hallo dames! ik heb even een vraagje want ik denk dat ik gek aan het worden ben! Heb vorige week donderdag een miskraam gehad met 7 weken heb tot gisteren de eerste 3 dagen gebloedt(niet super veel maar een minimale menstruatie) en daarna 3 dagen minimaal bruinverlies. Nu had ik donderdag na de echo waar niks meer op te zien was en toen zeiden hun dat er 3 opties waren of ik was vroeger zwanger of het was een mk of een bbz. bloed geprikt en bleek mijn hcg maar 158 te zijn suuuuper weinig dus en savonds nog een x bloedgeprikt en toen was mijn hcg maar 95 het zakt dus snel. Alleen ik zweer dat het lijkst alsof mijn baarmoeder groter is geworden en ben sinds deze week zo ongeloofelijk moe veel meer als vorige week. ook ben ik een paar keer misselijk geweest terwijl ik dat vorige week bijna niet was! ik ben gewoon zo moe dat ik vandaag amper iets kan doen. ik vraag me echt af hoe dit nou kan?? ik geloof bijna niet dat het tussen mijn oren zit want heb er eik geen seconde aangedacht dat ik mischien toch wel zwanger ben want dat is onmogelijk lijkt mij. Wat moet ik hier nu mee?afwachtten tot de controle echo over 2 weken of toch nu maar bellen?? bedankt!
Hoi Maja, Eerst wil ik beginnen om je heel veel sterkte te wensen! ik heb 2 weken geleden een miskraam gehad bij 6 weken. Ik ben ook nog weleens misselijk en voel me erg moe op momenten. Ook heb ik soms een " zware" baarmoeder, net als toen ik nog zwanger was. Herken jij dat ook? Deze klachten nemen bij mij wel af. En zulke klachten had ik niet bij de vorige miskraam. Toen was ik bijna 5 weken. Misschien maakt dat het verschil. Het is niet niks voor je lijf wat een miskraam met zich mee brengt. Vooral mentaal hakt een miskraam er behoorlijk in. Ook al is het vrij in het begin van een zwangerschap. Hier heb ik mijn klachten aan gelabeld. Toen ik zwanger was lette ik heel bewust op wat ik voelde en hoe ik me voelde. Dat was vlak na mijn miskraam niet minder geworden. Ik hoop dat je wat aan mijn reactie hebt . Sterkte met alles een plekje geven. Liefs
Je lichaam kan je behoorlijk in de war maken hoor. Ik wil je geen hoop geven, dat lijkt me ook niet goed.