Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 4

Discussion in 'Miskraam' started by Dreamz3, Oct 16, 2011.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. Mirri

Mirri Fanatiek lid

Sep 25, 2009
    4,551
    1
    38
    N.Holland
    Mogguh mamma's ;)
    Vandaag een zonnige dag.
    Bij mij is de griep/verkoudheid weer in alle hevigheid terug:(
    Snotterig, zere keel. Denk er zelfs aan om m'n werk af te bellen.
    Dat doe ik anders nooit ......

2. Mirri

Mirri Fanatiek lid

Sep 25, 2009
    4,551
    1
    38
    N.Holland
    Geen tv gekeken Angelica, ik lag al op bed ;)

3. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Beterschap Mirri!

4. Mirri

Mirri Fanatiek lid

Sep 25, 2009
    4,551
    1
    38
    N.Holland
    Dankjewel Mykelti, hoe ist met jou grieperigheid? Wordt die ook door de AB aangepakt, voel je je al beter.
    De zwangerschap op zich is al vermoeiend genoeg, ik merk dat je lijf dan geen andere "klussen" erbij kan hebben ;)

Ga zo Ff aspirine nemen en douchen, kijken of t helpt. ;)

5. Flavour

Flavour Niet meer actief

Mag je wel aspi als je zwanger bent, Mirri? Je bedoelt zeker paracetamol? Hoe dan ook, beterschap. En Mykelti ook.

Suus

6. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    Zo misselijk als ik nu ben, heb ik de hele zwangerschap nog niet gehad, dus is ws AB of griepje. Maar AB helpt helaas niet tegen grieperigheid, want griep is een virus. AB helpt alleen tegen secundaire infecties, veroorzaakt door bacterieën, dus gewoon kwestie van uitzieken, als het hier een griepje is.

Lekker paracetamol innemen hoor! Beterschap!

Heb een mega drukke week, dus moet eigenlijk wel heen en ga ook gewoon. Als het niet gaat, kan ik altijd weer naar huis. Moet nu weg...:cool:

7. Mykelti

Mykelti VIP lid

Apr 3, 2010
    11,110
    3
    0
    De AB maakt me ws ook alleen maar vatbaarder..;)

Dank je wel Suus, gaat goedkomen! :)

8. Mirri

Mirri Fanatiek lid

Sep 25, 2009
    4,551
    1
    38
    N.Holland
    #468 Mirri, Oct 24, 2011
    Last edited: Oct 24, 2011
    Ok PCM bedoel ik ook ;)
    Werk ze Mykelti, ik ga denk ik ook wel... Voel me vast beter na een douche en PCM werk dichtbij huis dus kan zo stoppen ;)

Suus, hoe ist met jou ;) kan je n beetje genieten van je kleine meid ;)

9. Mirri

Mirri Fanatiek lid

Sep 25, 2009
    4,551
    1
    38
    N.Holland
    Eindelijk gelukt de foto; heb er maar 2 de printer deed het niet, een is van de gave dooier, schijnt ook belangrijk te zijn maar daar zie je alleen een rondje op.
    Heb nu ff tijd omdat ik pas om 11.00 hoef te werken ;)

dit is het, wat n schatje he :D

10. Meleka

Meleka Fanatiek lid

Aug 15, 2010
    1,743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wat een mooi kind, Mirri :)
    Nee serieus, ik vind het zo prachtig!
    Beterschap voor jou.

Mykelti ook beterschap!

Hier zijn de bloedingen toegenomen sinds zaterdag. Zal mede komen doordat ik met de utro gestopt ben. Ik hoop zo dat de miskraam deze keer goed op gang komt en dat medisch ingrijpen niet nodig zal zijn. Gezien mijn historie waarschijnlijk ijdele hoop, maar hopen mag. Anders ga ik in eerste instantie voor pillen en liefst niet voor een curretage.
    Verder voel ik me natuurlijk verdrietig, maar ook redelijk goed en rustig. We geven de moed nog niet op en gaan het nogmaals proberen. Met meer medicatie hopelijk.
    Vanochtend op sollicitatiegesprek geweest, ging goed. Heeft me goed gedaan. Eruit moeten en de zinnen verzetten. Vanmiddag hoor ik of ik mag komen voor een tweede gesprek.

Nu even teruglezen. Ik heb het weekend voornamelijk met manlief in ons holletje doorgebracht.

11. Mirri

Mirri Fanatiek lid

Sep 25, 2009
    4,551
    1
    38
    N.Holland
    Goed zo Meleka lekker coconen met z'n tweetjes, je verwerkt het samen.
    Je klinkt strijdbaar, girlpower, zet m op.
    Ik heb na 3 curr de 4e er zelf uitgewerkt, veel gesport en bewogen en vooral de tijd genomen, ik mocht er langer mee doorlopen alleen opletten dat ik geen koorts kreeg.

Dank voor je compliment, hoop dat jij ook nog ns zo'n mooie echo hebt ;)
    Ik reken mezelf nog niet rijk hoor, dit is nog maar n eerste stap, over 2 wkn weer een echo....dan de combinatietest etc.
    Stap voor stap ;)

12. maja246

maja246 Fanatiek lid

Oct 7, 2009
    1,468
    30
    48
    Begrijp ik wel hoor Angel, maar 9 dpo (tp dus) is echt heel vroeg. Ik heb bij mn zs-en "pas" 3 of 2 dagen voor Nod super licht posi getest.
    je ziet hier op het forum wel dat meiden als 7 dpo posi testen, maar dat is volgens mij echt uitzonderlijk.
    Hou de moed er nog even in meid!

13. Meleka

Meleka Fanatiek lid

Aug 15, 2010
    1,743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ja precies Mirri, het blijft natuurlijk spannend als je een voorgeschiedenis hebt zoals wij.

Girlpower kan ik altijd extra gebruiken. Dus wie over heeft, stuur maar door ;) Ik ben er nog niet aan toe om helemaal op te geven. Maar ik zie deze miskraam wel weer als een stapje op weg daar naar toe. Een volgende miskraam zou wel eens het laatste stapje kunnen zijn. Man en ik fantaseren nog steeds over een kindje. Maar heel raar, ongemerkt hebben we het ook over invulling geven aan een leven zonder kindje.

Angelica, ik had in een ander topic naar jou toe gereageerd.
    Het is nog harstikke vroeg! Er is nog niets verloren.

14. maja246

maja246 Fanatiek lid

Oct 7, 2009
    1,468
    30
    48
    Meleka: bij deze een hele berg :) You go girl!! Wat goed dat je je niet uit het veld laat slaan.
    Ik hoop heel erg op een ongecompliceerde verloop van je mk, zo kl*te als er ook nog ingrijpen nodig is.
    Ongevraagd advies: mocht ingrijpen nodig zijn, vraag dan Mifygyne en Cytotec, maakt de kans van slagen echt wel groter dan alleen Cytotec. Heeft bij mijn 4e mk wel het verschil gemaakt tussen (helaas alsnog) een curr met en zonder complicaties. Maar hopelijk is dit niet nodig natuurlijk.

Mimi: probeer je geen zorgen te maken om die ongi-pijn. Ik heb dit ook altijd enorm als ik zwanger ben. Wel eens tot dik 4 maanden gehad, en dit was een prima zwangerschap!

15. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

Jan 14, 2008
    6,766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Mijn zus had het ook ongi krampen en de artsen hadden haar verteld dat dat de baarmoeder was die aan het groeien is

16. Joehoe

Joehoe Bekend lid

May 17, 2008
    558
    0
    0
    @Meleka:

Heel herkenbaar, ook dat stukje van nog wel fantaseren over een kindje samen, maar toch ook nadenken over een leven zonder kind (en vooral de voordelen daar maar van proberen te zien).
    Ik heb het nu helaas 6 keer moeten meemaken en ben nog strijdbaar, omdat ik nu iets kan doen (starten met prednison, aspirine en utro). Jij klinkt niet als iemand die het snel zal opgeven, dus ook vanaf hier een heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeleee grote dosis girlpower!!

Dikke knuffel

17. Babss

Babss Actief lid

Feb 23, 2011
    471
    0
    0
    NULL
    NULL
    Hi Meleka, ik stuur je met alle liefde een portie girl power op hoor, bij deze!!
    Heel herkenbaar trouwens hoor: aan de ene kant dromen van een kleintje en aan de andere kant praten over een invulling van je leven zonder kinderen. Hoort volgens mij bij het hele proces. Misschien is het ook wel een beschermingsmechanisme, zodat je als het ooit echt klaar is niet helemaal van voor af aan met het verwerkingsproces hoeft te beginnen. Ik voel me (meestal) wel goed en sterk door deze benadering, hoop dat dat voor jou ook zo is. Fijn trouwens ook om te lezen dat jullie steun hebben aan elkaar en deze ellende samen verwerken, je relatie is goud waard en zeker in moeilijke tijden!
    Hebben jullie med als prednison al wel eens besproken in Gent, of ivig? Wie weet kan dat helpen bij een volgende zwangerschap.., maar daar hebben jullie vast al over nagedacht;).

Lfs Babss.

18. Joehoe

Joehoe Bekend lid

May 17, 2008
    558
    0
    0
    @ Babs: mooi omschreven en erg herkenbaar!

19. Babss

Babss Actief lid

Feb 23, 2011
    471
    0
    0
    NULL
    NULL
    hé Joehoe, jullie gaan er ook weer 100% voor lees ik. Hoop dat de med ervoor gaat zorgen dat de volgende zwangerschap goed gaat!! Krijg je de medicatie van prof. De Sutter?

lfs Babss.

20. Meleka

Meleka Fanatiek lid

Aug 15, 2010
    1,743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Een van de redenen voor ons om door te gaan is dat we nog geen gebruik hebben gemaakt van prednison. Dus dat kunnen we nog proberen. IVIG is voor mij en zeker ook voor mijn man een stap te ver. Dat willen we niet. Ik ga contact opnemen met ds om haar op de hoogte te stellen van deze miskraam en om prednison te vragen.
    Begin van het jaar stemde ze hier niet mee in. Nu misschien wel.

Share This Page