Missy, Gefeliciteerd! Wat fijn dat alles zo goed groeit en bloeit! En ook dat je maar weer bewezen hebt dat een bloeding niet het einde hoeft te betekenen.. Geniet ervan!
jullie zijn echt allemaal stuk voor stuk kanjers. ik weet niet of als ik dit forum niet had gevonden ik gestaan had waar ik nu sta, en het mischien niet al lang had opgeven. ik zou jullie af en toe komen bezoeken en op de hoogte houden van mijn zwangerschap ... maar wel met gepaste afstand want ik weet zelf hoe hard je het iemand anders ook gunt , het is en blijft soms keihard lieve warme knuffel van mij
Missy, gefeliciteerd! Enne, hier ook een keer of 5 bloedverlies gehad, dus hoeft idd helemaal niets te betekenen!
@missy: Gefeliciteerd!! Wat een super fijn nieuws! Kom je gezellig mee kletsen bij het topic zwanger na meerdere miskramen. Edit: zie net dat je daar al kletst
Missy, Super fijn hoor! Wat een opluchting moet dat zijn!! Gefeliciteerd!!! Hier ook goed nieuws (denk ik): hcg was vorige week dinsdag 290, dus zou nu (6 dagen later) ongeveer 2320 moeten zijn....nu was het 3126! Lijkt me goed nieuws, maar maak me toch ook meteen zorgen of het niet te hoog is. Ik vind het echt stom van mezelf dat ik er niet gewoon helemaal blij mee kan zijn, maar dan lees ik weer dat een hoge hcg waarde kan wijzen op bijv een mola zwangerschap... Denken jullie dat deze stijging gewoon in de normale lijn ligt? Heb ook al een mail naar DS gestuurd, ben benieuwd wat zij antwoordt.... Lfs Babss.
Missy van harte, wat heerlijk, dikke knuffel!! @babs, ik weet het niet, heb hier geen ervaring mee... Het lijkt me wel beter te hoog dan te laag... ik hoop dat ds je gerust kan stellen.. X
@Babs: bij mij steeg het in het begin ook mega hard en ik had dezelfde twijfels als jij. Maar bij MOLA zijn de waardes echt nog veel hoger. Toen dacht ik misschien is het een tweeling maar bij de echo bleek dat niet het geval. Ik denk dus dat je je niet ongerust hoeft te maken.
Fijn om te horen dat het bij jou ook zo snel ging in het begin en dat het niets te betekenen had. Stelt me toch weer iets meer gerust. Ik vind mezelf ook eigenlijk zo'n muts nu he... is m'n hcg een keer hoog, ga ik me daar weer zorgen over maken, maar ja zal wel door eerdere ervaringen komen.... Het is moeilijk om te geloven dat het ook een keer goed kan gaan...
Y30, voor jou trouwens nog maar 2 nachtjes slapen... Komt eindelijk wat dichter bij, ik duim voor een prachtige echo!!
Goed nieuws allemaal meiden! Superfijn.. dat geeft mij hoop!! Op naar donderdag Y30! Hoop jullie in maart te volgen..
Missy, super joh, gefeliciteerd!! Babss, geen ervaring met hcg meten, maar ik hoop dat DS je gerust kan stellen. Hier: Nóg steeds buikpijn. Ik snap het niet, is toch niet goed meer of wel? Ik zit nu al 3 weken ná de curretage, dus je zou zeggen dat alles wel genezen is. Of zou het toch mijn spiraaltje kunnen zijn??
Jusi, dat kan heel goed je spiraaltje zijn! Ik voel m af en toe ook nog steeds wat kramp geven. Als het je echt onzeker maakt gyn bellen en evt echo om te lijken of ie nog goed zit.
Hier heeft mijn lijf besloten dat het genoeg is geweest geloof ik. Griep. Hoofd, keel, neus, nek alles doet pijn.. Duik vandaag mooi terug mijn bedje in..
Babss, er is toch zo'n lijst waarop je gemiddelde hcg kunt opzoeken? Het lijkt me super nieuws, maar met 'onze' geschiedenis is alles wat ook maar iets anders gaat dan in de boekjes staat al aanleiding tot onrust.. dat geeft niks, volkomen logisch... Maar lastig is het wel.
Babbs, hier ook zo hoog in het begin dat iedereen het over een tweeling had, maar ook maar een, dus lijkt mij een heel hoopgevende waarde! Jusi, balen die pijn...zou ook even overleggen. Sterkte. Leo, heel veel beterschap meis! Griep, jakkes...
Hier vind je de hcg-calculator die ik eerder geplaatst heb. Kijk maar of je die wilt gebruiken, Babs HCG Calculator and hCG Level Tool | BabyMed.com