Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 4

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 16 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland

Hele moeilijke en ook persoonlijke vraag. Persoonlijk geloof ik bij mezelf na 3 miskramen niet meer zo dat er wat mis was met de vruchtjes, en daarom ga ik naar gent als het na de nederlandse onderzoeken nog een keer mis gaat. Maar ik kan me voorstellen dat het voor jou anders is. Door je leeftijd maar ook je gezonde kinderen, is het voor jou een veel logischere gedachte dat er wel wat mis was met de vruchtjes, zeker nu er niets uit de onderzoeken is gekomen. Enerzijds gun ik het je, dat je naar Gent gaat en daar uitsluitsel krijgt, waardoor je je niet over een jaar afvraagt "zou Gent toch wat hebben gevonden", anderzijds zou ik me ook kunnen voorstellen dat je de mk kans wel erg hoog vind worden gezien je leeftijd.

2. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @angelica: Ik hoop met je mee dat het gewoon een slechte test was. En je straks een mooie duidelijke test hebt.

Hier: Beetje een zware dag. Alleen thuis (altijd vrij op woensdag) komt het verdriet toch weer heftiger opzetten. Vanmorgen al even flink gehuild. Daarna afleiding gaan zoeken, maar de somberheid is wat blijven hangen.

3. Zomerrr

Zomerrr VIP lid

5 jun 2011
    5.097
    503
    113
    Ik heb chromosomenonderzoek gehad en stollingsonderzoek.
    Verder heb ik nu utrogestan voorgeschreven gekregen.
    Deze mk begon bij 5 weken maar de andere 3 zijn geweest tussen de 8 en 11 weken.
    Wel in december een kijkoperatie gehad omdat ik een jaar lang bijna elke dag vaginaal bloedverlies had. Na de kijkoperatie was dit over, oorzaak nooit gevonden.

4. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Lijkt me heel naar dat het zomaar over was en er nooit wat gevonden is. Voelt dan ook zo alsof je lijf je al die tijd voor de gek heeft gehouden.

De utrogestan, heb je daar om gevraagd of kwam je gyn daar zelf mee. (dat laatste is namelijk nogal zeldzaam in NL.)

Verder natuurlijk heel veel sterkte met alles weer een plek geven, hopelijk vind je steun hier.

5. Y30 wat rot meissie... Zou willen dat ik oets kon doen om je wat op te vrolijken. Weet dat ik met je meeleef!

Zomerrr had je de lijst in mijn album nog bekeken?

6. Babss

Babss Actief lid

23 feb 2011
    471
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lieve hoop, ik snap je twijfels. Jou situatie is natuurlijk toch wel wat anders dan die van de andere meiden hier, je hebt niet voor niets al 4 gezonde kinderen op de wereld gezet. En je leeftijd is helaas ook een factor die mee kan spelen. De kans dat ze bij jou iets structureels fouts gaan vinden is denk ik klein. Of je dan toch naar Gent moet gaan? Je moet natuurlijk doen waar je je goed bij voelt, maar het is ook best ingrijpend. Ik denk dat ik het in jouw situatie niet zou doen... Word je trouwens gemakkelijk zwanger? De kans dat het een volgende keer goed gaat is heel denkbaar, dus zelf verder proberen lijkt me in jullie geval ook niet heel raar... Sterkte met het maken van deze moeilijke beslissing...

Lfs babss.

7. Babss

Babss Actief lid

23 feb 2011
    471
    0
    0
    NULL
    NULL
    Angelica, hoop zo dat die test gewoon fout was en dat je straks gewoon positief test!!! Wat een onzekerheid weer:(:(:(.

8. Babss

Babss Actief lid

23 feb 2011
    471
    0
    0
    NULL
    NULL
    Y30, heel herkenbaar zo'n dip op een vrije dag, kan je dan weer zo overvallen he. Hoort helaas allemaal bij het verwerkingsproces ben ik bang.... Dikke knuffel meid, het is een lange weg....

9. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Helaas ook neg

10. Babss

Babss Actief lid

23 feb 2011
    471
    0
    0
    NULL
    NULL
    ......:(:(:(.......
    Zou het dan toch alweer heel vroeg mis zijn gegaan?

Knuff...

11. leonieke

leonieke Niet meer actief

Angelica, nee toch meis..

12. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Ahhh, wat onwijs balen! :(
    *knuf*

13. Angelica... meiske toch wat ontzettend rot:(:(:(

14. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Och Angelica, wat rot :(

15. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Even uit mijn hoofd:

Babss, super meid dat alles goed was! :)
    Gefeliciteerd.

Hoop42, heel eerlijk.. ik zou stoppen.
    Maar ik kijk natuurlijk vanuit mijn oogpunt. Mijn man en ik hebben nu al besloten om níet tot het uiterste te gaan.
    Wij hebben namelijk al een gezond kindje waar we dolblij mee zijn, en iedere mk doet telkens meer pijn. Ik kan die pijn niet oneindig aan, als je snapt wat ik bedoel. Ik formuleer het raar volgens mij. :) Ook wil ik die energie dan liever in mijn zoontje steken dan aan een eventuele zwangerschap. Dat ben ik mijn zoontje verplicht vind ik.

Angelica, oooo nee meisje. :( Wat erg voor je!
    Dikke knuffel voor jou..

16. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Angelica, dikke knuff meis.

17. Jusi zoals jij het verwoord herken ik maar al te goed. Het tweede jaar van ons dochtertje zijn we zo druk geweest met onderzoeken, met ziekenhuisbezoeken, met teleurstellingen. Ik heb er veel moeite mee dat ik voor mijn gevoel iig niet genoeg genoten heb van mijn meisje (alhoewel zij er niks van gemerkt heeft hoor). Maar ik wil dat niet meer. Ik ben er klaar mee en beseffen wat ik WEL heb en genieten van het feit dat ik een ongelofelijk groot wonder heb rondlopen hier!! Natuurlijk is er de teleurstelling iedere maand en de stomp ik mn buik als ik hoor dat er weeeer iemand zwanger is, maar ik wil genieten van het leven zoals het is en beseffen wat een wonder het is dat ik een gezonde dochter heb mogen krijgen! Iets wat ik alle meiden hier zoooo ontzettend hard gun!!!

Angelica meis, heb je vanmorgen misschien nog een testje gedaan?

18. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Angelica: wat een enorme teleurstelling meis!Dikke knuff.
    @Y30: je was gisteren een beetje down las ik.Gaat het weer een beetje?

Dank je wel voor jullie meningen meiden! Ik ben ook erg blij met mijn 4 kids! Mijn huidige(aanstaande) man heeft nog geen kinderen en ik gun het hem ook zo.Bovendien zou ik met hem samen nog ontzettend graag een kindje willen.Babss jij vroeg het geloof ik: ik word wel makkelijk zwanger.Twee keer zwanger geweest in 4 maanden tijd,nu zitten we in ronde 4,dus is voor ons lang eigenlijk.Maar we gaan vol goede moed verder.Maar of we nog naar gent gaan,daar twijfelen we beiden over en daar zijn we nog niet uit.
    bedankt dat jullie met ons mee dachten en jullie horen nog wel wat we besloten hebben.

19. Wat is het stil hier!!! Echooooooooooo

20. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    @Angelica... dikke knuffel! Geef de hoop niet op.. X

Deel Deze Pagina