Zo fijn dat jullie precies snappen hoe ik me voel... Even wat bevestiging krijgen is echt fijn in dit soort situaties, dank jullie wel! Heb de calculator ingevuld, ben er zo langzaamerhand toch wel van overtuigd dat het gewoon een hoopvolle waarde is. Nu rustig (proberen) af te wachten tot volgende week dinsdag... @Leonieke: beterschap!!
Jusi, als je het niet vertrouwt gewoon een afspraak maken bij de gyn hoor!! Vervelend zo'n nasleep...
hey meiden, Hier al 2 dagen vreselijk darm krampen, zo'n rot gevoel omdat het ook druk op je bm geeft. En nu is de afscheiding van de utrogestan (normaal echt wit) sinds een paar uur licht beige, zelfs al een paar bruine rommeltjes gezien. Ik was er in eerste instantie heel rustig onder omdat het waarschijnlijk te verklaren is door die darm kramp. Maar merk dat ik me nu toch ongerust begin te voelen. M.n. omdat die darmkramp maar niet op houd en mijn bm dus ook geen rust krijgt zo. Gelukkig morgen echo, maar vindt het nu toch weer eng, terwijl ik er juist vrij rustig in stond
Y30, Och lieve meis..ik snap dat je daar ongerust van wordt.. gelukkig heb je morgen de echo al staan. Hoe laat mag je? Heb van de utro wel vaker gehoord dat het bruinverlies kan geven..maar daar heb je niets aan.. een goede echo morgen is alles wat je gerust kan stellen.. ik duim keihard voor je.. take care meis..
@Missy: Wat een geweldig nieuws meis! Ben zo blij voor je! @ Babss: mooie HCG waarde hoor!! @Y30: ik snap heel goed je ongerustheid,maar kan idd ook van de Ustrogan komen.Heel veel succes morgen!
Weet iemand hoe het met Angelica gaat? Heb haar al een hele poos niet meer gezien.. Net als Mimi trouwens. En Dreamz... Meiden waar zijn jullie? Maar boven al? Gaat alles goed??
Y30 wat een zorgen weer Ik ga heel hard voor je duimen morgen! Babss gelukkig voel jij je weer wat rustiger Leonieke voel jij je al wat beter? Ik zou er niet gek van opkijken als ik voor mijn ovulatie sta. Zoveel dradig en doorzichtig slijm vanmorgen. Wel wat vroeg. Ik ga zo even een cb testje doen. Die streepjes test vind ik toch wat onduidelijk, ik zie liever een smiley (of niet natuurlijk). Aan de dames die medicatie gebruiken. De utro na de eisprong en de asperine vanaf een positieve zwangerschapstest. Maar dit is de eerste keer dat ik de prednison ga gebruiken vanaf de eisprong. Op welk moment moet je hier precies mee starten?
Ow, jakkes y30, natuurlijk raak je daar ongerust van. Hoewel je gewoon niet weet waar het allemaal vandaan komt ben ik bang dat het enige wat je echt gerust kan stellen een goede echo is... Heb je morgen nog een beetje afleiding? Ik zal in ieder geval ook een lading positieve energie sturen!! @leonieke: Mimi is volgens mij nog lekker op vakantie en daardoor even minder actief denk ik. Van Angelica en dreamz weet ik niets, hoop natuurlijk ook dat het goed met ze gaat! Lfs babss.
ooooh meis ... ik heb net even gekeken en op internet vind je overal doordat je baarmoeder door de ustrogestan super goed is doorbloed je af en toe toch wat bruin verlies kan hebben . tevens zie ik dat 8 weken bent en mijn gyn zei altijd als je rond de 8 weken wat verliest kan dat duiden op het feit dat je de eerste maand overtijd bent en dat kan je lichaam nog wel aan maar daarna ben je echt zwanger en kan je lichaam even protesteren wat betreft je darmen ik had daar ook heel erg last van en drink nu laco roosvice en dat maakt zo,n verschil ... mischien werkt het bij jouw ook ! ik ga voor je duimen
Spannend meleka! Heb jij je ei altijd vlak na het vruchtbare slijm? Bij mij zit daar meestal wel een paar dagen tussen. Het is nu al een paar keer vlot gelukt he, hoop voor je dat dat nu weer zo zal zijn, het is je enorm gegund! Wat betreft de prednison: volgens mij maakt het niet heel veel uit wanneer je precies begint. Heb, dacht ik, ook wel eens gelezen dat er gestart kan worden voor de eisprong. Het is natuurlijk ook niet net als bij bijvoorbeeld utrogestan dat te vroeg beginnen invloed heeft op je eisprong. Maar ik ben geen arts natuurlijk, DS heeft het je toch voorgeschreven? Mail je haar toch even met je vraag? Ik duim vast voor je! Lfs babss.
Bedankt voor alle lieve reacties meiden! Hopelijk gaat al jullie positieve energie morgen resulteren in een super echo met een mooi gegroeid beebje en sterke hartactie.
Bij mij kan er ook een paar dagen tussen zitten, maar niet altijd. De cb test is (nog?) negatief, dus morgen opnieuw. Ik herinner me opeens ook dat die (overleden) arts uit de VS adviseerde vanaf dag 5 prednison Ik wacht tot een postieve ovu test, dan start ik de prednison. Ik kijk er niet naar uit kan ik zeggen
Gewoon dagelijks blijven testen, volgens mij is de kans dan groot dat je in de komende dagen een positieve test krijgt hoor. Volgens die arts kon je inderdaad op dag 5 al beginnen, dat heb ik ook gelezen. Dus meteen starten na de eisprong zal echt niet te vroeg zijn. Kan me goed voorstellen dat je er niet echt naar uit kijkt om te beginnen, het is toch best heftige medicatie... Maar ja, alles voor het uiteindelijke doel he. Als je vooraf zou weten dat het werkt, zou het allemaal een stuk makkelijker zijn... Hoe gaat het met je moeder? En al iets van je sollicitatie gehoord? X babss.
Meleka, Zijn de streepjes op die cb (die waar je eigenlijk niet naar mag kijken )wel al duidelijker aan het worden? Ik merk aan die streepjes vaak al of er een smiley aan zit te komen. Zou fijn zijn als je je ei spot.. geeft weer duidelijkheid! Is je moeder maandag geholpen? Hier zo zo.. ben nu op mijn werk maar ga tussen de middag weer naar huis. Mijn hele hoofd zit vol.. wil stomen en naar bed.. Echt.. wat doe ik hier??