@Angelica: spannend meis en dat het zo goed voelt...dat maakt me happy! @Babs: ik duim voor je morgen en de komende twee weken. Moet je nu ook gewoon rustig aan doen, niet werken enzo? @Joehoe: mijn testen knalden, maar wisselen hoor je net zo vaak en ook ik was jaloers op mensen die verder waren, gewoon door je geschiedenis. Enne, wisselende klachten zeggen helemaal niets! Heb juist bijna helemaal geen klachten gehad en die ik wel had, verdwenen net zo snel als ze kwamen. Andere meiden, heel veel sterkte en/of een dikke knuff!
Joehoe, hier de eerste 10 weken zo goed als geen klachten gehad, alleen wat gespannen borsten die op een gegeven moment ook wegvielen... wordt je heel onzeker van, maar het hoeft echt niets te betekenen hoor! Wanneer had je ook al weer een echo? Sterkte meid, we weten hier allemaal maar al te goed hoe spannend het is... Mykelti, deze week ben ik thuis. Als ik me goed voel ga ik maandag weer rustig aan beginnen. Mag na de eerste dagen, van totale rust, dan vooral nog niet tillen. Volgens mij vroeg ook nog iemand wat voor onderzoek ik gehad heb, weet niet meer wie, maar het was een vruchtwaterpunctie. X babss.
Hier beetje stress heb bruinverlies niet veel hoor en ook niet echt kwaaltjes ben zo bang vals positief is geweest durf niet te testen zit nu op een bruiloft heb wel veel gelopen.
Ow bah! Steeds weer die twijfels en onzekerheden. Bruinvlies hoeft niets te betekenen maar ik begrijp maar al te goed dat je er niet gerust op bent... Ik snap ook dat testen doodeng is, aan de andere kant kan dat wel duidelijkheid geven natuurlijk... Denk je dat de testen vals positief waren door de behandeling? Dat is toch niet aannemelijk? Ik heb daar helaas niet zoveel verstand van... Sterkte meid, wat een spanning...
Angelica, lieverd wat een onzekerheid meis....kan het niet zo zijn dat eentje blijft plakken en de andere niet...vandaar het bruinverlies?? Of zeg ik nu iets doms?? Dikke xxx en knuf van mij
@ alle meiden hier, dank voor de lieve woorden! Vandaag ging het al veel beter gelukkig... Nu ben ik ook jarig, dus het kan ook daarmee te maken hebben haha @ Angelica, wat vervelend!! Ik denk aan je meis... @ babbs heel veel succes morgen! @Y30 ik ben nu 5 weken en 1 dag ongeveer.... Knuffel
Ja alle uitslagen zijn al een tijdje binnen, er is niets gevonden. Het imuunonderzoek in duitsland heeft wel aangetoond dat mijn lijf wat meer actieve dan regulerende T cellen heeft, ik heb het advies gekregen om met visolie de aanmaak van regulerende T cellen te verhogen. Maar dit is een algemeen advies. Ik val dus helaas onder de onverklaarde "pech" gevallen. En moet dus zelf maar uitzoeken hoe nu verder (typte zij enigsinds bitter) Positieve nieuws is dat ik duidelijkheid heb, mijn ongi is doorgebroken vandaag, dus het bruin van gister was toch de start. Had nu een cyclus van 37 dagen, ben ooit met 28 of 29 begonnen maar na iedere mk wordt mijn cyclus langer...
He bah, wat stressig. Zou zelf vanavond thuis toch een testje doen, je wilt toch weten waar je aan toe bent, toch? Ga voor een mooie knal test duimen!
@joehoe: Is super eng/spannend die eerst prille weken, fijn dat het vandaag beter gaat/voelt! En Gefeliciteerd met je verjaardag!! @Babs: Heel veel succes met het afwachten van de uitslag morgen!!
@babs ga duimen voor morgen @ angelica hoe is je temp? Hier nog geen verandering miskraam nog steeds niet op gang gekomen. Puckje vervelend dat ze niks hebben kunnen vinden.
@Angelica, wat vervelend voor je, natuurlijk gaf je daar van stressen. Maar ik blijf duimen want zo vroeg bruin is toch vaak gewoon innesteling? Vandaag toch je NOD? @Lindra, vervelend geen verandering. Ik hoop voor je dat er dit weekend wat gaat gebeuren. Hou je het nog een beetje vol? @Joehoe, nog gefeliciteerd! Fijn dat je je weer wat lekkerder voelt, het is ook allemaal zo spannend. Denk aan je. @Babs, succes vandaag. Hier geen verandering nog niks los gekomen, ondanks trampoline, acupunctuur, chinese kruiden en de rest... Maar buiten is het zo mooi weer, daar word ik dan weer heel blij van! Iedereen een hele fijne dag en een dikke knuffel.
Puck wat vervelend zeg Het bruine is heel licht en heel weinig ik ben gaan zitten en toen ging het goed. Vanmorgen bloed wezen prikken mijn man gaat gebeld worden dus het is spannend Ik heb ook dus niet kunnen slapen hahahaha
Ohhh, echt heel spannend voor je Angelica! Ik krijg plaatsvervangende zenuwen, geen wonder dat je niet geslapen hebt! Ik blijf steeds kijken hier en duim duim!
als het goed is nu Helaas we worden pas in de namiddag gebeld dus we moeten wachten ze hadden ook nog niets binnen.
Owwww wat irri zeg nog zo lang te moeten wachten....zit hier helemaal te zenuwen voor je!!! Laat staan hoe jij het moet hebben....duimen draaien!!!! Kun je een beetje afleiding zoeken....om de tijd voor het wachten door te komen?? Xxx
zit op werk probeer me te concentreren baal van mezelf dat ik zelf niet durf te testen. Ik zag woensdag op 2 testen 2 streepjes en je hoeft echt niet te turen dus ik zat vol vertrouwen en pats boem omdat ik geen kwalen heb (alleen lage rugpijn) ben ik onzeker jullie zien ze toch ook?
Ja meis ik zie ze ook...ben eigenlijk wel benieuwd wat de andere test zou laten zien....lage rug pijn hoeft niets te zeggen....zenuwslopend hoor dat wachten voor je!!! Xxxx