Mijn zusje heeft net gebeld ze voelt zich machteloos zkh heeft gebeld en was negatief, mijn man is helemaal van slag
Nee ze willen niet met uzgent samenwerken en ik kom niet in aanmerking voor draagmoederschap of eicel omdat ik gezond ben ze erkenning mijn antispermalichamen probleem niet
Angelica wat ontzettend rot. En dan zetten ze jullie ook nog eens helemaal met de rug tegen de muur. Wat vind ik dit erg voor jullie.
Angelica, je dacht het al, maar wat ontzettend naar. Elke keer weer te moeten opkrabbelen en je schap zetten voor de volgende poging, het is om wanhopig van te worden. Ik vind het echt zo erg voor jullie. Liefs, Suus
Kom je überhaupt niet in aanmerking voor hoogtechnologisch draagmoederschap? Ook niet in het buitenland? Dus dan zou je zus alleen draagmoeder kunnen zijn met háár eicel? Suus?
in een prive kliniek wel het lumc geeft geen goedkeuring voor draagmoederschap andere zkh weet ik niet eigenlijk. Ik ga aan ds vragen wat onze kansen zijn
Hey meiden, Ik zie dat ik in korte tijd weer pagina's gemist heb, zal zo proberen alles bij te lezen en te reageren, maar wou ook even een blij berichtje posten: Vanmorgen mijn z'huis ochtend gehad. Eigenlijk allemaal heel positief, met name bij de gyn. Is echt een leuke vrouw die zelf ook ervaringsdeskundige is, en op een hele fijne manier stil staat bij dingen. Ook ruimte om ff je hart te luchten of grapje te maken etc. Maar goed, echo gehad en alles zag er goed uit, bm slijmvlies was netjes hersteld. Ik zit nu op 11 CD en heb mijn posi ovutest normaal pas met 19 CD, er waren dan ook nog geen grote follikels zichtbaar. Maar aangezien ik er deze maand toch niets mee kan, maakt het weinig uit. Even gepraat over mogelijkheden waarbij ze zelf aanbood om me 8 dagen na posi ovu test progesteron te laten prikken. Ik heb gevraagd of ik vitamine B12 mee mocht laten prikken omdat je daar op het forum ook veel over hoort en dat was o.k. Liep heel blij d'r kamer uit, haar ook bedankt voor het mee denken, eerlijk vertelt dat sommige meiden van het forum het heel anders treffen bij hun gyn. Bij de pre-operatie afdeling hoefde ik weinig omdat ik zo kort geleden nog onder narcose ben geweest, was zo klaar. Ze konden me nog niet vertellen wanneer ik aan de beurt ben, wel dat het nog niet komende week zal zijn (wat wel fijn is omdat ik het welness dagje met mijn moeder dan niet hoef af te zeggen), ze heeft er z.s.m. voor me opgezet en gaf aan dat het waarschijnlijk de week er op zal worden. Zou mooi zijn!
Ik reageer maar even in delen het is zo veel, heb nu pag.17 gehad. @Dreamz: ^&*%$ van de witte test, hopelijk test je dit keer iets later posi, maar kan me voorstellen dat je niet te veel hoop wilt houden. @Meleka: Hé wat beroerd dat het nog niet op gang komt. Hopelijk komt het nu snel en anders inderdaad maar hopen dat de cytotec (volgende week) werkt! @Angel: je zult vast al wel weer getest hebben, dus ik lees eerst even verder.
Er staat me zoiets van bij dat ze dat alleen in het VU doen ofzo? Maar ik heb er geen verstand van. Nu eerst een gesprek met DS ja, dat lijkt me ook de eerste stap. Suus
Pag 18. @Dreamz: hé wat balen meid!! *knuf* @Lobi: als je die mevr. van de pleegzorg uitlegd hoe je aan het hondje gekomen bent maar dat je hem nog maar pas hebt, begrijpt ze het vast wel. Zegt toch ook iets heel positiefs over jullie dat je zo'n hondje een tweede kans wilt geven. @Mirri: 9 weken al, super!!
Nou ja, dat zou ik wel even doen ja als je graag door E geopereerd wil worden. En verder nog niet te ver vooruitdenken. Dat is soms een uitstekende overlevingsstrategie voor piekeraars . (Ik kan het weten.) Suus
Hé meid kan me zo voorstellen dat je er doorheen zit, maar je mannetje gaat vast nergens heen hoor. Jullie hebben zoveel samen meegemaakt om jullie kinderwens te vervullen, dat toont wel aan dat hij niet het type is dat weg rent als het moeilijk wordt, toch? Het is onwijs moeilijk allemaal, maar deze poging is toch nog niet helemaal verloren of heb ik dat gemist?
we gaan nu aan ivf 3 beginnen of icsi IK hoop dat uzgent ook nog beld IK ga gelijk prednison afbouwen en die bollen ook gelijk niet meer innemen
@Angel: ik lees net je berichtje dat je gebeld bent, en deze poging dus inderdaad ook niet gelukt is. Ik weet niet goed wat ik moet zeggen wat ontzettend $%^&!! En dan nog al dat gezeik van die ziekenhuizen die moeilijk doen, ZUCHT! Heel veel sterkte meid, ook voor je mannetje!!
Dat is inderdaad helemaal waar! Zelfs al hondje wat onrustig is en doet zou het best in je voordeel kunnen werken omdat dit inderdaad heel veel over jullie zegt!!