Angelica hou vol hoor het is bijna middag. @puck, wat een gedoe dat er niets gebeurd he? Ik ga zo wel een hele lange wandeling maken met de honden misschien dat er iets op gang komt. Mijn afspraak voor volgende week donderdag heb ik verzet naar maandag, ik wacht het weekend nog af en dan is het goed geweest dan ga ik met de medicatie beginnen. Voor de anderen die ook in gent zijn geweest, zijn jullie gestopt met folium en andere vit slikken voor de eerste onderzoeken?
@Angelica, Oh, dit is slopend voor je. Ik zie ze ook hoor de streepjes. Gelukkig is het al middag, lage rugpijn is trouwens ook een verschijnsel en behalve bruin innestelings bloed merkte ik de eerste week helemaal niet aan m'n lichaam dat ik zwanger was. denk aan je!
thanks meiden net ruzie gehad met mijn man ik wilde het zkh bellen hij zei ze bellen heus wel straks vinden ze ons vervelend zodra ik zw ben ga ik fraxiparine spuiten en ik wil dat vandaag gaan doen
@Lindra Ik ben ook zo benieuwd voor welke testen je dan zou moeten stoppen en dan met welke vitamines of met alle vitamines? Misschien weet iemand het hier? Hoop dat de wandeling helpt (trampoline springen niet, dat vond ik ook al zo'n teleurstelling..). Sterkte, het is zo maandag dan kan je weer wat actie ondernemen en dat geeft ook een fijn gevoel.
Arme jij Angelica, mannen.... Kan je niet met jezelf een tijd afspreken dat je het uiterlijk wil weten? bijvoorbeeld half 4? Lijkt me laat genoeg toch voor een uitslag, kan je dan bellen, kunnen ze er nog acher aan gaan als het er niet is. Is het de afdeling gynaecologie? Daar hebben ze met jouw voorgeschiedenis echt wel begrip voor en anders leg je je voorgeshiedenis uit, ze zijn vast welwillend. Jullie zijn volgens mijn honderd keer geduldiger dan ik zou zijn!
Als het tussen de 50 en 100 moet zitten en hij is 64....hoe kunnen ze het dan te laag vinden???? En nu??? Moet je weer in spanning blijven zitten?? Owww meis nu dus nog in onzekerheid...krijg je dat spul?? Vervelend dat je ruzie haf met je mannetje....dikke knuf
reactie arts Beste mevrouw Dat lijkt me duidelijk positief, en ik zou zeker met fraxiparine starten. Prik opnieuw hCG over vier dagen, iets voorspellen is onmogelijk, succes! Mvg
Duh, 64 is hoger dan 0 en hoger dan 50 ! Je was vanmorgen vroeg wezen prikken dus t is Miss alweer gestegen..... Wat zeggen ze verder? Wanneer weer prikken. Bah, frustrerend hè de eerste tijd, kan alleen maar wachten. Veel geluk 
mmijn eigen arts reageerde op mijn mail binnen 5 min Beste mevrouw Dat lijkt me duidelijk positief, en ik zou zeker met fraxiparine starten. Prik opnieuw hCG over vier dagen, iets voorspellen is onmogelijk, succes! Mvg
Hihi, dus toch gefeliciteerd dan Fijn dat hij zo snel en positief reageerde Nu proberen te ontspannen en genieten met je man van t weekend. Hij zal ook wel last van spanning hebben maar dat komt er soms rottig uit bij onze mannen  Ik blijf duimen
In dat geval...alvast gefeliciteerd!!!! Maar blijft spannend heh!! Duimen dat je waarde flink gestegen is maandag!! Dikke knuf!!
Super Angelica!! Ik snap niet waarom ze 64 laag vinden als het boven de 50 moet zijn, bovendien is het vandaag pas je nod! Fijn dat je arts snel reageerde, natuurlijk krijg je geen garanties, maar dit ziet er echt goed uit!! Hier houdt de spanning nog even aan. Ben net gebeld: er is een computerstoring in Rotterdam, word in de loop van de avond gebeld... Dit is haast niet vol te houden, maar ja, ik heb weinig keuze...
Gefeliciteerd Angelica! Wat spannend! Er zijn natuurlijk nooit garanties maar fijn dat je arts zo'n positief mailtje stuurt en goed dat je over 4 dagen weer gaat prikken. Ik duim dat het maar flink gestegen is tegen die tijd! Ik hoop dat je samen met je man een heerlijk weekend hebt en dat je je een beetje kan ontspannen. De mannen hebben inderdaad ook wat te verduren met hun vrouwen + hun eigen emoties.
Goh Babbs dat tref jij weer Nog even in onzekerheid. Succes meid! Angelica, proficiat met je zwangerschap Ik ken de verschrikking van bloed prikken op hcg en telkens weer de spanning. Helemaal als je alleen nog maar een uitgangswaarde hebt en weer dagen moet wachten op de volgende uitslag. Voor nu vind ik de waarde net als je arts (ik herken de schrijfstijl en de snelheid ) veelbelovend. Maar het blijft afwachten of deze gaat verdubbelen iedere 2-3 dagen. Heel veel succes met wachten in spanning de komende tijd. Ik had je graag onbezorgde blijheid over de zwangerschap gegund, maar ik weet hoe het is voor vrouwen zoals wij. Maar toch een proficiat, want je hebt positief getest op zwangerschap en dat is de eerste stap.
Moeten we trouwens bij 500 pagina's niet een nieuw topic openen? Ik weet het aantal even niet zeker meer
Daar gaan we: http://www.zwangerschapspagina.nl/miskraam/350522-wie-heeft-meerdere-miskramen-gehad-deel-5-a.html#post12522914