thanks meiden, ben zo ontzettend nerveus. Heb vandaag veel aan jullie gedacht. Ik hoorde dat 3 vriendinnen een miskraam hebben gehad en 1 is bezig voor de tweede en die zei volgens mij waren het er 2 want ik verloor 2x iets (kan ook wat anders zijn ik verloor altijd veel troep) ik heb haar laten praten. de ander wil alleenstaande moeder worden en heeft 3 miskramen gehad zo erg. Ik kan goed met haar praten. Vandaag zag ik een aantal meiden die zwanger waren en ik kreeg het gevoel dat ik het jullie zoveel meer gun (mag het niet zeggen, maar zo voelde het wel)
Heel veel succes morgen Angelica.. Ik hoop dat je een beetje kunt slapen van de (opgewonden) spanning! Jeetje, wat hoor je toch een nare verhalen hè? Het is echt een godsgeschenk als alles goed gaat.. pff..
Angelica denk aan je meis, heel veel succes morgen! Fijn he als je iemand hebt waarmee je er echt goed over kunt praten... Slaap lekker Dikke knuf
Ja gaat echt met ups en downs... maar ik heb liever dat ik zennnnn ben dan dat ik (wat ik ook heeeeeel lang heb gehad) aan het hyperventileren ben... Acceptatie doet heel veel met me heb ik gemerkt... accepteren dat ik er geen invloed op heb... En dat waar ik wel invloed op heb daar doe ik al wat aan... X
Hopenlijk ben je er snel van af, dit soort zaken kun je echt niet gebruiken, frustrerend... Ik zou pas op het laatste moment afbellen hoor, je weet nooit...
Zou ik ook doen, je wilt hem niet nog eens missen, die paar testjes... hopenlijk gewoon over een dag of 10 je ei!
Moet steeds aan je denken Angelica, veel succes morgen, ik ga heel hard duimen! Wat een ellende allemaal in jou omgeving... klein voordeeltje is dat jullie elkaar vast goed begrijpen en elkaar kunnen steunen... Wat betreft het zien van andere zwangeren, ik herken dat gevoel wel. Vind ik dan meteen ook weer niet echt aardig van mezelf... Bovendien denk ik altijd; wie weet wat zij hebben meegemaakt of hoe lang ze er op hebben moeten wachten, dat staat immers niet op je voorhoofd....
Mooie en sterke gedachte hoor! Fijn vooral ook dat je je rustig kunt voelen. Wie weet wat woensdag brengt, ik duim voor je!
Babss, dat gevoel over de zwangere buiken herken ik helemaal. Best wel moeilijk, maar vraag me ook meteen af wat hun verhaal is. Ik ha er vaak een soort van vanuit dat ook daar wel iets mis zal zijn gegaan.. gek is dat. Lekker onbevangen NOT.. Gaar het met je? X
@Angelica: heel veel succes vandaag! Ik duim me suf. @Leo: duidelijke tekening. Dat is best nog een flink schot! @Joehoe: dikke knuff @Meleka: hopelijk deze maand weer een "normale" ronde. @Hoop: al beter? Alle anderen ook een dikke knuff.
He meiden we rijden nu terug naar huis. beetje dubbel was het. 2 byoplast embryo's terug geplaast. de rest is waarschijnlijk niet goed genoeg 13 april testen
@Angelica: Mijn duimen draaien hier ook! Ik hoop echt op een positieve test! @Missy: dank je meid! Lekker aan het genieten daar? Hier enorm in twijfel of ik Gent nog zal bellen.Ontsteking is een stuk minder,zo goed als weg denk ik.Maar waarom ik ook twijfel is om het feit dat het onderzoek plaats vind rond mijn eisprong.Ik moet ook antibiotica gaan slikken een dag voor het onderzoek en na het onderzoek.Mijn eisprong is as donderdag waarschijnlijk.Kan dat wel met die medicijnen en is het niet te kort op mijn eisprong? Ik word echt kriegel omdat ik niet weet waar ik goed aan doe.Wat zouden jullie doen in mijn geval?
De twijfels aan ds voorleggen, dat zou ik doen Hoop. Angelica wat jammer dat de overige eitjes niet goed genoeg blijken Maar die andere 2 kunnen je zwanger maken. Daar duim ik heel hard voor. Knuffel en succes!