Ja, absoluut herkenbaar! Niet mogen geeft mij ook rust. Ik merk dat ik er zelfs tegenop zie om het weer te gaan proberen, juist omdat ik me sinds de vakantie eindelijk weer goed voel. Zou inderdaad heerlijk zijn als het lukt om deze rust vast te houden als we straks weer aan het proberen zijn. Maar aangezien ik me nu al onrustig voel als ik lang denk aan weer proberen en de mogelijke ellende die dat weer mee brengt (weet dat het ook wat moois kan brengen, voelt alleen als kleine kans), denk ik niet dat dat er in zit.
Jammer dat je ongi geworden bent! M.b.t. je vraag, misschien heb je allang wat gekocht...ik vind de jurkjes bij steps altijd heel leuk en feestelijk (laat ze altijd hangen omdat ik geen gelegenheid heb om ze aan te doen) edit: Mijn computer gooit me er net uit, dus op nieuw opgestart... ik zie net dat je dat zelfde advies al van leonieke had gehad.
Wat fijn! Dat je nog een ronde moet wachten is natuurlijk niet tof, maar ja blijven we samen nog even langer zenn
Daar wil ik me graag bij aansluiten!! Toevallig dat ik me laatst bedacht dat ik allang geen berichtje van lobi gezien had, wie weet leest ze nog wel mee.
Het is ook heel erg spannend! En zo begrijpelijk dat genieten niet zo lukken wil. Hopelijk heb je morgen een prettig gesprek, en een vlotte afspraak!
Hier: ben vandaag (lekker in het zonnetje) begonnen aan het boek "is your body baby friendly". Wordt nog niet heel vrolijk van sommige statistieken...na 3 achtereenvolgende miskramen nog maar 30% kans om een zwangerschap te voldragen... Verder gaat het veel over immuunproblemen, en die zijn bij mij niet gevonden. Ik moet nog veel leeswerk doen, maar tot dusver nog geen nieuwe aanknooppunten. Zou zo graag wat meer duidelijkheid hebben over wat er steeds mis gaat voor we het weer gaan proberen, het voelt nu als zo'n "leap of faith" en daar ben ik niet zo goed in... Maar ja, nu nog even pauze dus voldoende tijd om verder te lezen.
Y30, Samen Zennn is wel errug gezellig natuurlijk... Ik zie het allemaal wel. Heb nog niet de moed om me te verdiepen in dat boek.. maar klinkt allemaal best heftig. Ik hoorde dat Vit D3 tekort kan leiden tot foute innesteling.. staat daar ook iets over in? Er is zoveel dat kan.. het duizelt me weleens.. Wel super dat je in Düsseldorf door de molen bent gegaan. Ik hoop dat deze stap, plus het wachten beloond zal gaan worden meis. Os, petje af voor je monologen. Wat een werk
Y30: zou fijn zijn als je zen kunt blijven, maar dat is zo lastig, hè . Als je dat niet lukt, dan maar niet. Na alle miskramen is het ook gewoon lastig om rustig te blijven, je weet maar al te goed wat er mis kan gaan. Ik heb het boek van Beer net uit. Ik vond het fijn om te lezen dat er echt wel een reden voor moet zijn als het steeds mis gaat en dat er ook iets aan gedaan kan worden. Een mooi tegengeluid tegen de opvatting van Nederlandse gyns die het gooien op pech en je met een kluitje in het riet sturen. Maar ik heb het boek ook vaak even weggelegd omdat ik het bij tijd en wijle erg heftig vond.Ik denk dat het bij mij wel aan een immuunoorzaak ligt....
Brix, vermoed je dat? Gaan ze dat wel voor je uitzoeken? En zo nee.. kunnen jullie zelf niet wat onderzoeken aanvragen? (jouw man werkt toch in zkh?)
Babbs succes Leo als ze van goede kwaliteit zijn dan willen ze het nog 2dg laten groeien de kans op een zwangerschap wordt dan groter
Ik heb het boek ook thus liggen en ik volg nu ook deze methode met IVIG en prednison Ik heb gisteren na de punctie ook de bloedtransfusie gehad
@Brix: met autorijden ging het de laatste keer beter,het was toen mijn negende rijles.Ik kon toen voor het eerst zeggen dat ik fijn gereden had.Ik vind autorijden erg leuk,ik moet alleen nog meer vertrouwen krijgen hopenlijk word ik dan net zo,n goede rijder als jij. Ik mag zo meteen om half 11 weer rijden. Wat voor opeliding doe je? @Y30: ik heb gisterenavond een jurk besteld bij Heine(duits bedrijf),maar ik ga vanmiddag ook nog even bij Steps kijken.dat is eigenlijk een winkel waar ik niet veel kom,vandaar dat ik daar nog niet geweest was. @Babss: heel veel succes vandaag,ik hoop zo dat alles goed is!
Ik ben overigens eergisteren naar de huisarts geweest.Ik heb een ontsteking aan mijn schede.Ik heb medicijnen gekregen en hopenlijk is het snel over,anders kan waarschijnlijk het HSG onderzoek niet doorgaan.Ik heb de Sutter hierover eergisteren al gemaild maar nog steeds geen reactie gekregen.