Moesch kan echt geen kwaad ze nemen het zekere voor het onzekere beterschap voor je kindje. Y30 jammer, was vandaag NOD? Maar afwachten dan .....
Ik heb nog geen afspraak gemaakt voor een echo. Maar volgens ds zou het nut hebben vanaf volgende week maandag. Ik heb overigens helaas nog geen bericht gehad van ds. Ik heb haar ook gevraagd naar de mogelijkheid van een buitenbaarmoederlijke zwangerschap. Dat kan het geval zijn bij traag stijgend hcg. Geen prettig idee.
Nee, vandaag is twee dagen overtijd. En inderdaad zit niets anders op dan afwachten, maar die smiley in mijn onderschrift mag er inmiddels wel af...
Sorry meiden even een ego vraag: Heb vandaag cytotec meegekregen en om 13 uur er 3 vaginaal ingebracht om 17 uur mocht ik nog 2 onder de tong nemen. Heb wel wat krampen gekregen en heb wat bloed bij afvegen maar stolsels ben ik nog niet verloren. De gyn had gezegd dat wanneer ik geen krampen of bloed kreeg ik morgenvroeg nog een keer zelfde mocht gebruiken (drie inbrengen en 4 uur later nog 2 onder tong) Nou heb ik wel krampen maar ben zeker nog niet echt iets verloren. Herhaal ik het dan toch morgenvroeg?
Hoi Laurie, ik zou morgenochtend even overleggen met de arts. Wat niet is nu, kan nog komen vannacht. Hopelijk is het genoeg, sterkte.
Meleka wat een dubbel nieuws... Nog steeds geen duidelijkheid. wat vervelend. En dan ook nog eens de angst voor een bbz. Kan me voorstellen dat je even niet meer weet wat te doen. Heel veel sterkte! Y30 wat balen zeg. Misschien hou je je menstruatie psychisch tegen? Dat heb ik ook vaker gehad. Laurie, ik durf het niet te zeggen. Even de nacht afwachten inderdaad en anders morgenvroeg meteen even bellen om te overleggen? Sterkte!
@Laurie: mijn eigen ervaring is dat als de cytotec niet binnen 2 a 3 uur echt krampen oplevert het dat ook niet meer gaat doen. Maar aangezien je wel wat kramp hebt, inderdaad ff aankijken hoe het vanacht gaat. Als je morgen ochtend nog steeds geen stolsels hebt verloren (als je door vergiet plast kun je ook zien of het vruchtje mee komt=wittig en spoelt niet weg als je de water straal er op houdt) en de krampen zijn al een paar uur weg, dan mag je volgens mij de andere tabletten inbrengen (zo werkte het bij mij wel i.i.g.) maar zou voor de zekerheid je gyn ff bellen morgen ochtend. Sterkte!!
bedankt voor de reacties dames! had me voorgenomen om 21u in mn bed te duiken maar zit nog steeds op de bank! ga nu echt slapen! meleka hoop dat t geen bbz is.. en dat je snel wat duidelijheid hebt.. is echt killing om zo lang in onzekerheid te moeten zitten! laurie hier de 1e miskraam met cytotec opgang gebracht.. moest elke 4u 2 tabletten ingebracht worden en na de 3e keer begon het hevig te bloeden en kwam het kindje.. daarvoor enkel wat krampjes en minimaal bloedverlies.. denk wel dat je ze morgenochtend gewoon mag inbrengen.. als je er niet zeker van bent ff contact opnemen met je vk/gyn!
Vanavond toch nog bericht van ds gehad. Vanuit Frankrijk. Ze heeft duidelijk geen 9-5 mentaliteit. Super arts Ik kan volgens haar nu alleen maar afwachten. Als het hcg 1000 is, moet er een vruchtzakje in de baarmoeder te zien zijn. Ze verwacht dat dat tegen vrijdag zal zijn. Ik mag bellen voor een afspraak. Een pokke eind weg voor een echo, maar ik overweeg het serieus. Mijn behandeling bij haar werd zo abrupt afgebroken, ik heb haar niet meer gezien. Ik zou haar graag nog een keer de hand schudden om haar te bedanken. Ze is een godsgeschenk na al de frustraties door artsen in Nederland. Eerst de hcg test van as donderdag maar even afwachten, zien of die boven de 1000 uitkomt.
Meleka, dat is inderdaad super! Ik duim en duim en duim en duim... Heb je nog steeds bloed/bruinverlies? Laurie, ik hoop dat je een "goede" nacht hebt gehad. Wat een rotweer hier! Regen en storm...jakkes...zo "lekker" de hondjes uitlaten...brrr
Ook vannacht bijna niets verloren, klein beetje bloed maar geen stolsels. Cytotec nogmaals nemen of wachten tot 9 uur dat ik kan overleggen met de gyn?
Laurie, ik zou je arts bellen en het overleggen. Ik moest 4 vaginaal inbrengen en als het niet doorzette weer 4. Sterkte meid
Nou meiden, ik ben net van mijn stoel gevallen. mijn oude ziekenhuis het L.U.M.C wil de hcg en prog bloedtest doen voor uz gent omdat we daar al zo lang onder behandeling hebben gelopen
Wat super meis!! Begint het verstand (en de medemenselijkheid!!) eindelijk door te dringen in Leiden? De wonderen zijn de wereld nog niet uit.. Wat een prachtige foto van jullie embryo zeg!! (heb zoiets nog nooit gezien, je ziet letterlijk celdeling!) Dit moet jullie kindje worden hoor...! Je hebt het zooo verdient!
Meleka, Jee wat wordt jouw geduld op de proef gesteld zeg... Ik kan alleen maar voor je duimen dat het vrijdag 1000+ is... Fijn dat DS een echo wil doen! Ik kan me voorstellen dat het een eind rijden is voor een paar minuten.. maar dan weet je wel precies waar je aan toe bent..