@Babss: Om te beginnen gefeliciteerd, met deze 1e belangrijke stap in de goede richting. Ik snap heel goed dat je twijfelt aan de timing maar aan de andere kant; je onderzoeken zijn terug je weet van DR.S wat je moet slikken en kunt er meteen mee beginnen nu je weet dat je gewoon 10 tabletjes tegelijk mag nemen. Beebje houd het vast wel lang genoeg vol voor je lijf om de vitamines op te nemen. Volgens mij gaat dat namelijk vrij snel. En de Utrogestan schijnt pas vanaf week 5 echt nodig te zijn, dus daarmee ben je sowieso op tijd. Ik hoop dat het dit keer helemaal goed gaat komen voor je meid!!
Babss gefeloliciteerd meid! Wat een verrassing en wat een schrik! Je homocysteine waardes waren goed toch? Ik denk dat dat t grootste risico zou zijn, ondanks dat ik natuurlijk vanuit eigen ervaring spreek en niet goed ingelezen heb in jouw "ziekte". En goed dat je nu flink foliumzuur slikt. De eerste tijd heeft je kindje nog geen bloedband met je. Ik ga ervan uit dat je met alles, godzijdank, prima op tijd bent!!
Het probleem zit hem er in mijn geval waarschijnlijk in dat de doorbloeding van mijn baarmoeder niet optimaal is, daarom zou het vruchtje niet goed kunnen innestelen. Maar goed in dat opzicht ziet de start en nu natuurlijk ook goed uit... Ik heb me voorgenomen om het allemaal rustig af te wachten (hopelijk houd ik dat vol), ik kan niet meer doen dan ik nu doe... (en ben al lang blij dat ik iets kan doen). Voel me ook wel redelijk rustig nu. Hoe gaat het met jou lobi? Lfs babss.
wow! Als het in jouw geval nu donkerder is dan bij de mk met de duur zou ik proberen vertrouwen te hebben. Was bij mij namelijk ook zo. De Gyn zei het ook tegen mij maar tja als je veel mk's gehad heb Ik wou ook veel meer zeggen maar dan ben ik spuit 11 Maar wel zeg ik GEFELICITEERD!
had vorig jaar idd gelezen. Het is ook een wonder dat ze naast de duur ook gezond opgroeien, want vaak als ze het wel overleven is het wel met problemen. En dat is de reden waarom ze een grens hebben begreep ik. Ik vind dit echt prachtig en hoopvol!
Hier houdt het bruinverlies maar aan sinds donderdag Nu bedacht ik me dat ik dat voordat ik in Gent terecht kwam ook had (tussen de menstuaties door). Toen werd er iets gedaan aan de adenomyose (wat nu uitgewerkt is), maar ik ging ook utrogestan gebruiken (wat ik nu niet gebruik). Ik had geen last meer van tussentijds bruinverlies. Of is het nog een restje van de miskraam misschien Een menstruatie zou nu toch ook onderhand op gang gekomen moeten zijn, lijkt me. Geen idee dus. Aan een mogelijke innestelingsbloeding denk ik nu in ieder geval niet meer nu ik me het tussentijds bruinverlies van eerder herinner. Ik word het wel beu dat bruinverlies.
Dat kan ik me goed voorstellen, het duurt ook al best een tijd. Misschien dat je er toch even mee langs een gyn kunt gaan om te vragen of het van de adenomyose komt, of niet. edit: zie dat je al precies het zelfde advies had gekregen
he meiden Hier komt opoe maar niet pfff Ze zijn ook in gesprek de hele tijd dus ik blijf maar bellen zal ik de s anders mailen? wat denken jullie
@Angelica: ik zou de S mailen als ik jou was,je hebt meestal vrij snel antwoord terug.Zou je zwanger kunnen zijn denk je?
Een bloedtest om het helemaal uit te sluiten? Ik zou s ook mailen, dat vind ik persoonlijker prettiger dan bellen.
Meleka, 'fijn' dat er aan deze onzkerheid een einde is gekomen.. Lobi, jij ook oma dus... verdorie.. Angelica, Wat waardeloos dat wachten op zeg.. hoop dat jij ook snel weer door kunt..
Hier, net op controle geweest ivm die infectie. Alles gaat goed. Wacht nu op ongi na Primolut kuur.. (ik pas me aan...) Spiraal zit nog keurig waar ie zitten moet.. so far so good..
Trouwens zwaar afkicken hier... op werk mogen mobieltjes niet meer in de behandelkamer aanwezig zijn.. (aangescherpte hygiëne regels in de tandheelkundige praktijk, best hartstikke logisch.. maar wel wennen!) Heb gelukkig wel nog mijn pc..