Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 4

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 16 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Sorry...ik maar denken dat ik die datum gelezen had...:) Toch een nieuw brilletje. ;)

Ja, zou dat ook willen weten als ik jou was. Wie weet komen ze met een mooi voorstel, maar je weet dus nog niet zeker of je de mmm in wil?

Hoe gaat het verder met jullie?

2. leonieke

leonieke Niet meer actief

Ik weet niet of ik nu de mmm in wil, of nog een half jaar proberen. Sta er nu zonder schot in bm heel anders voor (tenminste dat zei Dr.E, en hóe, dat hoor ik pas eind mrt)
    Wil iig nu zaadonderzoek. En chromosomentest.
    Ga voor de rest eerst aanhoren wat ze zelf voorstellen, en dan vergelijken met uitslagen en voorstellen van Dr.E

Gaat goed hier. Heerlijk rustig om een paar maanden niet te hopen, wachten op ongi en rekening houden met.. had het niet verwacht, maar heeft me (en mijn relatie) goed gedaan..

Jij schiet lekker op meis! Aftellen naar je verlof kan beginnen!

3. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    > Same here! Net voordat ik weer moest stoppen met de prednison zat ik helemaal dicht... ik zeg: pred-verkoudheidje ;)

4. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0

5. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Gelijk heb je, eerst maar eens even weer wat uitslagen op tafel. En zwanger worden kun je en ws zeker nu dat schot weg is. Kan me voorstellen dat je mogelijk een half jaartje zelf wilt proberen.

En ja, die druk is weg hè? Stonden hier ook op het punt om de laatste maanden voor december (zouden we dus naar Gent gaan) gewoon te laten lopen. Geen gezeur, geen geplan en al helemaal geen verplichte nummertjes...heerlijk!

Ja, gaat onwijze hard. Wel snoeidruk op mijn werk (collega weg) en over anderhalve week gaat er nog een collega weg, wat de werkdruk wel groter maakt. Probeer mijn ding te doen en verder hebben ze pech. Gelukkig lijkt mijn baas nu beter geluimd over mijn zws, itt het begin, waar hij nogal raar tegen me deed. Nu lijk ik niets verkeerd te kunnen doen en kan ik ook dingen wegschuiven. Ben ook al druk bezig om vervanging te regelen voor van alles en nog wat. Je weet nl maar nooit wanneer ik uiteindelijk met verlof ga. Planning is laatste dag 27-4, maar kan maar zo eerder worden als er iets niet volgens planning verloopt. ;)

6. leonieke

Idd het niet hoeven.. niet kunnen.. dat maakt dat ik rust heb. Bizar, maar lekker!
    Ben ook heel beniewud of de onrust weer in volle hevigheid terugkomt zodra de lichten op groen staan.. hihi..vast wel.. :)

7. leonieke

Prenison, Ik snap het niet.. Prednison onderdrukt toch onstekingen? Hoe kun je dan evengoed een infectie/ontsteking krijgen?? Werkt dat zo specifiek?

8. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Op sommige vlakken wel ja, maar het verzwakt wel je totale immuunsysteem. Zijn veel medicijnen die zo werken, ook reumamedicijnen bijvoorbeeld. Beetje dubbel, maar is wel nodig... ;)

9. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Hoi meiden, weer eens een berichtje van mij...
    Ik hoop dat alles goed met jullie gaat.
    Ik heb niet terug gelezen en zal er erg weinig zijn ivm enorme drukte met de muziek en werk dat weer gaat beginnen over een paar weekjes.

Hieer gaat het redelijk, zwangerschap blijft helaas nog uit na de mk in juni vorig jaar.
    Ondertussen zijn we nu alweer 9 maanden verder.
    Is niet echt een leuk voor je relatie als het zo lang duurt.
    We willen gewoon weten of de ivig zijn werk gaat doen.
    Onbewust neem ik steeds meer afstand van het hele zwangerschaps- en miskraamgebeuren, omdat ik het gevoel krijg ook door te kunnen met mijn leven als er geen kindje voor ons is weggelegd.
    We zitten nu wel weer in de wachtweken en volgende week zondag hoop ik een posi test te hebben.
    Neem het me ajb niet kwalijk als ik hier weinig ben, ik ben wel te volgen op facebook voor de liefhebbers.

10. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Niet de ontsteking, maar de afweerreactie erop. Je bent dus extra gevoelig voor verkoudheden (bijvoorbeeld) omdat je immuunsysteem wordt onderdrukt, en als je iets oploopt, merk je het vaak pas erg laat.

11. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland

Kan ik me helemaal voorstellen. Ik merk dat ik hier ook twijfel wanneer ik weer wil gaan proberen (mochten alle uitslagen straks goed blijken). Ik persoonlijk maar ook onze relatie is eigenlijk ook wel toe aan even een tijdje andere dingen dan zwangerschappen en miskramen.

12. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @mykelti: Mooie echo foto! Zo mooi duidelijk zo'n 3D.

@Dreamz: leuk dat je er weer ff bent. Wat fijn dat je meer rust hebt, en je nu zelfs een toekomst voor kan stellen zonder kinderen. Knap! Maar wie weet...

13. leonieke

Ah.. oke.. thnx :)

Vroeg me nl ook af hoe je dan ongemerkt een blaasonsteking bijv kunt hebben tijdens prednison..
    Heb werkelijk altijd gedacht (en geleerd vlgs mij.. maar hee.. dat was in studententijd :) *hips*) dat prednison onstekingsremmer 2.0 was..

14. leonieke

Snap ik heel goed. Als je de rust nodig denkt te hebben (zeker ook voor je relatie).. doen!
    Vor mij zijn de maanden omgevlogen.. moet me zelfs weer helemaal gaan voorbereiden op de dagen na eind maart.. :$ :D

15. leonieke

Dreamz, zwaai! Hoop met je mee voor een mooie test.. maar petje af voor de manier waarop je rekening probeert te houden met..

Mykelti, Nice echo!! :)

16. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Sowieso kun je een blaasontsteking makkelijk missen tijdens een zwangerschap, heb ik me laten vertellen, omdat de symptomen, zoals veel plassen en krampen, ook bij zwangerschap kunnen horen. Linke soep dus ;).

En nog even over de hystero: de controlehystero bij dr. E duurt doorgaans een paar minuten, het is erin en eruit, zeg maar :D. Als je van tevoren 2x200 Naproxen neemt, heb je waarschijnljk weinig last.

17. leonieke

Thnx! Hij had idd ook gezegd dat het een simpel onderzoek is. Ik krijg nog een brief met de voorzorgsmaatregelen. Zie er niet zo tegenop hoor (na die inleiding heb ik sowieso weinig angst meer ;))
    Mijn grootste 'zorg' is of we gelijk van hem door mogen.. mijn ei springt nl echt vlak daarna..

18. leonieke

Maria, weet van de kans op gemiste blaasonstekingen. Heb met de huisarts toen ook al over gbs gesproken dus bij de minste twijfel komt dat goed. Fijn idee!

19. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Sowieso zijn de symptomen ook anders als je zwanger bent. Kan zelfs zonder symptomen verlopen. Dat ik blaasontsteking had, kreeg ik warme bovenbenen :( en had wat moeite met uitplassen. Nu kan dat laatste ook normaal voorkomen, maar dat eerste...???
    De doc zegt ook dat je tijdens een zws blaasontsteking kunt hebben zonder symptomen en zelfs zonder test die het aantoont, ook fijn. :cool:
    Gewoon bij enige twijfel gelijk laten testen. Heb hier ook al een paar bezoekjes achter de rug, maar slechts 1 keer BO.

Bedankt voor de leuke reacties op de foto van Dirkie! :)
    Jullie zijn lief!

20. leonieke

Ja he? :p

Deel Deze Pagina