Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 4

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 16 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    ik heb nog niets gehoord ik laat mijn man wel bellen tussen 10 en 12

2. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Angelica, goed plan. Er lekker bovenop zitten hoor! En mooi gedichtje...

3. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hier weer een bloedinkje. Jakkes, al een paar weken niet gehad en nu ineens weer wel. Moest daarna wel weer een grote boodschap, dus mss is dat toch weer de boosdoener, maar het maakt je gelijk zo onzeker...:cool:

4. Mykelti he bah dat is schrikken. Maar t is wel gestopt ondertussen? Dan zal het vast niks zijn!

Dreamz hele dikke knuffel voor jou! Ik hoop dat de bossen hier in Gelderland je goed mogen doen en jullie de rust vinden die jullie zo hard nodig hebben! Heel veel sterkte!

Meleka en Angelica ik hoop dat jullie nu heel snel iets gaan horen! Hopelijk krijgt je man iemand aan de lijn Angelica!

Mimi beterschap voor je meisje!

Hier gisteravond gebeld door Geertgen: stoppen met hormonen is prima om eens te proberen en tuurlijk is echo helemaal goed! Heerlijk...!!

Verder het weekend 2 x bij de hap geweest omdat mijn dochtertje weer ontzettend uitslag heeft gehad. Wrs een allergische reactie. Toen ze een babietjes was heeft ze dat ook al eens gehad en toen heeft ze er uiteindelijk presnison voor gekregen. Hopelijk zijn we er nu op tijd bij!

Suus, hoe gaat het met jullie meisje??

5. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Ooh, meid je bent al zooo ver het zal wel een bloedvaatje zijn. Je hebt zo'n goede doorbloeding nu dat t kan gebeuren.
    Maar ik snap je zorgen hoor ;) ik liep mannie vanmorgen gek te maken dat ik me zorgen maak, meer energie, de koffie gaat me weer smaken, zachtere (.)(.) aaargghh ik kan niet onbezorgd genieten.
    Twijfel of ik de vk zal bellen over m'n zorgen of ik Miss voor het weekend terecht kan..... Maar denk dan och die 2 dagen.

Vind een echo als t zwaard van damocles ;)

Maar och ik mag niet klagen als ik aan Dreamz of Meleka of andere meiden denk, schiet ik vol ( gelukkig hormonen) en tel m'n zegeningen ;)

6. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Hallo dames,

Ff niet geweest. |Heb alles gelezen maar teveel om overal op te reageren.

Angelica: OOO meid ik had weer zo'n goede hoop voor jullie. Dikke knuffel meis.

Dreamz: Jij ook een dikke knuffel meid.

Mykelti: Gaat goed meid 10 wk super geen zorgen over die bloeding hoor, Maar ik kan het heel goed begrijpen dat je dat toch doet.

Mimi: Krampen had ik ook heel erg elke avond wel nu nog wel eens het hoort toch bij het groeien. Maar je hebt een hartje gezien ik duim voor een prachtige volgende echo.

Alle andere meides een dikke knuffel.

7. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    Ik ben gisteren weer goedgekeurd.

Bloeddruk was iig gezakt 135/80 dus dat is netjes wel over 3wk weer terug omdat ze het toch wel een beetje in de gaten willen houden.

Weer een echo gehad het was weer prachtig weer 3 foto's bij de verzameling dat zijn er nu 10 in totaal. Zal ze snel in mijn album zetten.

Moest wel genieten van de gyn. Ik moet me nu echt geen zorgen meer maken een mk wordt het niet meer, fout gaan kan het natuurlijk altijd nog.

Maar ik ben nogal negatief ingesteld helaas.

Ik voel me zelf schuldig tegen over jullie dat het hier goed is en dat jullie zo moeten strijden en lijden.

8. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    Jij ook al bijna 10 wk wat super meid:)

9. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Jij nog verder, wat een mooi wonder hè, nog Ff dan ga je het voelen Snelly, of doe je dat al ;)
    Ik snap dat schuldgevoel ook wel hoor, ik gun het de andere dames hier ook zo en vind t soms moeilijk om erover te schrijven.

10. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    Daarom kom ik ook niet zo heel vaak meer niet omdat ik het niet gezellig vindt maar ik vindt het gewoon vervelend voor de rest. Ik gun het iedereen zo.

En voelen ja dat doe ik zeker al. Al een paar weken want het wordt nu echt duidelijk. De gyn zei gisteren dat het zeker al kan maar het is vroeg maar mijn placenta ligt helemaal achter. Mijn zoontje voelde ik ook al met 15 wk dat is erg vroeg voor een eerste.

11. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    hey dames,

heb alleen de laatste pagina gelezen!
    mykelti hopelijk is de bloeding al gestopt en is t niets!

snelly en mirri.. ik vind t ook vervelend om hier te posten over de zwangerschap.. gun t iedereen hier van harte!

hier een druk weekendje gehad.. zoontje weer ziek en erg hoge koorts en moesten naar de hap.. bleek keelontsteking te zijn en is nu aan de antibiotica..
    straks weer voor een echo blijft spannend.. en ook hier altijd nog die onzekerheid!

12. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Het blijft spannend Moesch, hoe laat mag je, dan zal ik aan je denken ;)
    Hoop dat alles goed is en dat je n beetje kan gaan genieten

13. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Er heerst vanalles, hoop dat je zoontje zich snel beter voelt ;)
    AB zal morgen wel werken ;)

14. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    ik mag om half 11! hoop dat alles goed is!
    genieten doe ik wel maar toch blijft die onzekerheid.. denk dat dat nog wel zo blijft tot ik de baby dagelijks kan voelen bewegen!
    ja het heerst echt! hij heeft sinds zondag al antibiotica, de koorts is ook weg alleen heeft ie nu een vervelende hoest te pakken!

15. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    wanneer heb jij weer een echo mirri?

16. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Ok lekker vroeg, man mee ?
    Nix aan te doen, kan alleen maar uitzieken.
    Het gaat dit gezin in de rondte sinds begin van het schooljaar, de een na de ander en ik al 2 x :( nu wordt t minder, begint de oudste0-0

17. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    Blijft altijd spannend he Moesch. Geniet er wel van je echo. Ik heb het gisteren ook weer met veel plezier gedaan.

Hier ook een jongetje met hoge koorts vannacht helemaal rood en alles was bloedje heet. Vanochtend zei hij hij de tv kijkt niet meer zo boos dus volgens mij heeft ie aardig liggen ijlen.

Ook beterschap voor je kleine man

18. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    mailtje van mijn man
    We moeten bellen als je ongsteld bent geworden (want dat ben je toch nog niet of wel?), die pil moet je weer slikken om die eitjes te ondrukken (moeten we daar nog iets voor regelen?), afspraak maken voor pil stop echo. Als we er dan zijn wordt er besloten of het ICSI wordt. Ze gaan het nu al bespreken met de Sutter en als zij het nuttig vind om ICSI ipv IVF te doen dan is het geen enkel probleem we hoeven dan niet te wachten op het gesprek van 25 jan.

Hij is toch geweldig

19. Super Angelica! Goed gedaan van je man en dan ook nog goed nieuws!! Super!!

20. Hoe staat het bij jullie eigenlijk met t adoptietraject?

Deel Deze Pagina