Oh wat jammer, hopelijk komt ze snel weer terug. Met goed nieuws.. Ik kreeg trouwens net vanuit Engeland een cb test opgestuurd. Ik had vorige week een digitale test die weigerde iets te doen. Ik ga 'm maar netjes opbergen en hopen dat ik die nooooooit meer nodig zal hebben
Da's lekker balen zeg.. sta je er trillend en wel helemaal klaar voor weigert ie dienst.. Netjes dat je een nieuwe krijgt.. maar idd... wat heb je eraan?(hopelijk he-le-maal niets!!)
hihi.. Als je alleen dit leest en niet de post van Meleka erboven dan ga je heel anders over me denken.. oeps..
Bijdehandje! Typisch gevalletje van een man die voor de zoveelste keer moet, omdat de ovutest van zijn vrouw positief uitsloeg
O mennn, ik vond net een plustest van cb en die heb ik gedaan. Er staat een pennenstreepje, dus vrijdag toch maar pas weer testen..
Aowyn, *shame on me* ben jou vergeten in mijn monoloog eerder vandaag.. Speciaal voor jou en Aowyn-man en Aowyn-zusje... Van harte gefeliciteerd met de geboorte van jullie kleine (Nouja.. klein..) manneke!!!
All, Vraagje.. hebben jullie eigenlijk allemaal eens een hsg/hystero/lapro gehad in het kader van de herhaalde miskramen?
foei boefje! niet testen (moielijk moeilijk i know) we gaan voor die vette streep zonder twijfels! knuffs!