Ben betrapt merk ik Je hebt gelijk. Ik ga 10 nov lootje trekken en zie het dan wel verder. Kans is 50% dat ik mijn zin sowieso krijg.. Voor nu weekend vieren en kop in het zand..
He meiden Gent heeft net gebeld. Als ik weer voor ivf ging kon ik gelijk verder, maar omdat ik zoveel vragen had moest ik een afspraak bij de s hebben en die kan pas 25 januari Ik vind dat wel heel apart, en dat heb ik ook gezegd. Ik ben een traject gestart en die moet ik nu een aantal maanden onderbreken Is het heel aso als ik de s mail en vraag of ik in de tussentijd al onderzoeken kan krijgen en die sneetjes in mijn baarmoeder anders moet ik weer wachten Thanks meiden
Y30, Wat fijn dat er toch nog goede artsen blijken te zijn! Eigenlijk te zot voor woorden dat je daar dankbaar voor bent he.. (herken het hoor, ik was ook helemaal hyper na disndag) het zou gewoon moeten zijn dat een arts je serieus neemt en vriendelijk is! Oke, de week na komende week de ingreep. Dat is te overzien! (komt ook mooi uit met je cyclus trouwens!) Nu eerst lekker een dagje genieten in de wellnes.. heerlijk nu het weer kouder wordt!
Angelica, 25 januari??? Ik zou ook gewoon mailen en vragen of je eerder kunt! Nee heb je.. Jemig meis.. het zit allemaal wel erg tegen momenteel bij je.. :x
Nee hoor, ik zou echt DS mailen en duidelijk maken hoe wanhopig je bent. Misschien kan ze je vragen al per mail beantwoorden. Suus
@Angelica: pfff je krijgt het wel weer voor je kiezen zeg! Zo sneu dat ze in NL zo moeilijk doen over eiceldonatie en andere opties. Wat een kul! Enne, je bent een toppertje hoor! Niet zo negatief over jezelf denken, alhoewel ik me het wel een beetje kan voorstellen. @Lobi: goed dat jullie die cursus gaan doen! Dat advies had ik idd ook gegeven. Sowieso zou ik van tevoren aangeven dat jullie een hondje hebben en dat de mevrouw/meneer niet bang mag zijn. Persoonlijk zou ik de confrontatie mijden en je hondje even apart zetten, zodat jullie je met de mevrouw kunnen bezighouden en je niet met je hondje bezig hoeft te houden. Je hondje is dan ook altijd braaf en kan niet de fout ingaan omdat je even niet je hoofd erbij kunt houden, wat logisch is. @Leo: ik zou er ook voor gaan meis! Als je het zo hoort is het idd een kleine ingreep, dus gaan met die banaan! @Y30: fijn dat je zo'n aardige gyn hebt getroffen! @Lym: B12 onder de 300 kan idd klachten geven. Hier spuit ik al jaren wekelijks. Mijn waardes waren rond de 180. Hier was de echo super! Heel kort, want haast haast, maar Vijgje was moeilijk in beeld te houden, zo was ze aan het bewegen. Wat een mooi gezicht! Helaas geen pic, want ze kreeg de printer niet aan de praat en er was geen tijd om het te repareren...
Dat is het zeker, kan het bijna nog niet bevatten! Dat er zo'n kleintje gewoon in je buik zit! De kans op een mk was nagenoeg nihil meer (heb nooit late mk gehad), dus dat is ook prettig. Hoe is het met jullie meisje?
Wow Mykelti, goed nieuws Sorry meiden de rest kan ik niet goed volgen, wordt misselijk van de pc.... Vond de bos bloemen mooi Verder sprakeloos van alle moeilijkheden die sommige tegenkomen... Wens dat jullie toch een wat geluk krijgen.
mykelti super zeg!! angelica ik zit met tranen in mijn ogen wat is het leven soms toch vreselijk oneerlijk. wij hebben ons ook proberen te verdiepen in draagmoederschap ik weet dat ze het inderdaad zoals suus al zei in het vu in amsterdam doen. ik weet niet alles meer maar weet wel nog dat je door al je ivf icsi behandelingn heen moet zijn of geen baarmoeder mag hebben. de rest weet ik niet wij hebben ons daar niet verder in verdiept omdat wij er dus niet voor in aanmerking komen. dreamz balen dat het weer niet gelukt is hopenlijk is het de volgende ronde raak. lym voor jou eigenlijk het zelfde hopenlijk is het de volgend ronde raak. ik zit weer lekker op bed met een warme kruik want jeetje wat heb ik toch weer een last van ongi krampjes hopenlijk is het een goed teken.
Je hebt helemaal gelijk, is eigenlijk inderdaad te gek voor woorden. Wellnes is a.s vrijdag pas, maar heb er nu al zin in. Dit weekend eigenlijk weinig planning, maar dat is ook wel eens lekker. Fijn dat jij er uit bent voor jezelf, en dat je een gyn hebt gevonden waar je je goed bij voelt. Je zit 10 november vast bij de goede 50%, daar gaan we in ieder geval voor duimen.
@angelica: het is al veel gezegd maar i.d.d gewoon mailen naar dr.S. Hopelijk heeft ze begrip en vindt ze een gaatje voor je, of beantwoordt ze inderdaad je vragen via de mail. @Mykelti: Wat super fijn dat de echo weer goed was, heerlijk!
Lieve Angelica: wat een enorme teleurstelling zeg, ik begrijp er ook niks van! Wat heb je er al veel voor gedaan en wat zal je er nog voor moeten doen.. begrijpelijk dat je het soms even niet meer ziet zitten. Ik hoop dat (jullie) strijdbaar blijven, want ik geloof niet dat je al aan iets anders toe ben dan doorgaan met het proberen te vervullen van je diepste wens. Ik gun het je ook zo. Veel sterkte meid en keep your head up! Oja, en natuurlijk kan je ds gewoon even mailen. In het ergste geval gaat ze niet op je verzoek in. Als je je verzoek op een nette manier doet, met begrip voor een evt afwijzing, kan er niks aso aan zijn hoor.
Angel, al iets van DS gehoord? Hoe langer ik erover nadenk, hoe idioter ik het vind dat jullie pogingen opgeschort worden tot eind januari! Ik kan me niet voorstellen dat DS dat het een goed idee vindt. Suus
Lieve Angelica, zit met tranen in mijn ogen te lezen, wat oneerlijk allemaal... WAAROM gaat dit toch zo?? Ik snap je vraag wat betreft de ivig goed. Heb zelf 5 preventieve behandelingen gehad en kreeg toen ook last van dat schuldgevoel. Wij zijn er nu weer mee gestopt en beginnen weer bij een positieve test. Een belangrijke reden om hiervoor te kiezen (naast dat schuldgevoel, want dat mag niet doorslaggevend zijn vind ik) waren voor mij de positieve verhalen die ik gelezen heb van vrouwen die de ivig na de positieve test hebben ingezet. Daarnaast wilde ik de ivig in eerste instantie graag preventief inzetten omdat ik wilde weten of de ivig in een heel pril stadium al bij zou kunnen dragen aan het (goed) tot stand komen van een zwangerschap, helaas was dit dus niet het geval. Voor mij voelt het nu goed om de ivig pas weer in te zetten bij een volgende zwangerschap, maar mijn situatie is natuurlijk wel wat anders dan die van jou. Je moet doen waar jij je goed bij voelt en als ik eerlijk ben zou ik bij twijfel bij de volgende behandeling de ivig gewoon weer inzetten, het is wel je laatste verzekerde ivf/icsi poging, die kans zou ik zo optimaal mogelijk willen benutten... Verder denk ik dat het geen kwaad kan om DS een vriendelijke mail te sturen, ze kan hooguit aangeven dat je echt niet eerder terecht kan... Een gesprek met haar lijkt me wel belangrijk, ik kan me niet voorstellen dat ze niet open zou staan voor icsi, ik hoop zo voor jullie dat icsi het laatste positieve zetje kan geven wat nodig is! Heel veel sterkte en een hele dikke knuffel voor jullie! Lfs Babss.