Wie heeft er ook meerdere miskramen gehad/deel 4

Discussie in 'Miskraam' gestart door Dreamz3, 16 okt 2011.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Meleka, denk je dat dat een brede streep kan gaan worden dan?

2. Flavour

Flavour Niet meer actief

Ja, het is een geval apart, zeg maar. En thanks :D.

Suus

3. Flavour

Flavour Niet meer actief

Dreamz, weer een streep, wat spannend!

Leo, dat heb je weer mooi geregeld. En nu doorstoten! ;)

Angel, hoe is het gegaan?

Suus

4. Babss

Babss Actief lid

23 feb 2011
    471
    0
    0
    NULL
    NULL
    Lobi, succes morgen (heb hier van het weekend alle papieren ingevuld, doe ze morgen op de post, toch wel spannend...)

Angelica, hoe is het gegaan??

Dreamz, wat spannend weer, was het maar vast vrijdag!!

Ik heb trouwens een hystero gehad in gent.

X babss.

5. Flavour

Flavour Niet meer actief

O, en ik ook een hystero, zowel in eigen ziekenhuis als in Spaarne. Die kwamen er tussendoor, anders was het in Gent gebeurd, want daar doen ze het standaard. (En terecht)

Suus

6. leonieke

leonieke Niet meer actief

Op mijn papieren van het bm schotje staat namelijk dat onderzoek naar evt vormafwijkingen standaard zou zijn bij herhaalde miskramen..(?)

Ik kijk ervan op.. wel een goede zaak!!

7. Mykelti

Mykelti VIP lid

3 apr 2010
    11.110
    3
    0
    Lobi, spannend een 2e bezoek!

Leo, hmmm bobbeltje is niet fijn...mss vindt hij je echter nu extra leuk? ;):D En ik heb een HSG gehad...tjsonge jonge, wat een super fijn feest was dat... :(

Babbs, voor jou ook spannend! Hoe gaat het verder?

Dreamz, geen ervaring met pennestreepjes, maar kan natuurlijk altijd een vette streep worden. :D Heb je geen foto van je temp lijst?

Hier uitslag combitest gehad, 1 op 2400 kans op een kindje met Down, dus een heel mooie uitslag. :)

8. Babss

Babss Actief lid

23 feb 2011
    471
    0
    0
    NULL
    NULL
    Mwa, het loopt niet echt over, hoop dat het snel januari is (mag dan weer terug naar DS). Zie daar alleen van de andere kant ook wel weer tegen op. Er gaat zoveel van dat gesprek afhangen...

Fijn dat jou uitslag goed is!!

9. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Mykelti, nee ik heb geen foto van mijn templijst, maar voor ei is hij rond de 36,2 of 36,3 en nu schommelt hij rond de 36,6 en een paar dagen na mijn ei heb ik 1x 36,8 gemeten.
    Ik heb ook geen ervaring met die cb testen, heb ze pas 1x eerder gebruikt, maar toen wist ik al dat ik zwanger was.
    Ik ga hem vrijdag nog eens doen, heb er nog eentje!

10. mimi1982

mimi1982 Fanatiek lid

17 aug 2009
    1.850
    2
    38
    NULL
    NULL
    mykelti super dat je zo'n goeie uitslag gehad heb.

leonieke ik heb geen van die onderzoeken gehad die jij opnoemt.
    ze vonden het hier in het ziekenhuis onzin onderandere omdat ik al een dochter heb.
    mocht het nu misgaan dan krijg ik een hystro in gent.

lobi succes morgen met jullie 2de gesprek.

dreamz je maakt het weer lekker spannend.

meleka hoe voel jij je??

angelica jij moest toch vandaag naar gent hoe is het gegaan??

hier beginnen de zenuwen toch weer een beetje op te spelen morgen weer een echo het blijft spannend.
    durf ook nog steeds geen banner te plaatsen.

11. Flavour

Flavour Niet meer actief

Nee, dat is echt niet standaard dus. Dat doen ze in het AMC niet eens!

Suus

12. leonieke

Zit nu op phone, maar zal binnenkort de bijlage van het onderzoek eens plaatsen..
    Apart.. een hsg is al genoeg om schotje op te sporen.. echo zegt niet altijd wat (kijk mij..)

13. leonieke

Angelica, meis waar ben je?? Gaat het wel ???

14. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    Zal wel een heel cute gezicht zijn geweest een pup met een luier om:D. Verder veel succes morgen!

15. Y30

Y30 Fanatiek lid

11 feb 2011
    4.056
    0
    36
    Hulpverlener
    Oost nederland
    @dreamz: Als je dan op zo'n moment een testje vind...tja wie gaat dan niet voor de bijl;). Enneh een pennestreepje is toch een mooi begin zo voor NOD? Nou succes met de laatste dagen wachtbankje!!

@Mimi: Spannend morgen weer echo! Hopelijk wordt het super leuk/mooi, en zal er dan ook een beetje spanning weg vallen.

@Leonieke: you've got mail;).

@Angelica: Alles wel goed?

Hier: Via de secretaresse reactie gehad van de gyn op mijn vraag over of de goede progesteron waarde nu ook wat zegt over mijn miskramen. Of ik er van uit kon gaan dat die niet door een tekort aan progesteron werden veroorzaakt. Aangezien suus zei dat het los van elkaar staat.
    Gyn was het hier blijkbaar niet mee eens en heeft aangegeven dat het zo'n mooie hoge waarde is(58,2 en alles boven de 25 is goed) dat ik echt niet bang hoef te zijn dat ik te weinig progesteron aan maak tijdens de zwangerschap. Ik heb de assistente uitegelegd dat ik ook andere berichten heb gehoord en alsnog gevraagd of ze in mijn dossier wil zetten dat mocht ik weer zwanger worden ik graag regelmatig HCG en progesteron zou willen prikken.

16. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Idd, zo'n streepje is wel mooi, maar nu wil ik een dikke vette streep zien!!

17. Joehoe

Joehoe Bekend lid

17 mei 2008
    558
    0
    0
    @Dreamz.... aaaargghhh! Wat spannend! Ik mag ook vrijdag testen (NOD)... hou het nog wel ff vol...hoewel ik ben blij als het vrijdag is... ookal is het niet, dan weet ik waar ik aan toe ben en kunnen we weer het circus weer opnieuw optuigen :-D

@suus en mimi met een half pilletje afbouwen klinkt inderdaad veel beter!

Ik hoop dat alles goed is met angelica...

Hier beetje rare bijwerking van de utro, prednison etc... namelijk heel veel adrenaline lijkt wel... ik slaap er gewoon slecht... en heb best veel energie... vreemd toch? Daarom denk ik ook dat het niet raak is deze ronde...
    herkent iemand deze bijwerkingen?

18. Dreamz3

Dreamz3 Fanatiek lid

9 dec 2010
    3.297
    96
    48
    Amen:D

19. Flavour

Flavour Niet meer actief

Joehoe, ja dat is een bijwerking van pred, je kan er hyper van worden. Wel beetje uitkijken dat het niet te erg wordt hoor!

Y30, je gynaecoloog kletst echt uit z'n nek. Je kunt prachtige waardes hebben net na ne eisprong, maar die kunnen enorm dalen zodra je zwanger bent. Vraag hem maar of hij weleens van de Promise-studie heeft gehoord. In die studie zijn ze precies aan het aantonen wat ik je nu vertel: corpus luteuminsufficiëntie heet dat. Hij moet gewoon z'n vakliteratuur bijhouden, de kletskous.

Suus

20. Meleka

Meleka Fanatiek lid

15 aug 2010
    1.743
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik begin me een beetje zorgen te maken om Angelica.
    Hopelijk is geen nieuws goed nieuws.

Deel Deze Pagina