Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 4

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 16 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Meleka; ik zou graag haar emailadres hebben! Ik wil idd geen tijd meer verliezen!

@Lym: jij hebt ook aardig wat meegemaakt zo te zien aan je onderschrift...leuk dat je ook 42 bent(althans,we hadden nu beter wat jonger kunnen zijn),maar ik vind het erg leuk een leeftijd genoot te treffen!

2. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Je hebt een pb, Hoop :)

3. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    angelica sterkte met je hand balen dat het precies de hand is waar je alles mee doe.

hoop welkom hier het is inderdaad een goed idee om een afspraak te maken in belgie ik ben dan niet bij de sutter geweest ( had wel een afspraak bij haar gemaakt maar toen we erachter kwamen dat ik weer zwanger was mocht ik tussen door bij een andere arts) maar ze zijn daar allemaal super aardig en luisteren echt naar je.
    laat je niet uit de weg slaan door je leeftijd of omdat je al kinderen hebt ze moeten altijd wat te zeuren hebben.
    ik ben 26 en bij mij wilde ze niet mee werken omdat ik nog jong ben en al een dochter heb ze verzinnen dus altijd wel wat.

nanette wanneer weet jij wat meer??

hier beginnen de zenuwenen weer aardig op te spelen morgen weer een echo als het goed is ben ik dan 9w2d vind het dood eng we mogen pas om half 3 dus lekker weer de hele dag wachten.

4. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Succes morgen, Mimi!

5. nanette77

nanette77 VIP lid

11 jan 2009
    10.817
    545
    113
    Vrouw
    @mimi.. 8 dec..
    maar jij bent zwanger.. ow wat vreselijk fijn!!!!!!
    Succes morgen.. je zult wel op van de zenuwen zijn..

@leo.. nou inderdaad.. ik baal er alleen van dat het op deze manir moet.. Maar wij willen nu ook wel eens verder!
    Firma list en bedrog @your service!

6. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    8dec dat schiet ook al op hopenlijk hebben ze goed nieuws.

ja ik ben zeker op van de zenuwen ik ben op mijn dochter na nog nooit zo ver geweest

7. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Succes morgen Mimi!

8. leonieke

leonieke Niet meer actief

Mini, succes met je echo morgen meis!

Nette, Ja, het 'een leugentje om bestwil' heeft een iets breder perspectief gekregen afgelopen jaar ;)

9. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Hoi lieverds, even een kort berichtje van mij, want ben net thuis van etentje en val bijna om.

Angelica, gefeliciteerd met je tentamen, maar balen van je duim...

@B12: smelttabletjes werken bij veel mensen omdat deze niet het traject door maag/darmstelsel volgen, maar in de mond al door het slijmvlies opgenomen worden en dus beter op celniveau binnen komen. Leo, je waarde in je bloed zegt niet zoveel over je waarde in de cellen en dat is waar de schade aangericht wordt. Als ik niet spuit, kan ik me suf slikken. Mijn waarde is dan in mijn bloed prima, maar op celniveau klaarblijkelijk niet, gezien de klachten. Er is bij mij nimmer een aangetoond opnameprobleem vastgesteld. Het blijft een grijs gebied, maar bij twijfel, zeker smelttabletjes gaan gebruiken, tenzij je echt veel klachten hebt, zoals ik had of die kunnen voorkomen. Ben er zeker van dat als ik niet doorgezet had en was gaan spuiten, ik nu invalide zou zijn, zo snel ging ik achteruit na het beginnen met foliumzuur (B11 gebruikt B12 en andersom).

@Mimi: succes morgen!

Alle andere dames een dikke knuff!

Hier alles goed vandaag! :)

10. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik heb ook een laag b12 (bloed)gehalte in het grijze gebied, waar de huisarts het niet mee eens is. Ik heb verder geen klachten.
    Ik heb de bonusan 1000 mcg tabletten. Iemand schreef hier ooit dat een teveel aan b12 schadelijk kan zijn op neurogisch (?) gebied???
    Maar goed, je moet er wat voor over hebben, weten we inmiddels.

11. leonieke

leonieke Niet meer actief

Ja klopt, dat was Lobi van dat teveel aan B12
    Weet ook niet meer wat nou precies wijs is.. mijn waarde zit precies op de rand ( 290)

12. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Dames, een teveel aan B12 doet helemaal niets met je lijf!!! Anders had ik al dood moeten neervallen...een tekort geeft juist neurologische klachten zoals ik die had (o.a. depressief, struikelen, niet uit mijn woorden komen, tintelingen en doof gevoel her en der). Dat een teveel kwaad kan, komt ws voort uit onzekerheid. In Amerika is al jaren bewezen dat het geen kwaad kan. In NL werd ook over vit D zo moeilijk gedaan vroeger. Nu daar in Amerika meer onderzoek naar gedaan is, gaat hier ook de maatstaaf omhoog en worden hier ook sneller gegeven.

TIP: als je twijfelt, ga naar een orthomoleculair arts. Hij/zij kan je eventueel zaken voorschrijven en kijken of dat je enige probleem is. Ik bleek dus nog veel meer tekorten te hebben, ondanks een goed etenspatroon. Reden onbekend, maar nu ik dus meerdere vitamines bijslik, voel ik me toppie! Kan nu ook herkennen als ik weer klachten krijg, van welke vitamine er weer een probleem speelt. Uiteraard neem ik alles in veilige doses, maar je gaat er echt niet dood aan.

Sorry dat ik wat vurig overkom op dit onderwerp, maar het heeft mij bijna letterlijk mijn leven gekost (werd er ook erg depressief van en kon bijna niets meer) en vecht er nu voor dat het een ander niet overkomt. :)

13. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Snotter snotter, dames wat denken jullie....
    Ik ben weer zwanger!
    Ik heb gehuild, zo gehuild vanmorgen. Gehuild van angst en frustratie.
    Waarom wordt er zo'n gemeen spelletje met ons gespeeld?
    Hoe kan het dat ik zo snel zwanger wordt, maar het telkens verlies. Mijn man en ik hebben elkaar met een heel onwijze blik aan zitten kijken, tussen hoop en vrees. Moeten we blij zijn of niet. Het wordt steeds moeilijker om blij te zijn bij een positieve test.
    De vorige miskraam is ook nog zo recent.

Ik heb een flinke preek gehad vanochtend van manlief, dat ik positief moet blijven. Deze 5e zwangerschap gaat goed volgens mijn man ( ;) ).
    Ik ga braaf postitief proberen te zijn, maar de angst is er al weer.

Blij en vol vertrouwen, blij en vol vertrouwen enz!
    Wie weet ga ik mezelf daar zo van kunnen overtuigen :D

14. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@mimi:dank je wel voor je welkom!En wat fijn dat je weer zwanger bent! Ik begrijp dat je ook miskramen gehad hebt?

Heel veel succes morgen(of was het vandaag) met je echo!!:)

15. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    achter mijn zoontje aan hollen
    ergens in zuid holland
    Wauw Meleka,

Wat spannend weer, Ik duim heel hard voor je eens moet het toch goed gaan.

16. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    Ja dames ik ben er ook nog.

Over b12 volgens mij plas je die gewoon uit als je teveel binnen krijgt. Bij mij b6 en b11 moet ik b12 gebruiken maar die waardes waren zo goed dat ik 1 x in de week voor de zekerheid een zuigtablet gebruik met hoge dosis.

Gebruik nog steeds de Ascal. eigenlijk wil ik gaan minderen of stoppen maar ik vindt het doodeng de gedachten dat het daardoor dan misgaat als ik stop.

Verders alles goed hier. sommige dagen een beetje rare gevoelens dat het niet goed kan gaan. Ben druk er tegen aan het vechten om het niet in een depressie over te laten gaan.

Dikke knuffel iedereen.

17. Hoop42

Hoop42 Niet meer actief

@Meleka: VAN HARTE GEFELICITEERD!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Wat leuk!!:D

18. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Dank je :)
    Ik ben heel voorzichtig deze keer, maar een positieve test is het begin he.

19. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mykelti kun je als je 1000 mcg b12 per dag gebruikt dan ook beter het foliumzuur (400 mcg per dag) verhogen. Of juist niet?

Er zijn volgens mij meer dames die b6 nemen.
    In welke dagelijkse dosis?

20. snelly

snelly Fanatiek lid

10 aug 2010
    1.854
    0
    0
    ergens in zuid holland
    Ivm mijn hyperhomocysteinemie slik ik 50 mg b6 en 5mg b11 en dat mag je niet zonder b12 slikken omdat het valse uitslag van b12 kan geven maar anders om zou ik je niet kunnen zeggen of je bij een hoge dosis b12 ook een hogere dosis b11 moet slikken.

Deel Deze Pagina