@Angelica: jeetje meis, kan me dat dubbele gevoel wel voorstellen. Wanneer weet je of er mss wel goed genoeg zijn? Waar ligt dat dan aan, weten ze dat ook? Hopelijk blijven deze mooi plakken! @Hoop: tsja, een lastige, maar je hebt best wel wat vragen, dus zou deze zeker aan Dr de S stellen.
Ze willen sommige nog een kand geven vrijdag hoor ik meer. Deze waren echt goed van kwaliteit veel beter dan de vorige keer
Wat spannend! Hoe ging het verder? Is dat terugplaatsen eigenlijk pijnlijk? Dit zijn vast 2 super embryo's!! Nu afwachten... lekker zorgen voor jezelf en je lichaam! Dikke knuffel
Ik heb gebeld naar Gent en ze begrijpen niet waarom het HSG onderzoek zo kort voor mijn eisprong gezet is.Dat mag helemaal niet.Het mag maar tot 10 dagen na de menstruatie.Dus alles word verzet,ik moet bellen wanneer ik ongi word.En dan opnieuw een afspraak maken voor HSG onderzoek.
@leonieke: Ik hoop dat je hier nog mee leest! Je hebt me een verzoek om vriendschap gestuurd, maar doordat je jezelf hebt afgemeld, kon ik die niet accepteren. Ook noodgedwongen op nieuw begonnen op het forum?? Stuur maar ff een pb-tje want ik ben wel erg benieuwd of alles "gewoon goed" gaat.
@angelica: ziet er mooi uit je embryo's, ik hoop zo voor je dat één van twee (of wie weet wel allebei) over 9 maanden geboren gaan worden.
Ik vermoed dat ze om de zelfde reden op non actief staat als twee andere meiden die hier eerder frequent schreven.
Lieve meiden, ik zal niet in details treden, maar het heeft absoluut niets, maar dan ook niets met jullie te maken! En alles gaat goed met haar, dus maak jullie aub geen zorgen.
Angelica, mooi om je embryo's zo te zien! Ik duim dat een paar anderen ook alsnog geschikt blijken te zijn.
ik snap er niets meer van dat sommige op non actief staan Hoop heel apart Ik ben nu druk aan het broeden
@Angelica: dit zijn slopende dagen voor jullie! Ik hoop zo dat jullie grootste wens nu uit mag komen! Broedse!
@angelica: wat fijn!! Maar ga duimen dat je ze de komende tijd niet nodig hebt, omdat je al goed zwanger bent.