Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 4

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 16 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Babss

Babss Actief lid

23 feb 2011
    471
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hier; 10 april vruchtwaterpunctie en gelukkig maken ze gebruik van een snel test, dus waarschijnlijk weten we dan 13 april de belangrijkste uitslagen al!

2. leonieke

leonieke Niet meer actief

Angelica, wauw! Wat een prachtig resultaat meis! Blij.voor je!

3. leonieke

Babss, toch een Vwp dus. Spannend! 10 april duurt best nog wel eventjes. Wel fijn dat ze een sneltest kunnen doen voor jullie.

4. leonieke

Hier, alles goed gegaan. Was mijn naoroxen vandaag vergeten dus had flink de zenuwen.. maar viel enorm mee!
    Bm zag er prima uit. Mooie slijmvlies bekleding. Mooi om te zien op zo'n scherm!

Dmv echo en schuim meteen mijn eileiders doorgespoeld. Mooi doorgankelijk. Geen verklevingen.

Leukste nieuws was dat ei er nog zat. 23mm dus ready to Jump.
    Mochten, nee moesten meteen bij thuiskomst maar gaan vrijen volgens E.. oke dan!
    Eindelijk weer op het wachtbankje nu!

5. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Ga jij er nu ook wat mee doen dan?
    Want ik merk dat ik lees over allerlei mogelijke behandelingen, en dan denk "hoe weet ik of dit dé behandeling voor mij zou zijn, en zo ja, waar kan ik zo'n behandeling dan krijgen, niet in NL i.i.g."

6. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Mij is 2000 iui vit D3 per dag aangeraden. Of dit i.v.m. innestelling is weet ik eerlijk gezegd niet zeker.

7. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Tja...tegen mij werd in duitsland gezegd dat ik geen immuun problemen heb en dit dus niet nodig is.
    Nu ik het boek lees begin ik me toch weer af te vragen of alles wat in het boek staat ook getest is.

8. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland

Hmmm, dat zou wel heel rot zijn! Hopelijk is het inderdaad snel over!

9. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Wauw, dat is wel SUPER!!

10. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    O.k. dat klinkt goed. Nog wel een tijdje wachten...

11. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Wat fijn dat alles goed was, en wat een meevaller dat je eitje braaf op je heeft gewacht. Veel klus plezier!!

12. Babss

Babss Actief lid

23 feb 2011
    471
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joepie, nog meer goed nieuws vandaag:D!! En wat een super leuke verrassing dat je ei er nog zat! Groener kan het licht niet worden!!

13. leonieke

Thnx meis.. eens kijken of we er hier een paasei van kunnen maken..;)
    Wel dubbel hè.. de ene zulk leuk nieuws, de ander nog steeds in de zorgen.. :(

Hoop oprecht dat jij snel mag volgen met goed nieuws!

14. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ik duim voor iedereen hier

15. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Babss: nog 12 dagen wachten dus.Wel fijn dat je snel de uitslag krijgt.

@leonieke: fijn dat alles goed was! En wat geweldig dat je ei er nog zat! Ik duim voor je dat dat ei gelijk getackeld is:D

Hier gisteren gebeld door UZ Gent.Ik mag volgende week gewoon voor HSG onderzoek als de klachten verdwenen zijn.Die zijn zeker nog niet verdwenen,dus ik ga zo meteen maar weer bellen voor wat pillen erbij:( Ik moet volgende week bellen als het niet over is,dan word het verzet

16. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Dank je wel! Wij duimen ook hard voor jou!

17. leonieke

Wat onwijs balen zeg.. ik hoop dat het snel over is. Anders duurt het weer zo lang..
    Is het een bacteriele infectie? Of schimmel?

18. leonieke

Ik duim eerst even heel hard voor jou en je emmy's! Op naar maandag! Wat een fijn gevoel dat je weer een hoop nieuwe kansen hebt.. haalt de druk een beetje van de ketel. Maar dit moet hem gewoon gaan worden hoor maandag! Zo blij voor je!
    Plaatsten ze eigenlijk 1 terug? Of 2?

19. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@leonieke: het is een beacteriele infectie,ik heb net gebeld voor extra pillen..die kan ik na 4 uur ophalen.

Deed het trouwens pijn,het doorspuiten van je eileiders?

20. leonieke

Nee. Ik heb er werkelijk helemaal niets van gevoeld.Ook niet van de hystero trouwens. Ik heb niet veel gevoel 'daar' denk ik weleens.. ;)

Hij spoelde de eileiders door met een soort schuim. Met inwendige echo kon je heel mooi de eileiders wit zien worden en de flow bekijken. Hij doet dit vaak ipv een hsg (rontgen)
    Met hsg schijnt het plaatsen van de slangetjes gevoelig te zijn. Het spoelen zelf voel je niets van.. mits doorgankelijk..

Bij mij moest het slangetje twee keer opnieuw maar ik kramp dan gewoon haast niet van binnen (?)

Deel Deze Pagina