Ik las dit erover: immunobead-test - Kinderwens Maar hier staat niks over hoe je t precies krijgt en of t ook weer over gaat.
Via bloedonderzoek kan het persentage antispermalichamen onderzocht worden. In Gent is dit 1 van de testen die standaard gedaan wordt na herhaalde miskramen. Zoals ik van de Sutter heb begrepen is een persentage van 40% antispermalichamen normaal. Bij mij was het 42%, dat vond ze niet schrikbarend en daar hoefde dus ook niets aan gedaan te worden. Lfs babss.
Oke babss dank je wel. Weet jij dan toevallig ook of dat als t eenmaal hebt, of t dan ook weer weggaat?
bij mij was het 100% waarschijnlijk van mijn bbz de een zegt dat immuum tijdelijk is en de ander zegt voor atijd het bemoeilijkt het innestelen
Y30, gelukkig is alles goed gegaan. Gun jezelf nu de tijd maar hoor om er weer bovenop te komen, zowel lichamelijk als geestelijk. Zoals iemand anders ook al schreef: stapje voor stapje... Angelica, klinkt toch niet echt als een normale menstruatie...sterkte... Gingen jullie deze ronde nu weer een icsi poging doen?
Als ik dat zo lees gaat het in geval van sperma antistoffen al in een vroeg stadium mis, want ze geven aan dat IVF (bevruchting buiten het lichaam) oplossing zou kunnen bieden. M.b.t. onderzoek vermoed ik dat het in een algeheel immunologisch onderzoek meegenomen wordt. Ik was daar toevallig vandaag al achter aan aan het bellen. In dusseldorf doen ze immunologisch onderzoek, ik hoor morgen of men dit ook aanbied als je daar verder niet in een behandel (IVF of iets dergelijks) traject zit. Ook de verzekeraar al gebeld, vergoeding zal een heel gedoe worden. aanvraagformulier buitenland, uitgebreide verwijzing van gyn, waarom naar duitsland + wat er allemaal al onderzocht is. Een behandelplan van duitsland met begrotingsplan, en daar gaat de verzekeraar (menzis) zich dan over buigen. Kan dan nog zijn dat ze maar een deel of helemaal niet vergoeden. Zal dus vast niet even voor mijn vakantie te regelen zijn...GRRR. Edit: zie dat angelica inmiddels ook al aangegeven heeft dat het inderdaad in een vroeg stadium (innestelling) mis gaat.
Angelica, waar hebben ze dit getest dan? Niet de reguliere gynaecologen, als ik het jouw post goed begrijp....
Misschien wist ik het van jou al (weet het niet meer, sorry ), maar waar ben jij ondezocht? Jij deed toch mee aan de PROMIS trial?
Y30, willen jullie nu toch verdere onderzoeken gaan laten doen? Ik dacht laatst te begrijpen dat je man daar nog niet helemaal klaar voor was... Wel helemaal super dat jullie elkaar hier (zo snel al) in gevonden hebben! Lfs babss.
Brit ALS je vriendjes met me wordt kun je mijn onderzoeken zien In gent hebben ze dit getest Ik durf het Niet te vr of ze het nog een x Willen testen Ben bang Voor de uitkomst ik weet Niet waarom
Angelica, dat kan il me wel een beetje voorstellen.. Jeetje wat een heftig idee zeg.. ik hoop dat het idd tijdelijk is. Gek ook dat daar nooit over gesproken wordt na een ingreep.. je kunt het redelijk gemakkelijk krijgen dus..
Ik zit ook bij Menzis en heb inderdaad een heel pak papier opgestuurd... maar... het is wel helemaal vergoed uiteindelijk... mochten er nog andere behandelingen volgen, dan moet ik wel weer opnieuw aanvragen... grrrr PS: wat fijn dat jullie er toch nog uit zijn gekomen wat betreft verdere onderzoeken te gaan doen... X