Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 4

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 16 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    meiden ik wil jullie allemaal een dikke warme zonnihe knuffel geven van mij

2. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    hey meiden,

ik lees vaak mee maar reageer vrijwel nooit meer.. dit omdat ik best kan begrijpen dat andere het moeilijk vinden om te lezen hoe goed het wel niet gaat..
    maar ik hoop echt dat jullie heel snel verblijd worden met een gezonde zwangerschap!
    heel veel sterkte voor iedereen!

3. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    #4623 Meleka, 21 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 21 mrt 2012
    Ik kijk hier vaak en zie dan dat het topic niet meer zo actief is. Dan verdwijn ik weer zonder een reactie geschreven te hebben, want er valt nergens op te reageren. Zelf heb ik momenteel weinig te melden.
    Het kakt een beetje in hier, om welke redenen dan ook, en dat maakt het niet aantrekkelijker.

Ik merk dat ik aan de ene kant minder behoefte ontwikkel om hier te zijn. Ik ben stilletjes afstand aan het nemen van onze kinderwens. Ik wil nog steeds een kindje natuurlijk, maar merk dat ik me hevig begin te verzetten tegen alle kunstgrepen en miskramen. Ik ben het zat verstandelijk gezien, het gevoel hobbelt er achteraan. Ik wil niet meer (maar wel een voorspoedige zwangerschap gevolgd door een gezond kindje ;) ).

Aan de andere kant blijft dit topic me trekken en blijft ik het dagelijks checken, omdat ik benieuwd ben naar jullie. Hoe dubbel weer :D

4. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    ANGEL :D

Hier ook weinig nieuws, behalve dat het wer niet gelukt is dus we gaan nu zo'n beetje weer de klusperiode in.
    Ik bedenk me dat ik sinds de mk op 2 juni 2011 niet meer zwanger ben geweest, het duurt me veeeel te lang.
    Heb een hoop stress gehad de afgelopen maanden en nog steeds wel dus dat zal ook niet in mijn voordeel werken...

5. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Meleka, ik ben daar ook mee bezig. Ook omdat mijn man het niet meer ziet zitten. Voorheen was ik bang om zwanger te raken nu ben ik bang om niet meer zwanger te raken. Ik weet dat we willen adopteren maar ik wil ook zo graag een buikje etc

Dreamz;)

6. Maria999

Maria999 Fanatiek lid

5 jan 2012
    4.525
    2
    36
    Lieve allemaal,

Knuf voor allen, en al helemaal voor hen die nog zo worstelen. Ik hoop op nog meer wonderen.

S.

7. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    @Babbs wat vreselijk Kl#te voor jullie zeg! Bah.... voor wat het waard is: ik denk aan jullie... Dikke knuf

@Meleka, ik sluit me helemaal bij jou aan wat betreft dit topic. Afstand, maar toch ook weer benieuwd naar hoe het met jullie is.

@Angelica, ik hooooooop het zo voor je!! Duim me helemaal suf...

@ S. Dank, jij ook dikke knuf

@ de rest... uiteraard ook dikke knuffel.... we mogen wel trots op onszelf zijn! Stelletje sterke power vrouwen dat we zijn!! :)

8. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Missy: wat leuk een jongetje! geniet er maar van ! Ik wil je ook alvast een fijne dag wensen vrijdag!

@Babss: Hoe gaat het ....zijn er al uitslagen?Ik denk aan jullie hoor.

Voor iedereen een dikke knuff

9. Brix

Brix Fanatiek lid

25 jan 2009
    1.969
    0
    36
    Ehm, Hoop, ik zag je temperatuurkaartje...... Is het niet tijd voor een testje ;)?

10. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    #4630 Meleka, 22 mrt 2012
    Laatst bewerkt: 22 mrt 2012
    Meiden even over de belastingaangifte....

Gebruiken jullie de aftrekpost uitgaven voor vervoer naar arts en zo ja hoeveel cent per kilometer rekenen jullie?

Wij hebben vorig jaar 6950 km gereden naar voornamelijk Gent.

In een artikel in de krant over de belastingaangifte 2011 zie ik een kilometervergoeding van 35 cent per kilometer.
    Op een site vind ik: "de ANWB en de Consumentenbond hebben tabellen waarin voor elk type auto de kosten per kilometer staan".
    Bij de info tijdens het invullen van de digitale belastingopgaaf verschijnt geen bedrag.
    En het is druk bij de Belastingtelefoon :)

Ben benieuwd!

11. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Even verder zoeken levert het volgende op:

Maakt u gebruik van uw eigen auto, dan zijn de werkelijke kosten aftrekbaar. U kunt deze werkelijke kosten bepalen aan de hand van de integrale kilometerkosten voor uw auto. Neem hiervoor de kosten per kilometer voor uw type auto volgens de berekeningen van de ANWB of de Consumentenbond. Ook een bedrag van € 0,35 per gereden kilometer wordt in veel gevallen wel geaccepteerd door de Belastingdienst, al is dit nergens vastgelegd in regelgeving.

Bron: Vervoer

Wij gaan voor de 35 cent ;)

12. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Meleka, zou ik gewoon doen en dan wel je teruggave sparen voor een deel tot je je definitieve aanslag hebt ;)

13. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik dacht dat 35 cent aan de hoge kant was, maar ik deed een berekening via de ANWB en dan kom ik op 71 cent uit :$
    Toch maar even de belastingtelefoon bellen :p

14. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Goed plan :D

15. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    zo mijn laatste dag is aangebroken als ongetrouwde vrouw, en moet zegen dat ik inderdaad nu wel de kriebels krijg, maar morgen mooie weer wat willen we nog meer

@meleka, volgens mijn doe je het wel goed met je belasting aangifte maar bij twijfel wel even bellen !
    en kan je wel nog aantonen aan de hand van een afspraken kaart dat je die kant op bent gereden , want bij controlle moet je die wel kunnen overhandigen .
    anders even gyn mailen en kunnen ze het netjes voor je uitprinten ;)

@ hoop een dag overtijd hopelijk kom je ons straks verassen met goed nieuws

16. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    MissyMaaike, ik wil je een hele fijne dag wensen morgen! Geniet er lekker van!

17. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    thnx dame,s als ik in april terug ben uit amerika zou ik even wat foto,s komen showen :)

18. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Wowwww waar ga je heen?

19. missymaaike

missymaaike Fanatiek lid

8 feb 2011
    3.738
    8
    38
    Vrouw
    flevoland
    florida voor 2,5 week en dan met een auto daar rond trekken , disney, de keys ,miami , everglades enz enz
    en oja naar een super grote outlet :p .....

20. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    O heeeeerlijk, geniet er maar lekker van!!

Deel Deze Pagina