Kan ik me voorstellen hoor, maar jij moet wel overeind blijven. Het belangrijkste in jouw leven, dat ben jij. Suus
ze heeft ook sommige trekjes van mij hahaha ze is ook heel dromerig Ik noem hem mister bollemans, zodra je naar de keuken loopt of de koelkast open doet staat hij bij je
ik ga in mei afstuderen. Ik heb deze week tentames maar kan me moeilijk concentreren. Ik hoop vanavond optijd thuis te zijn dan kan ik voor donderdag leren. Ik heb een tentame over organisatie ontwerpen (gewoon reorganisatie en verander processen in het algemeen)
Ja, kan ik me voorstellen. Je zal blij zijn als die tentamens weer klaar zijn. Succes iig, het gaat vast goed!
Angelica, een hele dikke knuffel voor jou meis. Sommige zaken herken ik zeker en hoe graag we ook willen, alleen mensen die het zelf meegemaakt hebben, kunnen je begrijpen. Daarom zijn wij een paar maand terug naar die Fertifair geweest, gewoon voor het onderlinge begrip. Zou dat iets voor jou zijn? Face to face met lotgenoten praten? Enne, idd niet zo streng voor jezelf! Je bent een super sterke vrouw, juist ook omdat je je gevoelens toont. Hopelijk gaan jullie iets ontzettend leuks doen in december. Geniet ervan! Lobi, fijn dat het zo goed ging het gesprek! Suus, dat onwerkelijke komt me ook wel bekend voor...sneu van de reflux, maar gelukkig gaat ze langzaam vooruit. Voor iedereen hier een dikke kus!
Lieve angelica, Wat is het toch oneerlijk allemaal... Heel begrijpelijk dat je er even doorheen zit, het is zo ingrijpend. Fijn dat je lieve mensen om je geen hebt, heel herkenbaar helaas dat ze je alleen niet ECHT begrijpen. Wat ik ook herken is dat je het belangrijk vindt wat anderen van je vinden, heb ik helaas ook. Toch doe ik echt mijn best om aan mezelf te denken. Zo kijk ik een beetje op tegen de kerst, al dat gezellige familie gedoe kan ik pijnlijk vinden. Heb gisteren besloten dat we 1 dag familie bezoeken doen en 1 dag lekker samen thuis blijven om wat films te kijken. Voelt echt als een overwinning om mijn eigen gevoel belangrijker te vinden dan wat anderen van mij denken. Lieve angelica, probeer jij dat alsjeblieft ook te doen, het is al zwaar genoeg! Doe vooral waar jij je goed bij voelt!! Ik hoop dat de sutter je weer nieuw vertrouwen kan geven. Hele dikke knuffel, Babss.
Mimi een kloppend hartje, gefeliciteerd!! Ik heb echt een goed gevoel bij deze zwangerschap voor jou! Lfs babss.
Zoals ik hierboven al schreef kijk ik een beetje op tegen de feestdagen, maar goed, ik zal het heus wel overleven... En daarna is het snel januari inderdaad! Ik wil de mogelijkheden van prednison met haar bespreken, ben benieuwd of ze daar in mijn geval wat in ziet. Daarnaast is het in januari ook bijna een jaar geleden dan ik zwanger ben geweest, dus ja, dan zullen we het ook vanuit een andere invalshoek moeten gaan bekijken. En jij gaat de sutter nooit ontmoeten volgens mij. X babss.
Spannend lobi, maar wel leuk spannend natuurlijk. Hebben jullie het al over jullie eigen kinderwens gehad? Ben een beetje nieuwsgierig. Hoe was het vanmiddag? Lfs babss.
@suus, wat kan jij e.e.a. toch altijd treffend verwoorden (nu weer je reactie op angelica), erg waardevol voor dit forum, dank je wel daarvoor! Lfs babss.