angelica fijn dat de uitslag goed is! miss dan toch een opgezet buikje van een mogelijke zw.schap.. ik hoop t voor je!
Fijn, Angelica. En dan weer eens een overbodig onderzoek: Online rouwverwerking na miskraam | nu.nl/wetenschap | Het laatste nieuws het eerst op nu.nl Suus
@Angelica: wat een goed nieuws!!! @Leo: is jouw bultje niet gewoon een flinke puist Heb ik ook wel eens gehad down under...onwijze zeer totdat de druk eraf was... Hoop dat het onschuldig is! @Snelly: ok, hopelijk wordt het niet hoger dan, maar waarom zeggen ze dan tegen mij dat 135/85 prima is?! 89 is wel wat hoger, maar zo hoog toch niet? @Meleka: en?
Aan de ene kant wel, maar aan de andere kant vind ik het wel belangrijk dat deze fora erkent worden. Veel mensen die ik spreek en vertel dat ik hier heel veel steun ervaar, snappen dat niet en vinden het maar raar...hmmm, lijkt wel een sinterklaas rijmpje... Wellicht dat dit enigszins waarde toekent aan dit soort fora en het verdriet dat mensen kunnen hebben na een of meerdere miskramen.
Dat komt vooral omdat lang niet iedereen enig idee heeft van hoe het is om een miskraam te krijgen, laat staan twee, of drie, of vier, of vijf, of zes... Ben iig heel blij dat dit forum er is! Suus
Helaas lieve meiden, het is weer een miskraam :'( Het hcg is gekelderd van 770 afgelopen maandag naar 46. Op echo was nog erg weinig te zien. Te weinig. Een stijging van het hcg zou op een buitenbaarmoederlijke zwangerschap hebben gewezen bij dit echobeeld. Daarom hele dubbele gevoelens toen we naar huis gingen, nog in afwachting van de bloeduitslag. Het hcg kon in deze omstandigheden maar beter flink gezakt zijn. Verschrikkelijk om dit te denken. Maar een goede zwangerschap zat er niet meer in. De arts belde net om het hcg door te geven. Opluchting en verdriet, allebei De arts verwacht binnen 3-4 een menstruatie. Begin november nogmaals bloed prikken op hcg. Wat verschrikkelijk .................. :x :x :x
O Meleka, wat verschrikkelijk voor jullie. Zo'n lange, zware weg, en dan ineens de hoop, en dan weer dit. Dit is gewoon horror. Heel veel liefs, Suus
Meleka, wat ongelofelijk klote is dit toch! Je had er zelf natuurlijk geen vertrouwen in maar je hoopt toch altijd stiekem op een wonder. Dat hoopte ik ook voor je en wens je heel veel sterkte om dit weer door te komen. Gezien de situatie is het inderdaad beter dat het hcg al zover gedaald is, want het kan natuurlijk altijd nog erger worden.. Maar wat een enorme domper zeg, ongelofelijk oneerlijk liefs, maja
meleka wat vreselijk ik had zo gehoopt op een goed echo. mirri gefeliciteerd!! wanneer ga je nou weer voor een echo?? angelica wat een toestand in het ziekenhuis zeg wel fijn dat je bloed waarde goed waren. mykelti dus toch blaasontsteking hopenlijk word het snel minder. wat zitten verdriet en vreugde vandaag toch weer dicht bij elkaar. hier gaat alles (nog) goed ik voel me super heb me nog nooit zo goed gevoeld maar neem aan dat dat door de prednison komt. ik ben wel al aan het aftellen naar woensdag vind het weer vreslijk spannend. suus ik heb een mail terug van DS zij vind het niet nodig dat ik iedere week mijn urine langs breng bij de huisarts tenzij ik klachten heb. maar door jou verhaal ga ik het toch steek proefs gewijs doen. liever 1 keer te veel als te kort
Meleka: he jeetje joh, toch weer Sterkte. Heb je een beetje steun en luisterende oren in je omgeving?
Meleka: wat vreselijk veel sterkte. Bij mij is woensdagavond gelukkig toch de miskraam opgang gekomen en ben ik het vruchtzakje verloren. Vandaag controle echo gehad en ik was helemaal schoon. Afgesproken met de gyn dat ik wanneer ik weer positief test ik die dag mag bellen en we gaan starten met medicatie ter ondersteuning. Ook bood hij aan om gezien mijn leeftijd indien ik niet binnen half jaar zwanger ben ons hiermee te helpen. Ging er toch wel met een goed gevoel weg.
fijn dat je helemaal schoon bent. en wat goed dat je gyn je wilt helpen, wat voor medicatie ga je krijgen??