toch gek..

Discussie in 'Miskraam' gestart door Femke1803, 13 apr 2012.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Femke1803

Femke1803 Lid

29 mrt 2012
    19
    0
    0
    NULL
    NULL
    hallo..

na gisteren een heftige dag te hebben meegemaakt in het zkhs.. vannacht eindelijk weer lekker geslapen na 2 nachten pijn en ellende..

dinsdag dus te horen gekregen dat er geen hartactiviteit was.. en vanaf dinsdag avond/ nacht heftige krampen gekregen.. dan wer weg en dan weer terug.. hurkend/ wiebelend/ lopend/ liggend.. ik weet neit welke gekke houdingen ik allemaal wel niet heb gehad.. de nacht op woensdag op donderdag trok ik het niet meer.. ik had mar een uurtje of 2 geslapen vanaf dinsdag op woensdag.. en had veel pijn.. huisartenpost gebeld en moest gelijk komen..

mijn lichaam ging het neit vanzelf lukken, dus moest ik die dag nog tussengepland worden..
    kon pas rond kwart voor drie.. en ik vond het zo eng.. wist echt niet wat ik kon verwachten..

gelukkig helemaal onder narcose.. maar wat een raar gevoel erna.. in 5 minuten was het blijkbaar gedaan..

nu maar bijkomen(lichamelijk en geestelijk).. in eigen omgeving..

maar wat blijft het gek alsje erover nadenkt..

2. TiTaRa

TiTaRa Fanatiek lid

25 aug 2008
    1.016
    0
    0
    Interieurverzorgster (mooie naam voor poetsvrouw)
    Lanaken (Rekem)
    balen meid!!
    Vind het heel erg voor je en wens je hierbij heel veel sterkte toe!

3. BabyAngel

BabyAngel VIP lid

21 dec 2011
    17.861
    14
    38
    heej meid,

Ik heb dat ook allemaal gevoelt.
    het zijn gewoon echte weeen wat je voelt!
    ben ook gecurreteerd onder norcose, en was ook erg bang want ben nog nooit eerder geopereerd.
    maar mij is het inderdaad ook erg meegevallen allemaal.
    lichamelijk ging het met mij ook zeer goed, ondertussen alweer ongesteld geworden na 25dg.

heel veel sterkte met het verwerken van dit verlies..
    het blijft heftig, en moet ik er nog steeds iedere dag aan denken!
    maar zelf heb ik het idee dat ik het beter kan verwerken als ik eenmaal weer opnieuw zwanger ben!

*dikke knuffel*

Deel Deze Pagina