Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 4

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 16 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    Hey meiden,

ik durf het bijna niet te zeggen.... maar net 1 dag voor testdatum (16 dagen na pregnyl) knalpositief getest... had de laatste dagen al een beetje zo'n gevoel (maar goed dat had ik de vorige keer ook en toen wassie hartstikke negatief).
    Nu beetje hyper, heel blij maar ook doodsbang, maar dat kennen jullie als geen ander.

Ik wens dat jullie ook allemaal heel snel (blijvend) zwanger zijn!!
    Ik ga nu de wachtweken weer in... en hoop dat ik in ieder geval af en toen lekker zennnn kan blijven.

Van de week Gent maar even bellen...

Dikke knuffel

@Leonieke: ik hoop dat je snel weer terug bent!

@Angelica: wat goed! Ik steek ook nog een kaarsje voor jullie aan!

2. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    hier mijn test...

3. Babss

Babss Actief lid

23 feb 2011
    471
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wow Joehoe, wat een mooie test!! Worden weer spannende weken, maar je bent nu wel tip top voorbereid natuurlijk! Hoop zo voor je dat deze zwangerschap helemaal goed zal gaan!

Angelica, fijn dat je toch nog twee cryo's hebt, al hoop ik natuurlijk dat je die voorlopig niet nodig hebt! Laten we maar hopen dat vrijdag de 13e onze geluksdag wordt deze keer!

Leonieke, hoop dat je snel weer terug bent!

Hier, spanning begint wel wat op te lopen, zie echt wel een beetje op tegen volgende week, maar ja zal er toch doorheen moeten...

Knuffel voor iedereen!

X babss.

4. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    He bah babss, ik kan het me helemaal voorstellen! Wat een spanning.... krijgen jullie meteen na de test de uitslagen of moeten jullie dan weer even wachten?
    Ik hoop zo voor jullie dat het goed is en dat jullie eindelijk verdient kunnen gaan genieten!

Dikke knuffel

5. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @joehoe: wauw, dat is een echt knal test! Zoals de andere ook al zeiden, nu de spannende weken in! Ga je de 1e echo met 6 weken laten plannen?

6. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    babbs mega knuffel

joehoe, wat een top test gefeliciteerd

7. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Joehoe Joehoeoeoeoe wat een knaller en dat bij deze termijn. Dat geeft moed :D Gefeliciteerd en dat het deze keer goed mag gaan!

Angelica toch nog 2 cryo's. Dubbel, maar ik ben toch blij voor je :)
    Hoe gaat het met wachten?

8. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    Ladies,

Dank voor jullie lieve reacties! Spannende tijden idd... probeer maar zoveel mogelijk afleiding te zoeken de komende tijd... 14 mei gaan we 2 weken met vakantie en mocht het dan nog goed zijn, dan zitten we daarna misschien op 12 weken...

Heb 27 april een afspraak voor een 1e echo bij DS... zit dan op iets meer dan 7 weken... misschien dat ik er voor die tijd al een bij rijnstate probeer los te peuteren... Heb namelijk eerder een BBZ gehad en 1 eileider verloren, dat wil ik niet nog eens, dus wil weten of het op de juiste plek zit...

Dikke knuf voor iedereen

9. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @joehoe: begrijpelijk! zou ik ook wel ff zeker willen weten.

10. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Joehoe: gefeliciteerd meid! Dat alles goed mag gaan!

11. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    Hey meiden,

Wil even zeggen dat ik het superlief vind hoe jullie allemaal reageren, ik weet dat het heel dubbel en soms ook moeilijk is.

Knuffel

12. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

We gunnen je het van harte hoor meis!:) Dat meen ik oprecht!

13. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Precies, we gunnen het elkaar!

Ik zit op dag 10 van mijn nieuwe cyclus. En hoewel nog geen smiley op de ovutest meen ik na het ding vakkundig gesloopt te hebben toch een heel dun streepje te kunnen ontwaren. En nu wil mijn man van het weekend eitjes gaan zoeken. Het is immers Pasen ;) Mijn antwoord: ja, maar niet voor een moslim he maatje :D

14. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

Hahaha...geweldig!! Gaan jullie maar eitjes zoeken hoor!:D:D

15. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @joehoe: Hier met alle meiden voor wie het baby geluk niet aan komt waaien, zijn we toch vooral heel erg blij voor elkaar!

@Meleka: En dan maar meteen op zoek naar het ROZE eitje;).

16. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ik denk altijd aan jullie en ik gun het jullie zo

17. Babss

Babss Actief lid

23 feb 2011
    471
    0
    0
    NULL
    NULL
    Krijgen de belangrijkste uitslagen (over de chromosomen) waarschijnlijk vrijdag, na drie dagen. Dat worden dus 3 lange dagen... Voorheen moest je echter 3 weken op de uitslag wachten, dus wat dat betreft mag ik nu niet klagen.

Ik zou trouwens zeker rond 6 weken een echo proberen te plannen, goed voor je gemoedsrust en ik kan me niet voorstellen dat ze daar moeilijk over zouden doen.

Lfs babss.

18. puckje2

puckje2 Bekend lid

12 mrt 2012
    609
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo allemaal,

Ik lees sinds enige tijd dit onderwerp mee en vandaag heb ik cytotec ingebracht om mijn derde miskraam in 11 maanden op gang te brengen. Ik heb al eerder 3 miskramen gehad. 2 voor de geboorte van mijn zoontje, 1 voor mijn dochter en nu 3 achter elkaar voor mijn derde. Ik ben inmiddels alweer 38 jaar en 1 1/2 jaar verder en vind het moeilijk om weer de moed te vinden om weer door te gaan. Ik wens iedereen een bolle en vooral gezonde buik in de toekomst en heb al heel veel aan jullie verhalen gehad.

Groetjes, Puckje2

19. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Welkom hier Puckje. En heel veel sterkte met alweer een miskraam :(

20. butterfly stars

butterfly stars VIP lid