Dreamz he k&^% zeg. Sommige zeggen tegen mij dat het streepje veeeeels te licht is. grrr maakt me onzeker
Ja ik baal echt... Ik denk dat ik nu ook maar stop met de utro, want dat is nu ook een beetje zonde.. Angel heb je al getest?
Zou je dat wel doen, Dreamz? Zelfs met traag stijgend hcg en bloedverlies moest ik persé doorgaan met de utro van ds tot de miskraam echt was vastgesteld, omdat de utro net het verschil kan maken. Ik kan me voorstellen dat je er niet meer in gelooft als je normaal zo vroeg positief test. Maar 9 dpo is toch vroeg. Ik zou nog even doorgaan met utro en dan nogmaals testen om het helemaal zeker te weten.
Dreamz balen zeg.. Ik kan me voorstellen dat je toch wel heel erg gehoopt had op een streepje, al was het dan maar een hele lichte. Maar ik zou voor de zekerheid ook nog niet stoppen hoor... Al snap ik je gevoel heel goed..
Hier gisteren een potje staan huilen samen met mn hoogzwangere buurvrouw midden in de speeltuin. Ze was heel lief voor me en begreep me heel goed dat ik moeite heb met alles. Het voelt gewoon zo oneerlijk, zij is een jaar later gestart met proberen zwanger te worden en ze krijgt nu ieder moment een babietje.. Dat is dan wel heel confronterend steeds
Ohw,. we gaan we bijna meteen vanuit dat iedereen zo gek is als wij haha! Maar laten we je testje van straks even afwachten..
Haha, eerst uit haar buik. Dan uit de jouwe . Ik vond het altijd minder erg als het er weer uit was. Die dikke buiken, daar kon ik niet tegen. En eerlijk gezegd, nog steeds niet. Zo'n Sophie Hilbrand die schijnbaar achteloos weer zwanger is, dat vind ik gewoon moeilijk. Maar ja, weten wij veel wat er allemaal speelt in haar leven? Suus
Als dat nou ff geregeld kan worden!! Heb ik ook. Heel erg zelfs. Die dikke buiken, bleghhh->) Daar kan ik dus ook echt niet tegen. Het is niet eerlijk...
angelica tot vanavond wachten spannend hoor. ik ik sluit me bij de rest aan want het is echt onzin dat het streepje te licht is. meleka gatver wat moet het dan ook allemaal onnodig lang duren hopenlijk komt het snel op gang. lobi logies dat je het moeilijk hebt met je zwangere buurvrouw wel fijn dat ze het toch wel begrijpt. dreamz ik zou ook nog niet stoppen als ik jou was 9dpo is echt nog vroeg ik heb ook al vaker op 9 dpo positief getest maar ook wel eens negatief en dat het 2/3 dagen later echt een streepje stond. ik heb vandaag urine gebracht naar de huisarts ik blijf last houden van een soort van ongi pijntjes en wilde toch zeker weten dat ik geen blaasontsteking heb. ze sturen het wel nog op om op kweek te zetten maar voor nu heb ik geen blaasontsteking. heb nog maals de bijsluiter van de utro gelezen maar daar krijg je ook geen ongi kramojes van dus eigenlijk de enige optie wat over blijft is dat het komt door de groei van de baarmoeder ik hoop het zo bah wat duurd een week dan lang.
Ja misschien moet ik de utro ook maar gewoon nog even blijven gebruiken... Angel, een streepje is een streepje hoor, en dat ie te licht zou zijn vind ik echt BS! Lobi, ik ken je gevoel mbt zwangere vrouwen om je heen. Hier vliegt ook de ene na de andere baby in iedereens buik, behalve die van mij...