fatsoenlijk gebleven, maar het was echt onterecht. Daar kwam ik pas achter toen ik even verder nadacht en het op me in liet werken. Ze had gewoon helemaal gelijk. Wel netjes solly gezegd. Maar toch, ik een rotgevoel en zij heeft waarschijnlijk ook wel eens een fijnere werkdag gehad :)

11. Meleka

Meleka Fanatiek lid

Aug 15, 2010
    1,743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Missy wat een goede instelling. Knap hoor :)

Aowyn (wat heb je toch een lastige naam :D ik moet altijd nog een keer kijken voordat ik typ) onduidelijkheid is inderdaad niet leuk en handig.

12. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

Feb 8, 2011
    3,738
    8
    38
    Female
    flevoland
    nou waar ik me vooral aan vast hou is dat het ook een goed teken is dat ik tot die dag kan wachten zonder te veel moeite en tuurlijk zou er slecht nieuws kunnen zijn , maar maar tot op heden kost het me totaal geen moeite om te wachten :)

13. Missy, bij de zwangerschap van mijn 2e dochtertje zei ik met 6 weken al dat het anders voelde (ik durfde t bijna niet hardop te zeggen). Ik hoop dat jouw voorgevoel ook een teken is dat het goed zit!

Iemand nog iets van Y30 gehoord trouwens???

14. Aowyn

Aowyn VIP lid

Dec 16, 2007
    15,763
    1
    38
    solly :) had eerst een andere maar toen had ik kans op een meelezen dus anders gemaakt:D

15. Aowyn

Aowyn VIP lid

Dec 16, 2007
    15,763
    1
    38
    Lobi nee nog niet.. hoop dat ze het aan het vieren zijn..

16. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

Feb 8, 2011
    3,738
    8
    38
    Female
    flevoland
    we zullen het zien :) en inderdaad ik spiek steeds ook stiekem of y30 zich al gemeld heeft hopelijk is ze aan het vieren dat het goed is

17. Y30

Y30 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    4,056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Hey meiden,

Ik lees zo even bij, wou eerst even het nieuws vertellen.
    Het hartje klopte!!:) Zo blij mee!!!!
    Enige is dat ik me nog wel zorgen maak over de groei.
    Beebje was in ruim een week maar 0,3mm gegroeid. Van 3,9 mm naar 4,2mm. Dat lijkt me toch wel erg weinig.
    Manlief is boos op me geworden hij vind dat ik alleen het negatieve zie, maar ik wil gewoon zo graag dat alles goed is dat ik me ongerust maak als ik iets hoor wat vreemd lijkt.
    Wat denken jullie??

18. Aowyn

Aowyn VIP lid

Dec 16, 2007
    15,763
    1
    38
    yeah! goede echo! hmm weet niet of het vreemd is... heeft de gyn wat over gezegd?

19. Y30

Y30 Fanatiek lid

Feb 11, 2011
    4,056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Niet echt, vreselijke lul van een vent die destijds ook mijn curetage heeft gedaan. Toen ik vroeg naar die groei en uitlegde dat ik het eng vind na 2 miskramen zei hij "ik ga niet met je mee huilen, dus ik geef tegengas" Gevolgd door de woorden dat ze het nu eenmaal nog niet zo precies kunnen zien in dit stadium. (en ik huilde helemaal niet, stelde gewoon een vraag).Hij bleef er ook maar bij dat ik max. 6 weken was, terwijl ik al 7w1d zou moeten zijn.

20. leonieke

leonieke Niet meer actief

Lieve Y30, natuurlijk maak je je nog steeds druk.. dat rotgevoel is niet 1-2-3 weg.. maar denk aan de sprong die jullie gemaakt hebben samen.. van een vruchtzakje naar een kloppend hartje.. beebje laat zich nog moeilijk meten.. het gaat nog steeds goed!
    Misschien is het inderdaad niet helemaal volgens het boekje, wat 'ons' meteen van streek maakt, maar hee... het zijn ook maar gemiddeldes hè.. jouw beeb doet wat ie doen moet..
    Gefeliciteerd met deze stap! Wanneer mag je weer?

Share This Page