neej dinsdag om 8.45 .... en vind het nu wel spannend worden , gelukkig merk ik lichamelijk wel dat ik zwanger ben ( weet dat het niet altijd wat zegt) maar toch geeft het een goed gevoel ik laat jullie het dinsdag even weten oke
Hoop42, Verdorie meissie... Missy, Nog een dagje extra spanning.. is het bloeden helemaal weg gebleven? Ik hou mijn pc in de gaten dinsdag hoor! Succes alvast!
ja het bloed is hellemaal weg gebleven ... en zoveel was het ook niet zeg maar een paar drupjes , mijn moeder zei al waarschijnlijk als je geen miskramen had gehad dan had je dat bloed op je wc papier niet eens gezien heb ook gene bloed gezien in me ondergoed he geen maandverband nodig gehad dus ergens heb ik wel goede hoop .... ik laat het jullie dinsdag horen ...
Dat had ik de eerste week a 2 weken heel erg. ik checkte tig keer op een dag en was inderdaad iedere keer bijna verbaasd dat het o.k. was. Nu check ik alleen nog als ik een raar gevoel heb. Wat dat betreft al een hele verbetering
Oeh dinsdag al...spannnend!! Fijn dat je zo vroeg mag, hoef je niet de hele dag te stressen. Succes!!
Mykelti, zo moe door de zwangerschap? Babss, fijn dat je nu de juiste pillen foliumzuur in huis hebt. Scheelt een hoop slikken haha. En succes morgen met hcg prikken~! Hoop42, balen die negatieve test. Missy, nog 2 nachtjes slapen. Erg spannend hoor, al merk ik uit je verhalen dat je een stuk rustiger bent. Hopelijk is dat gewoon een heel goed teken!
Hahah komt ook wel een beetje door mijn geweldige vriend Hahah maar goed heb me nog nooit zo zwanger gevoeld dus hopelijk is het een goed teken . en trouwens ik kruip zo in me bed en dan is het zo dinsdag
@Missy good luck morgen! @Babs weet je je HCG al?? @Hoop > klote meis... dikke knuffel! @Y30 > wanneer mag jij van de week? Hier mag ik volgende week maandag testen. Maar voel zo ongelovelijk niets, vrees dat het weer niet raak is. X
Babss, weet jij al meer? Hoop dat je een goede uitslag hebt gekregen gisteren.. Missy, succes strakjes! Ik duim voor je
@Missy: Heel veel succes straks met de echo! Hier een temp die gedaald is,dus ongi zal vandaag wel komen
ik heb hier een smile van oor tot oor ondanks het bloed verlies en het gevoel dat het niet goed zat , heb ik net een super goede echo gehad en loop ik zelfs iets voor op termijn ze ging het kindje op meten en ze kwam uit tussen de 7 weken en een dag via de zijkant en als ze van het hoofdje langs de rug meten kwam ze uit op 7 weken en 4 dagen joepie ik ben zo blij zo zie je maar dat bloedverlies niet altijd iets zegt !