Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 4

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 16 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jusi

Jusi VIP lid

4 mei 2007
    8.057
    2
    38
    Leo, wou net hetzelfde te vragen. :D
    Maarre.. Hoop, gefeliciteerd!!

2. leonieke

leonieke Niet meer actief

Oh, gelukkig.. voelde me al zo'n oliebol :)

3. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

:D:D:D:D Voor mijn theorie examen dames!:D:D:D

4. leonieke

Theorie autorijles?

5. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja, maar wel vanmiddag pas gedaan. Ook niet slim, maar ik kon niet wachten en heb maar gelijk 4 testen gekocht ;) Ik had toch nog een ietsiepietsie hoop door die vage, maar duidelijke streepjea op de gesloopte cb test van vanochtend. Ik test morgenvroeg en zaterdag nog even. Om een laat ei/innesteling uit te sluiten. Dan kan ik stoppen met de prednison.

6. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Gefeliciteerd Hoop! :D

7. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    We gaan trouwens een nieuwe auto kopen, we hebben er vanavond eentje uitgekozen bij de dealer. Ook een vorm van afleiding nietwaar? Hoewel wel een dure :D
    Niet de meest kinderwagen-vriendelijke auto, maar daar ga ik maar geen rekening meer mee houden :(

8. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    He meleka wij gaan volgende maand een nieuwe auto kopen. We tijden nu nog steeds in die van mijn opa.
    We kijken naar de kia ceed

9. wendy160981

wendy160981 Bekend lid

3 sep 2010
    522
    10
    18
    huisvrouw, mama
    opheusden gelderland
    ik heb maand geleden weer een miskraam gehad met 8 weken.
    dit is al de 5de miskraam en elke keer is het weer een klap in mn gezicht.
    3 keer van eentje miskraam gehad en 2 keer een van een tweeling.
    nu wachten op menstruatie morgen of zo of anders zwanger??
    testen is nog negatief dus dat is wel jammer.
    maar we gaan gewoon door heb het druk zat hier met 3 kids.

10. leonieke

Meleka, Nou! En of het helpt.. nieuwe auto kopen! Heerlijk om ergens zo blij mee te zijn!
    Ik rij net weer een nieuwe Panda.. veel auto's bekeken (als tweede auto) maar zo'n Panda met alles erop en eraan.. ik val er op.. kan geen kinderwagen fatsoelijk in.. maar boeit me even lekker niks! Ik word er blij van ;)
    Wat voor auto hebben jullie gezien? (nieuwsgierig :p)

11. leonieke

Welkom Wendy :(

12. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij gaan voor de nieuwe Kia Rio.

Wendy wat naar voor je. Ik heb er inmiddels ook 5 op de teller staan :(
    Helaas geen kids.

13. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Wendy: welkom!

14. leonieke

Oh.. die is gaaf idd!!!

Even een echte vrouwenvraag...wat voor kleur?? :)

15. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    Hoi Meleka,

Heel herkenbaar! Ook ik was eerder (4x met clomid) altijd snel zwanger (2x 1e ronde, 1x 2e ronde 1x 4e ronde. Nu ben ik al bij ronde nummer 6 met prednison etc en ronde nummer 5 met clomid en pregnyl... juist als je iets kan proberen en je wilt het dan ook, worden we niet meer zwanger... heel zwaar (lichamelijk en psychisch)... nog 2 rondes en anders weer naar DS.
    Ik weet niet in hoeverre prednison schadelijk is als je het telkens kort gebruikt. Heb jij veel bijwerkingen? Ik heb ineens een soort allergie voor al mijn ringen (zilver) sinds ik het gebruik... ik kan geen dag een ring meer hebben of er breekt een soort eczeem uit wat pas 4 weken later weer wegtrekt....
    Duurt het bij jou ook zo lang na het stoppen van de Utro voordat je ongi wordt? Bij mij wel een week... grrrr heb ik lange cyclus...

Ik hoop gewoon voor ons dat we snel zwanger zijn en dit alles kunnen vergeten:)

Hier vandaag een acho gehad voor controle op cystes... niets te zien dus weer groen licht en met clomid begonnen...

Dikke knuf voor iedereen!

16. sefanja

sefanja Fanatiek lid

7 mrt 2012
    1.239
    0
    0
    gehandicaptenzorg
    Nieuw Vennep
    ik heb 10 jaar geleden een miskraam gehad, nu ben ik weer zwanger... Ik vond het heel moeilijk... Miskramen zit bij ons in de familie, de vrouwen hebben allemaal de eerste zwangerschap een miskraam gehad.. Mijn moeder zelfs een dood geboren kind... Gelukkig door verleden en moeder ben ik goed in de gaten gehouden... En dat blijft tot einde zwangerschap

17. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    #4537 Meleka, 9 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 9 mrt 2012
    Gefeliciteerd met je zwangerschap, Sefanja :)
    Ik hoop dat deze goed mag gaan.

Joehoe, jeetje jij hebt al 6 cycli prednison en andere middelen gebruikt?! Wat zeur ik dan ;) Het gaat me tegenstaan, ik heb vorige jaar door de kunstmatige overgang en 3 vruchtbaarheidsbehandeling al zoveel troep genomen. En nu weer de prednison. En maar afwachten of je zwanger wordt en maar afwachten op de prednison een gezonde baby oplevert. Dat laatste zul je eigenlijk nooit weten. Zo onzeker allemaal.

Bijwerkingen? Tja ik weet het niet. Ik ga me niet fitter voelen als ik prednison neem. Ik ben al weken grieperig, erg verkouden en hoesten. Ik kom er niet vanaf. Normaal ken ik dat niet echt. En ik heb last gekregen van mijn oogleden. Rood en jeukt verschrikkelijk. Een reactie op iets? Die klachten helpen niet mee en maken me nog meer onzeker over de medicatie.

Ik weet niet hoe slecht het is om telkens prednison te nemen. De dosis is laag, maar het doet natuurlijk wel iets. Anders zouden we het niet hoeven nemen. Het lijkt mij dat je lichaam telkens ontregeld raakt. Slecht???? Niets nemen lijkt me in ieder geval beter. Ik ga ds mailen voor advies. Misschien proberen we nog 1 keer zwanger te worden met prednison. 6 keer ga ik niet kunnen. Petje af voor je! Heeft ds nooit iets gezegd over langdurig prednison gebruik? Goed dat je geen cystes hebt. Altijd fijn om te horen, herinner ik me :) Succes!

Over de utro: het verschilt. Ik ben weleens ongesteld geworden terwijl ik het nog gebruikte, dus voor de zw.test. Maar ik heb ook wel eens een dag of 3 moeten wachten. Maar niet zo lang dus. Ik ben benieuwd wanneer nu de bloeding komt. Ik heb vandaag geen medicatie meer genomen, want vanochtend weer een witte test. Dus ik geloof er niet meer in deze ronde.

Leonieke over de auto: we twijfelden tussen wit, zwart en metallic rood. Wit schijnt niet verstandig te zijn, wordt lelijk omdat het geen metallic of 2 componentenlak is. Zwart, altijd mooi. Maar er rijden al zo verschrikkelijk veel zwarte auto's. En we willen iets anders. Dus waarschijnlijk wordt het de rode. Als deze tenminste voor 1 juli leverbaar is. Als de auto voor 1 juli op naam staat, dan betalen we geen bpm en tot 2014 geen wegenbelasting. Altijd fijn natuurlijk :D Morgen gaan we er weer op uit.

18. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Sefanja:Gefeliciteerd met je zwangerschap!:)

19. leonieke

Meleka, Wit is gaaf! Is idd geen metalic maar wel een harde toplaag (tenminste bij de onze) rijden sinds dit jaar allebei een witte! Maar een mooie (!) rode kleur is ook gaaf!!
    Veel plezier vandaag!

Sefanja, Welkom en gefeliciteerd! Hoe ver ben je nu? En met hoeveel weken ging het 10 jaar geleden mis?

20. leonieke

All, hier alles goed. Weinig nieuws. Aanstaande dinsdag afspraak Fert.arts en met een kleine 3 weken eindelijk groen licht!! Heb vanaf de laatste portie Primolut getempt en mijn lichaan heeft in elk geval weer keurig zelf een eisprong met posi ovu en mooie stijging.. dus ik verwacht niks geks..
    Ei als het goed is 2-3 dagen na hystero.. ben blij!!
    Fijn weekend ladies! x

Deel Deze Pagina