Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 4

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 16 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    @Babs: Ja wij hebben deze voorgeschreven gekregen van de Sutter idd. Het geeft geen garanties, maar is zeker de moeite te proberen! En ik ben blij dat ik iets kan doen, anders had ik het waarschijnlijk niet meer getrokken.
    Hoe is het met jou dan Babss? Nog aan het proberen?

@Meleka: Zeker bij de Sutter aan de bel trekken na deze mk! En dan hopen dat we buiken kunnen vergelijken op den duur!

X

2. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    even een foto van gisteravond

3. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    angelica leuke foto.. wie ben jij?

4. Babss

Babss Actief lid

23 feb 2011
    471
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ga ik voor je duimen dat de prof het wil proberen met prednison!!

5. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ik ben links en rechts mijn 2ling zus
    we lijken niet zoveel meer op elkaar vroeger wel hoor

6. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    ow wat leuk een 2ling zus! jullie lijken idd niet zo heel veel op elkaar.. als ik eerlijk moet zeggen (zal je zus vast niet leuk vinden;)) lijkt je zus wat ouder!

7. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    @Mirri beterschap meid! t is echt de tijd van het jaar.. hier afgelopen maand al 2 keer verkouden geweest..

@meleka.. wat fijn dat je het een beetje kan verwerken.. het is echt zo ontzettend zwaar dus echt super van je meid! ik hoop dat jullie droom echt uit komt!

8. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    hier een update van mij..
    voel me de laatste dagen angstig.. bang dat t nog fout zou kunnen gaan.. gister nog het hartje gehoord. maar de angst blijft.. hoop dat de weken snel voorbij gaan en ik de baby dagelijks voel bewegen.. dan word de angst gelijk minder!

verder werd ik vanochtend gebeld door werkgever.. met de mededeling dat ik gewoon weer aan het werk kon en het contract bij afloop volgend jaar niet meer verlengd word haha..
    gelukkig want had echt geen zin in dat rot gedoe, advocaat enzo pff... daarna kan ik gelijk met zw.schapsverlof en daarna ww.. dan kan ik rustig op zoek naar iets leuks!

9. Babss

Babss Actief lid

23 feb 2011
    471
    0
    0
    NULL
    NULL
    Wij zijn begin okt bij haar geweest. Ze miste nog een paar bloedonderzoeken, dus die zijn nu gedaan. Kunnen helaas pas 11 jan terug bij haar terecht:(, maar ja, het boek is in ieder geval nog niet definitief dicht... Als er iets uit de onderzoeken komt zal ze, volgens mij, ook oa prednison voor willen schrijven. Als er niets uit komt ben ik bang dat ze dat niet gaat doen. Ben hier de laatste dagen veel over na aan het denken; als er niets uit de onderzoeken komt wil dat nog niet zeggen dat er niets mis is met mijn immuunsysteem (dat gaf de prof zelf ook aan), dus zou ik het zelf alsnog wel willen proberen met prednison, maar of ik de prof dan overtuigd krijg??
    Is er bij jou een mogelijke oorzaak gevonden?

X Babss.

10. Babss

Babss Actief lid

23 feb 2011
    471
    0
    0
    NULL
    NULL
    Angelica; leuke foto! Kon je gisteren niet ontdekken tussen het publiek...

MoesCH; fijn dat je gewoon weer aan het werk kunt, hoop voor je dat de sfeer niet te veel onder de situatie te lijden heeft!

11. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    #491 Meleka, 24 okt 2011
    Laatst bewerkt: 24 okt 2011
    Ds heeft bij mij adenomyose gevonden, een aandoening aan de baarmoeder. Ben ervoor behandeld, maar het komt terug. Wie weet is dat de reden van de miskraam. Ik ga er niet opnieuw voor behandeld worden, want dat betekent 3 maanden in de overgang. Tijd is kostbaar in mijn geval, ben bijna 41. Ds wilde mij ook geen prednison geven, want geen afwijking gevonden op dat gebied. Ze wil mensen niet te lang aan de prednison hebben. Wij geven het nog 1 kans, dus wellicht dat ze nu wel wil toestemmen.

12. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    @Babbs
    Ik verwachtte ook niets uit de bloedonderzoeken... maar er kwam toch iets kleins uit: mijn antinucleare antilichamen waren hoger dan bij een "normaal" mens... om precies te zijn +3 ipv 0... vanaf 3 tot 5 vinden ze het reden om dan prednison te geven. Als er niets uit was gekomen, dan had ik toch ook erg graag prednison gewild... en ook om gevraagd / haar geprobeerd te overtuigen! Dat zou ik ook zeker doen als ik jou was. Volgens mij staat ze daar wel open voor. Good luck!
    X

13. Babss

Babss Actief lid

23 feb 2011
    471
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik hoop dat er bij mij ook iets uit de onderzoeken komt, al is het maar iets kleins... Aan de andere kant probeer ik mijn hoop er niet te veel op te vestigen, bang voor de teleurstelling (gek toch ook eigenlijk, hopen dat er iets mis is). De Sutter is de laatste tijd niet meer zo vrijgevig met de prednison, dus haar overtuigen zal niet zo gemakkelijk gaan denk ik.
    Ik zie dat je ook clomid gaat gebruiken, waarom is dat dan als ik vragen mag, je werd toch wel zelf zwanger?

X babss.

14. Babss

Babss Actief lid

23 feb 2011
    471
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kende je verhaal met de andenomyose ja, snap heel goed dat je dat niet opnieuw laat behandelen! Nu maar hopen dat de Sutter prednison wil voorschrijven!!

15. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ik weet niet hoor, ze kijkt heel erg naar de situatie van het individu. Mimi heeft ook prednison gekregen vorige week.

Suus

16. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @mirri en Mykelti: beterschap, hopelijk voelen jullie je snel weer beter (zwangerschaps klachtjes daar gelaten;))

@mirri: mooie foto. Zo leuk!!

@Meleka: Je klinkt goed! Heel fijn dat jij en je man samen het een plekje proberen te geven. Hopelijk staat dr. S nu wel open voor prednison.

17. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @Angelica: Leuke foto, en dat jullie tweeling zijn, valt inderdaad niet meteen op.

@Moesch: Wat fijn dat je zonder een heel gedoe met juridische stappen, weer aan het werk kan! En dan lekker snel met verlof:).

Hier: niets te melden.

18. Babss

Babss Actief lid

23 feb 2011
    471
    0
    0
    NULL
    NULL
    Maar bij mimi was ook al eens iets uit het bloedonderzoek gekomen natuurlijk... Ik heb wel gemerkt dat ze inderdaad echt naar het individu kijkt. Vandaar ook dat ik er met een goed verhaal naar toe wil in jan, wie weet kan ik haar wel overtuigen. Ze vind zelf trouwens ook dat mijn verhaal erg wijst op een immuunprobleem, steeds lastiger zwanger worden en steeds kortere zwangerschappen, bovendien ben ik nog jong (28) en daarom gelooft ze ook niet in slechte eicellen ofzo... Ze zei alleen dat wanneer er niets uit de onderzoeken zou komen, we dan beter voor ivig kunnen gaan.

lfs babss.

19. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    pfff nog steeds niet gebeld over de sollicitatie van vanochtend, of ik morgenochtend voor een tweede gesprek mag komen.
    Zegt al genoeg. En anders ben ik niet enthousiast meer.
    Ik ben bereid om half 8 in de ochtend op gesprek te komen en als zij dan niet zoals toegezegd 's middags kunnen bellen, dan is het niet mijn ding die troela en haar organisatie. Onfatsoenlijk gedrag :x

20. Babss

Babss Actief lid

23 feb 2011
    471
    0
    0
    NULL
    NULL
    Niet echt netjes nee...

Deel Deze Pagina