@Mykelti inderdaad een mooie echo-foto!! :-D Joehoe!! Ik heb vast een vervolgafspraak gemaakt met DS voor 11 juni (tja je kan niet vroeg genoeg zijn ) Natuurlijk hopen we dat het de komende 2 ronden gewoon ergens raak is, maar anders staat ie vast en dat geeft veel rust... X
Hey meiden, Nou ben hier al weer ongi, gister begonnen, vandaag echt doorgebroken. Net als vorige keer weer snel na curretage. Is wel fijn, omdat het dan vrijdag als ik op vakantie ga al bijna over is. Houd ook in dat ik weer zicht kan krijgen op cyclus, niet dat ik er nu wat mee kan, maar is toch wel fijn om een beetje bij te houden, voor als er in april of mei wel weer geklust mag worden.
@Y30: dat is netjes!! Ik vind dat altijd al een hele rust als je cyclus weer netjes op gang is.Wanneer gaan jullie ook alweer op vakantie?
Y30, net wat hoop zegt, hey is fijn als je lichaam weer in de juiste schwung zit! Je hoort soms toch gekke verhalen na een curretage.. dus dit is iig positief. Fijne vakantie alvast! Is alles helemaal in orde gekomen met de visa?
Hoop, hoe is het met jou na de hystero? Heb je veel last gehad, en gevloeid? Vandaag ei toch? Hopelijk heeft ie een mooie zaadcel gevonden voor de komende 9 maanden
@Leonieke: ik heb de avond na de hystero wel buikpijn gehad,maar was wel uit te houden.Ik heb nog een pijnstiller ingenomen. De dag erna voelde ik het ook nog een klein beetje,maar niet noemenswaardig.Ik heb tot 2 dagen erna een beetje bloedverlies gehad.Ik heb vandaag mijn eisprong als het goed is,al twee dagen vruchtbaar slijm,ik merk dat heel duidelijk,dus ei zal vandaag wel springen...genoeg geklust,dus heb weer goede hoop.
Vandaag is mijn NOD en ik ben niet ongesteld geworden. Morgen zijn mijn man en ik allebei vrij, dus dan gaan we een testje wagen. Maar ik vind het zo doodeng. Ik ben door de mk's gewoon zo bang geworden voor té lichte streepjes, bang voor nog een mk . Maar ja, niet testen heeft ook geen zin, ik weet toch al hoe laat het is en ik wil zien of de streep donker genoeg is en/of wordt. Zucht! 'Mogen' testen zou iets leuks moeten zijn. Ik baal er zo van dat het allemaal niet meer vanzelfsprekend is
Ja gelukkig wel, die hebben we al zo'n 2 weken in huis. Het was een heel gedoe de aanvraag, maar is gelukkig wel in 1 keer goed gegaan. We gaan vrijdag ochtend vroeg weg, want we vliegen vanaf frankfurt, vandaag ook even een goedkoop parkeerplekje gereserveerd. En nog veel meer vakantie voorbereidingen, heb een beetje vakantie stress, maar dat heb ik altijd als we naar zo'n verre bestemming gaan, moet je toch meer regelen. Als de wifi werkt kom ik tijdens de vakantie ook nog wel een keertje buurten
Ja, dat is ook één van de naarste onderdelen van deze ellende, dat het helemaal niet leuk meer is, maar alleen nog maar spannend en eng. Maar i.d.d. niet testen is ook geen optie. Nou hopelijk knalt je test morgen, en geeft dat een klein beetje moed.
Snap het Brix, sterkte... Ik hoop dat er een lijntje verschijnt waarover je niey hoeft te twijfelen.. laat je het weten?
@Brix: sterkte ermee...het is ook allemaal niet vanzelfsprekend meer.Wel erg jammer he,het zou zo heerlijk moeten zijn. Ik ben eigenlijk ook doodsbang om een positieve test in handen te houden,we zullen er erg blij mee zijn....maar dan begint de spanning.
Hoop, ik hoop ( ) dat je je ei snel spot. Y30 alvast heel veel plezier en een goede reis. Dat jullie maar lekker tot rust mogen komen! Brix, net als voor jou is het voor mij testing time. Ik duim heel hard voor jou! Precies 2 weken geleden op donderdagavond had ik een positieve ovutest. Helaas een negatieve zw test vanochtend. Ik heb zo'n dikke cb met weekaanduiding gedaan. Die geeft aan niet zwanger Uit elkaar gesloopt natuurlijk, er zitten 2 dunne teststrips in. Een teststripje met een dikke controle streep en ernaast een vage streep. Op het andere stripje alleen een vage streep. Kan er geen wijs uit, naast het feit dat je zo niet naar die tests mag kijken Ik voel mijn buik, het zou me niets verbazen als ik ongesteld wordt. Maar straks toch nog maar even een test van het KV halen voor de zekerheid en nog even met de medicatie doorgaan. Ik baal ervan. Nu ik medicatie neem, word ik niet (snel) zwanger en anders ben ik zwanger als mijn man bij wijze van alleen maar naar me kijkt. Mijn man zei net dat we er nog nooit zo "lang" over hebben gedaan. Tweede ronde en nog niet zwanger. Ik weet dat ik daarover absoluut niet mag klagen, maar hoe moet het nu verder? Ik kan toch niet maanden achter elkaar 2 weken per maand prednison gaan slikken in de hoop op een zwangerschap. Dat kan toch niet goed zijn voor je lijf? Hoe doen anderen dat die prednison hebben voorgeschreven gekregen? Maar door blijven slikken tot aan een zwangerschap? Of heb je er misschien iets over gelezen? Ik weet het even niet meer.
@Meleka: heel erg balen voor je negatieve test meid! Misschien inderdaad even een kruitvat test halen,die reageren toch sneller. Ik weet hoe je je voelt,ik werd ook steeds snel zwanger en nu zitten wij ook al in ronde 5! En ik word steeds ouder. Wat betreft jou prednison...daar heb ik geen verstand van.Het lijkt me wel een aanslag op je lijf,kan je de Sutter niet mailen en het haar voorleggen wat je het beste kan doen? Sterkte met alles. Dames,willen jullie voor me duimen vanmiddag? Ik heb dan mijn tweede theorie examen.