Oei, je zult wel geschrokken zijn! Hopelijk zal uit het vervolg onderzoek blijken dat het allemaal goed zit. Ik hoop dat ze snel bellen. Hier inderdaad wat gemengde gevoelens over de uitslagen, enerzijds natuurlijk fijn, maar anderzijds ben ik nu zo goed als uitbehandeld in NL en heb ik ook al immunologisch onderzoek in Duitsland gehad. Als het een volgende keer weer mis gaat valt er dus eigenlijk niet echt meer iets te doen... Maar goed sowieso eerst de malaria kuur afmaken en de tegelijkertijd de vitamine (o.a. foliumzuur) weer opbouwen, en dan inderdaad maar weer proberen.
Geschrokken zijn we zeker. Opzich voel ik me nu wel redelijk rustig, ik kan er nu toch niets aan veranderen, maar bezorgd ben ik natuurlijk wel... Ik kan me je gemende gevoelens heel goed voorstellen, ergens wil je ook graag dat er een oorzaak gevonden wordt, zeker als daar wat aan te doen is... Je zou in de toekomst natuurlijk altijd nog een keer naar Gent kunnen gaan, daar bekijken ze naast het imuunsysteem nog wat andere zaken. De kans dat ze zoiets vinden is natuurlijk niet heel groot, maar het kan wel. Bij mij hebben ze bijvoorbeeld ook toch iets gevonden hoewel iedereen (inclusief de sutter) dacht dat het waarschijnlijk iets in mijn imuunsysteem zou zijn... Mag je trouwens meteen weer zwanger raken wanneer je gestopt bent met de malaria pillen? Lfs babss.
even snel een kort berichtje .... wij zijn getrouwd en hebben heerlijk weer. de grootste verassing van alles is dat ons duitse gastkindje uit duitsland was opgehaald door mijn papa en mama hier even snel 2 foto,s
Angel wat een mooie opbrengst aan eitjes Ben je er blij mee? Ik duim heel hard voor een rijke oogst Hopelijk zit het deze keer allemaal mee. Missy van harte, smak - smak - smak Wat een prachtig weer hadden jullie in maart! Heel veel plezier op jullie reis. Ik heb mijn ei niet kunnen spotten Normaal gesproken is mijn ei erg stipt op dag 14. Zou ik nu dan gaan ondervinden dat ik een erg lage eicelreserve heb? Ik moet niet direct gaan miepen, maar het zit me eerlijk gezegd niet helemaal lekker. Het is nu dag 17 van mijn (verloren?) cyclus.
@missy: gefeliciteerd!! Veel plezier met de huwelijksreis. Hier: even wat minder actief met zwangerschap bezig nu we toch nog op pauze staan. vergeet ook steeds te ovu testen, waardoor ik nu geen idee heb van mijn cyclus (niet zo handig).
We slikken paludrine, dat ik malaria medicatie die je mag slikken als je zwanger bent of wilt worden. Ik heb persoonlijk wel de neiging om te wachten tot ik van de pillen af ben (je moet 4 weken na slikken) maar dat schijnt niet te hoeven.
Meiden even snel een berichtje van mij. Bloedwaarde was gisteren nog niet laag genoeg dus vanmorgen weer naar gent geweest ik hoop zo dat het nu wel goed is anders gaan het niet door tussen 2 en 4 wordt ik gebeld
Angelica om wat voor een bloedwaarde gaat het? Heeft het weer met overstimulatie te maken? Ik hoop het niet. Hopelijk heb je een goede uitslag te horen gekregen. Ik heb mijn ei nog steeds niet kunnen opsporen. Ik blijf nog wel even testen, maar ga ervan uit dat ik het gemist heb. Dat hoop ik dan maar
Meleka, ik heb ook wel eens mijn ei niet kunnen vinden en toen bleek ik later wel zwanger op die cyclus. Heb je wel enig verschil in je testjes kunnen bespeuren? Mss idd laat ei of gemist. Daarom testte ik twee keer per dag, omdat ik hem anders ook rustig miste.
Hier ben ik ook weer even.. Missy, nogmaals gefeliciteerd! Wat een mooie jurk, en wat een mooie dag! Superlief dat jullie duitse vriendje er was! Geniet lekker met z'n drietjes in de USA! Angelica, Och jeetje.. dat klinkt niet heel vrolijk van je bloedwaarde.. ik heb eigenlijk dezelfde vraag als Meleka, heeft die te lage bloedwaarde te maken met overstimulatie? Ik hoop dat het allemaal goed is gekomen en dat je het verlossende telefoontje met groen licht hebt mogen krijgen vanmiddag.. het is zo'n mooie opbrengst, die 19 eitjes.. Ik duim nog door hoor! Meleka, Ik heb ook ooit mijn ei gemist. Het kan. Maar ik kan me voorstellen dat jouw stemmetje onrustige dingen roept.. Hoop dat je snel duidelijkheid krijgt.. onzekerheid heb je nu wel eens genoeg gehad, niet?! x Y30, welkom thuis! Wat fijn dat de vakantie jullie goed heeft gedaan! Zote horen ben je echt evenhelemaaallos geweest van alle zwangerschaps perikkelen..Nog even die pillenkuur achter de kiezen en dan hoop ik dat het leven een leuke zomer voor je in petto heeft!
Hoop, ben je ongi geworden? Lees het nergens.. maar zie dat je banner weer op het begin staat.. Zomerr, wat goed dat jullie goede hulp hebben! Ik hoop dat julie hier alleen maar sterker uit mogen komen! Joehoe ,Brix, Dreamz, hoe is het met jullie, meiden?? Mykelti, Nog maar een paar weekjes werken....!!!
Yeah! Voor jou wordt het ook spannend nu! Hopelijk alles weer helemaal top en een schitterend mooi groen licht!
Hier, de laatste dagen van de 3 lange verplichte pauze-maanden zijn ingegaan.. best spannend! Vooral omdat mijn ei eraan zit te komen en ik ben bang dat ie te vroeg gaat springen.. ovu is nog negatief..maar de testlijntjes worden al donkerder.. dat betekent nog een ronde wachten *zucht*