Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 4

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 16 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Flavour

Flavour Niet meer actief

Haha, lief kijken kan altijd, bij voorkeur LIVE :D.

En ja, je weet wat je te doen staat. Of het wijs is, dat weet je pas achteraf, dat is waar. Of je er vrede mee hebt, dat weet je als je de beslissing neemt.

Lfs, Suus

2. Flavour

Flavour Niet meer actief

Aloha, heftige literatuur, maar laat het beoordelen door een hematoloog. Hoe dan ook, lijkt me ontstolling (heparine/LMWH) op z'n plaats.

Suus

3. Mirri

Mirri Fanatiek lid

25 sep 2009
    4.551
    1
    38
    N.Holland
    Mogguh Suus, jij was nog laat wakker, voor n voeding ;)
    Krijgt ze nog s'nachts ?

4. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    einad helaas welkom

Goede morgen meiden wens me succes ik moet gent bellen
    Het enige wat ik hoor is tuut tuut tuut tuut:)

5. leonieke

leonieke Niet meer actief

Succes Angel... ;)

6. leonieke

leonieke Niet meer actief

Aloha, Jij ook succes met je strijd om bij een arts te mogen komen!!

7. Aloha weet je al wat je gaat doen? Heb je al mensen gesproken/gezien vandaag?

Mimi heel veel succes vandaag!!

Angelica voor jou ook!!;)

Einad helaas welkom hier. Ik zou de lijst van Suus erbij pakken om te bekijken welke onderzoeken je wilt krijgen. De gyn in Nederland wuiven alles al snel weg en noemen t al heel snel pech, helemaal als je al een gezond kindje hebt. Zelf heb ik prius onderzoek gehad en daar zijn wel wat dingen uitgekomen. Voor n overzicht wat er onderzocht is kun je in mijn album kijken.

8. Aloha je schrijft dat je type 1 hebt. Bedoel je daarmee dat je dan de erfelijke variant hebt?

9. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    hey meiden,

heb niks terruggelezen, sorry..

zit met het volgende: gisteravond wat nattigheid in mn onderbroek,, en vanmorgen weer.... hoe weet je wanneer je vruchtwaterverlies hebt? of dat t gwn waterige afscheiding is??

10. Aloha

Aloha Fanatiek lid

29 dec 2010
    4.229
    2
    38
    Gelderland
    succes angel!!

Hier nog geen antwoord van dr S.
    Ik heb vanmorgen wel NVKC - Wij nemen uw bloed serieus! gemaild met een vraag over hoelang een at3 bepaling duurt ;)

ik heb antwoord.
    Indien een lab het zelf uitvoert 1 dag.
    Indien het opgestuurd moet worden maximaal een week.

Nou dan ga ik dat eens even mooi aan de huisarts vertellen zodra die belt ;)

Overigens stond in het antwoord ook dat op dit moment volgens de richtlijnen geen medicatie word gegeven bij at3 tekort ter voorkoming van een mk! er werd een stuk van de nvog geqoute. Maar goed ik neem aan dat ik sowieso medicatie krijg voor me eigen gezondheid ;) dus als ik zwanger ben dan ook..

lekker tegensprekend is dat haha

11. MoesCH

MoesCH Fanatiek lid

23 jan 2009
    4.303
    1.389
    113
    Vrouw
    aloha, gefeliciteerd met je zwangerschap!
    heb niet echt meegekregen wat er nu allemaal speelt.. maar hoop dat je snel geholpen word!

12. Aloha t lijkt wel een beetje op mijn homocysteine verhaal. Alles wat je op internet leest is verschrikkelijk, allemaal hororverhalen waar je écht niet blij van wordt... En dan kom je bij een internist en dan zeggen ze we behandelen bijna niet meer. Alles richtlijnen zijn aangepast. (Mijn nuchtere waarde kunnen ze niet bepalen omdat ik nog vitamines slik, dus concreet behandelplan heb ik natuurlijk nog niet). Maar zorg dat je zo snel mogelijk een goede en kundige internist te spreken krijgt!! Hopelijk kan hij/zij je dan wat gerust stellen!

En goed dat je gemaild hebt!! 1dag...tis toch ongelofelijk... Wanneer zou je bij t ziekenhuks weer moeten prikken? Mss bedoelen ze dat je even moet wachten met prikken, omdat de waardes bijv een week later heel anders kunnen zijn? (Net als bij zaadonderzoek zeg maar)

13. butterfly stars

butterfly stars VIP lid

14 jan 2008
    6.766
    0
    0
    HR
    Zuid-Holland
    Aloha ik hoop dat ze reageert ik heb nog steeds geen mail van haar.

Moesch ga je het zkh bellen? Ik weet helaas niet wat het kan zijn

Nou ze hebben opgenomen en we mogen 22 nov. Ze vroeg of ik aan de pil moest en ik zo ja, want ik heb een snelle groei oh ja ik zie het de s wil dat je alleen bij haar loopt. Dat is mooi kunnen we gelijk onze vragen stellen

14. Flavour

Flavour Niet meer actief

Yup. Om 24.00, om 4.00 en dan om 8.00 weer. Na 4.00 slaapt ze meestal niet eens meer :(.

Suus

15. Flavour

Flavour Niet meer actief

Dat weet je alleen als ze het onder de microscoop bekijken. Ik zou de gyn even bellen. Bij mij hebben ze het in eerste instantie niet onderzocht. Ik kreeg te horen dat het wel urine zou zijn. Niet dus, bleek een dag later.

Overigens komt waterige afscheiding wel veel voor, maar ik zou het even laten checken.

Suus

16. Flavour

Flavour Niet meer actief

Mooi zo, Angel.

Suus

17. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Is het weer zover :(

18. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dat heb je goed gedaan! :)

19. Aowyn

Aowyn VIP lid

16 dec 2007
    15.763
    1
    38
    Hey lieverds...

zo vaak iets getypt en toch weggeklikt. Voor mijn gevoel de drempel heel hoog om iets te schrijven weer hier..

Ik had wat meer afstand genomen omdat ik verdriet had dat het bij sommige van jullie (nog) niet lukte en dat ik nog zwanger was, mijn eigen angst en het allemaal een plekje geven. Toen ik weer zover was vond ik de drempel te hoog om weer binnen te stappen.

Ik lees regelmatig met jullie mee en ben ook super blij leuke banners te zien, maar ook verdriet dat bij sommigen dit nog niet het geval is :( Ik blijf hopen en duimen. Dat wou ik jullie laten weten. Ook de feit dat ik (hoog)zwanger bent vind ik ook lastig om mee te schrijven.

Iig wou ik jullie laten weten dat ik nog mee lees, leef en duim. dikke knuffs!!!

20. Angelica goed nieuws! Fijn!

Suus slopend he die nachten... (Hihi)

Aloha heb je nou al iemand gesproken?

Deel Deze Pagina