Trouwens vandaag mijn bak met alle info rond zwangerschap en miskramen aan het opruimen geweest, overzichtelijk gemaakt. Wel grappig om teksten van mezelf terug te lezen van na mk 1 en mk 2, dingen die ik toen nog niet snapte/ wist en nu wel. Echt veel bijgeleerd m.n. afgelopen half jaar. Wilde ik jullie toch even voor bedanken!
Ik heb het artikel gelezen, en pfeiffer er ook naar gevraagd, hij wordt inmiddels nets meer gesponsord (je krijgt ook geen visolie meer mee van hem). Hij heeft ons heel duidelijk uitgelegd waar zijn visie op omega 3 vandaan komt. Hij heeft jaren in een transplantatie team gewerkt als immunoloog. En patiënten die een transplantatie zullen ondergaan (orgaan van een ander) krijgen van te voren grote hoeveelheden omega 3 zodat de regulatory T-Cellen toenemen en er een grotere kans is dat het orgaan geaccepteerd gaat worden. Hij heeft daarna allerlei onderzoek gedaan waaruit is gebleken dat sommige over actieve immuunsystemen (met weinig regulatory T-Cellen) op een zelfde manier op een embryo reageren, en dat ook dan omega 3 helpt. Maar nogmaals eerst zien en dan geloven.
Oké, duidelijk verhaal. Het is meer dat ik niemand ken die baat heeft gehad bij alleen visolie en D .
Tenzij dat het enige is wat er mis is misschien? Hang on Y30 ik hoop dat het 'eenvoudig' op te lossen is. Gelukkig zijn er vooralsnog geen gekke dingen uit gekomen
Ja, zou heel goed kunnen, maar volg Pfeiffer al een aantal jaar en heb nooit van iemand gelezen dat alleen D en visolie hielp. Anders hem zelf eens vragen, Y30, of er ook vrouwen zijn die daar genoeg aan hadden?
Lief van je, ik vrees dat ik 'm alleen niet scherp kan krijgen. Dus kan sommige dingen een beetje opmaken, maar kan helaas niet zien hoe die antistof nou heet...
Hier ook al geen nieuws. Ik neem mijn medicatie en wacht rustig af tot de testdag over anderhalve week
Nou...hier verder ook geen nieuws. Zou vandaag de rest van de uitslagen krijgen, maar weer niet. Heb maar weer gemaild...