Ja, was leuk! Altijd wel een uitdaging met mijn manische schoonmoeder, maar ene oor in en andere weer uit. Jammer alleen was dat ons bijna 3-jarige neefje zich vreselijk gedroeg. Ontzettende uitspatting van de peuterpubertijd ofzo...wij kennen hem zo niet en zelfs zijn ouders waren van de rel erdoor. Jammer, maar het hoort erbij denken we dan maar. Gaat snel hè? Sta soms ook echt paf! Aan mijn buik kun je het nog niet zien hoor! Als ik op mijn rug lig, heb ik meer buik dan staand. Denk dat hij diep in mijn bekken zakt ofzo. Zou wel de pijn in mijn darmen verklaren. Zo even naar de acupuncturist daarvoor. Even de boel weer in evenwicht brengen. Verder gelukkig absoluut geen klagen. Jullie kansen komen ook weer snel dichterbij. Zo fijn voor jullie!
Ja het gaat nu lekker snel inderdaad. 13 maart naar Dr. van K Ik was haar ff te slim af en daardoor is de afspraak ruim een maand vervroegd hihi.. hopelijk kunnen we snel over tot actie..
Even echo net getest was positief Nog wel heeeeel licht 12 dg na pregnyl ik hoop dat het geen indroger is
als ik jouw was zou ik toch even een controlle echo maken. zo was ik bij mijn laatste miskraam van 5w2d dus mooie niet schoon uiteindelijk heeft mijn lichaam het wel zelf op gelost maar ik was blij dat ik dat wist. tevens was mijn zwangerschapstest allang negatief toen dus was blij dat ik toch om die echo had gevraagt
Spannend, Angelica! Ik duim voor je! @ Missymaaike: Ik geloof wel dat mijn lichaam het zal oplossen, er was per slot van rekening ook geen weefsel wat ik moest afstoten, behalve het baarmoederslijmvlies. Daarnaast voel ik me ook echt niet meer zwanger, dus dat zit wel goed. Maar bedankt voor je zorgen . Het is ook zo dat ik 21 feb al een afspraak heb met de gyn, dus ik zal dan vertellen dat de mk niet zo heel lang geleden is geweest, misschien maakt zij/hij dan ook wel even een echo.
Meleka, hoe is het met jou? Heb je de griep buiten de deur weten te houden en (lekker?) kunnen werken?
Brix, hoe reageerde je baas op je ziekmelding? En hoe voel je je nu? Y30, oh meid toch, voel je je niet ontzettend in de maling genomen door je lijf nu? Dat die utrogestan zijn werk niet heeft gedaan? Tenminste, zo zou ik het voelen.. Leonieke, jouw kleingedrukte zinnetje snap ik niet. Mykelti, leuk een weekend weg. Jammer dat je neefje zo vervelend deed. Angelica, oowww spannend zeg! Een lichte positieve test betekent volgens mij toch echt wel zwanger.
En ik ben zeker blij dat de boel nog goed werkt bij mij. Nog 1,5 week en dan mag dat klote-spiraaltje eruit. Ik heb er namelijk wel veel last van volgens mij. Ik heb een heel heftige menstruatie nu en heb zeker 2,5 tot 3 weken ná de curretage last gehad ervan. Voor mij dus nóóit meer een spiraaltje!
Jusi, ik bedoelde dat ik me kan voorstellen dat je een soort van blij bent dat je ongi bent, en dat spiraal dus goed zijn werk doet/ heeft gedaan. Ik heb nu ook een spiraal. sta er helemaal achter hoor, maar heb geen controle over hoe het nu gaat met mijn lijf. Zal dus blij zijn als straks blijkt dat alles weer op regel is
Jusi, mijne mag er de 14 e uit. En jij?? Dit koper spiraal vind ik ook niet je dat inderdaad. Ook hier veel heftigere bloeding en pijn. Heb jaren een Mirena gehad, die beviel veel beter!
Jusi, klopt.. het staat er bij nader inzien idd wat krom Ik deed de kleine lettertjes omdat dat stukje over mij ging, en de post juist over jou.. Mijn spiraal is geplaatst na mijn bm schot verwijdering, om verklevingen te voorkomen.. vandaar zes weken spiraal. En hormonen.. bereid me nu weer voor op ongi en daarna mag ie eruit..hoezee!!
Ik zie de gyn vrijdag pas, dus ik weet niet of ze er nog wat over gaat zeggen. Vorige week maandag begon ze er over om haar argument kracht bij te zetten dat ze al meer voor mij doet dan "normaal" is. Ze staat er niet achter omdat het niet bewezen is dat het werkt, en wel bijwerkingen kan hebben. Het bloeden doet een beetje gek, een paar uur alleen wat bruin en dan in één keer weer best veel rood. Maar wel zodanig dat ik vandaag voor het eerst weer heb gewerkt, en dat ging best o.k.
Leonieke, oh om dezelfde reden als mij dus.. Hoe lang zit ie er nu in dan? Y30, knap dat je al hebt kunnen werken zeg! Waren jouw collega's ook op de hoogte?
Y30, Fijn tussen aanhalingstekens dat je weer hebt kunnen werken.. maar wel vervelend dat je dus niet precies weet hoe het nu zit met het bloeden.. onzeker allemaal. Flauw van de gyn om op zo'n manier haar eigen ingeslagen weg te beargumenteren.. ik vroeg het me af, en herken het dat ze liever hun gelijk halen dan dat jij ermee geholpen bent.. Ik hoop dat je vrijdag gehoord wordt in je eigen wensen. Hi had je gyn trouwens verteld van het forum hè? Wat stom dat ze daar zo neerbuigend over doen..
Ik voelde me absoluut in de maling genomen door mijn lijf, maar dat kwam meer omdat ik al 9 weken was en geen bloedingen of krampen had, terwijl het vruchtje al zo'n anderhalve week ervoor gestopt was. Wat dat betreft zou je dus kunnen zeggen dat de utro zijn werk juist wel heeft gedaan, omdat het de bloedingen tegen heeft gehouden. Ik had er alleen niets aan. Zou een volgende keer wel weer voor utro kiezen, onder het mom alles er aan doen. En dit keer zou ik dan ook eerder kunnen starten (meteen bij posi test) omdat ik nog utro in huis heb.